N niko06 Aktiivinen jäsen 09.06.2006 2 534 0 36 08.04.2008 #1 http://www.testimaa.com/testi.php?t=ihminen minä testin mukaan 52% hyvä ihminen :saint:
M mintsu Vieras 08.04.2008 #12 Alkuperäinen kirjoittaja vartooja: 74% hyvä ihminen Click to expand... peesi.
kielletty Aktiivinen jäsen 29.03.2008 7 796 1 36 08.04.2008 #20 Olet 74% hyvä ihminen. Itse Jeesus siis
N no Vieras 08.04.2008 #23 87 prossaa. muutamissa kyssäreissä ois saanu olla ehkä vaihtoehto, joten varmaan niitten kyllät sitten nosti prossa. emmä koe olevani mitenkään hyvä.
87 prossaa. muutamissa kyssäreissä ois saanu olla ehkä vaihtoehto, joten varmaan niitten kyllät sitten nosti prossa. emmä koe olevani mitenkään hyvä.