Siksikö, että minusta kaikki ei välttämättä ole kiusaamista, vaikka joku väittääkin olevansa kiusattu?Kuulostat aivan siltä, että olet ollut niitä pahimpia koulukiusaajia.
Siksikö, että minusta kaikki ei välttämättä ole kiusaamista, vaikka joku väittääkin olevansa kiusattu?Kuulostat aivan siltä, että olet ollut niitä pahimpia koulukiusaajia.
Olet tässä Louhimiehen tapauksessa harjoittanut rankkaa uhrien syyllistämistä ja tekojen aliarviointia. Hyvin vaikea on ymmärtää.Siksikö, että minusta kaikki ei välttämättä ole kiusaamista, vaikka joku väittääkin olevansa kiusattu?
Ei, vaan olen ihan niiden oikeiden uhrien puolella joiden kokemuksia vähätellään näillä paskanheitto kampanjoilla.Olet tässä Louhimiehen tapauksessa harjoittanut rankkaa uhrien syyllistämistä ja tekojen aliarviointia. Hyvin vaikea on ymmärtää.
Täysin tottaOlet tässä Louhimiehen tapauksessa harjoittanut rankkaa uhrien syyllistämistä ja tekojen aliarviointia. Hyvin vaikea on ymmärtää.
Pörssinotkahdukset tekee ajoittain ihan hyvää. Muuten kurssit vääristyy kokonaan.Täysin totta
AS:n osakkeet on nyt romahtaneet pörssissäni pohjamutiin
ovat olleet ennen oikeastaan ihan korkeimmalla jaetulla sijalla toisen naisen kanssa, jo vuosia
Tuollaisella suhtautumisella vakavasti käyttäytymishäiriöisiin psykopaatteihin, ne ei kyllä enää nouse, eikä notkahduksia siis enää voi edes tapahtuaPörssinotkahdukset tekee ajoittain ihan hyvää. Muuten kurssit vääristyy kokonaan.
Vaikka joku olisi miten käyttäymishäiriöinen psykopaatti ei kehittyneistä tilanteista poistu siltikään vastapuolen vastuu siitä, miten tilanne olisi pitänyt hoitaa, ikävä kyllä. On hämmentävää miten monen mielestä asiaa ei saisi sanoa eikä siitä saisi puhua. Minun on vaikea ymmärtää sitä, että vaikka asioita julkituonut osapuoli olisi tominut miten typerästi tahansa, niin siitä on väärin puhua. Sensijaan pitää nyökytellä perässä pelkästään siitä, että kyllä se Aku on sika.Tuollaisella suhtautumisella vakavasti käyttäytymishäiriöisiin psykopaatteihin, ne ei kyllä enää nouse, eikä notkahduksia siis enää voi edes tapahtua
Mä olen pitänyt sitä ala-arvoisena koko ajan.Täysin totta
AS:n osakkeet on nyt romahtaneet pörssissäni pohjamutiin
ovat olleet ennen oikeastaan ihan korkeimmalla jaetulla sijalla toisen naisen kanssa, jo vuosia
Tuo ikävistä ikävin, vakava persoonallisuushäiriö valitettavasti kyllä on ennenkin paistanut kirjoituksistasi läpiKenties hieman narsistista sinulta edes olettaa sellaista?
LoistavaaSillon olis meetoo kampanja mennyt yli jos Leea Klemola tyrkkisi Jussipatsaalla Akua perseeseen, Aku huokisi mulle saa tehdä mitä vaan. Sitten repäistäis Akun housut auki ja heiteltäis hämähäkinpoikasia munalle. Sitten työnnetään alas katolta 20 metriä kun eka kiihotutaan ladyshaverin työntämisestä kurkkuun ja huudellaan äijälle miten munaton impotentti ja luuseri juntti se on.
Kuulostaa oudolle mutta tuontyylistähän se Aku on puuhannut, mutta kun se on mies niin se on vaan femakkojen vikinää.
No, ero on kyl myös siinä että Aku taitais vaan tykätä
Mikä "valta" sulla on määrittää, miten joku on asiat kokenut, onko alistamista tms?Siksikö, että minusta kaikki ei välttämättä ole kiusaamista, vaikka joku väittääkin olevansa kiusattu?
AS on kovin naisvihamielinenAS fanittaa tietysti tätäkin, toista sukulaissieluaan
Häirinnästä syytetty Törhönen jätti eronpyyntönsä Kaapelitalon hallituksen puheenjohtajuudesta
https://www.ess.fi/uutiset/kulttuurijaviihde/art2434649
Tämä. Onneksi ei ole tuollaista työkaverinaTuo ikävistä ikävin, vakava persoonallisuushäiriö valitettavasti kyllä on ennenkin paistanut kirjoituksistasi läpi
Teiltä tunnekuolleilta on turha odottaakaan sympatiaa lukuisia naisuhreja kohtaan, olisit itse samanlainen ohjaajana
Eihän sulla ole edes töitä.Tämä. Onneksi ei ole tuollaista työkaverina