Ja jälleen kerran:puskurissa roikkujat

|O |O Vi*un tampiot kun eivät osaa ilmeisesti ajaa rajoitusten mukaan, kun pitää jäädä perään roikkumaan. Painukoon ohi perkele!!!
Hyvän sapetuksen saa heti aamusta kun joitain ei ilmeisesti liikennesäännöt ja -rajoitukset koske ollenkaan...

Mäkin yhdyn, ottaa päähän tuollaiset extreme-autoilijat, jos tosiaan oman henkensä haluaa vaarantaa niin tehköön sen muualla kuin autotiellä missä vaarantaa samalla ne muut liikenteessä olijat |O :headwall:

AIVAN! Ja muo v***ttaa ku meen aamulla töihin ja meillä on semmonen portti ennen parkkista että siinä pitää fleximiä käyttää ennenku portti aukee, ni eikö perkele aina ole siellä puskurissa joku kiinni ja tulee samalla portin avauksella sisälle!! Ei voi prkl oottaa että minä ajan ensin rauhassa eestä pois ja sitten flexaa itse portin uudestaan auki!.... Joskus vielä jään tahallani jumittamaan siihen eteen, että eivät pääse tulemaan samalla avauksella tai sitten ajaa mun perään! ÄRH!!!!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
|O |O Vi*un tampiot kun eivät osaa ilmeisesti ajaa rajoitusten mukaan, kun pitää jäädä perään roikkumaan. Painukoon ohi perkele!!!
Hyvän sapetuksen saa heti aamusta kun joitain ei ilmeisesti liikennesäännöt ja -rajoitukset koske ollenkaan...
Ajakaa kovempaa :) Minä roikun puskurissa ihan uhallakin jos edessä ajava on niin tampio, että ajaa joko kirjaimellisesti sitä mitä rajoitus sallii tai alinopeutta. Aina kun ei pääse ohi.

vieras
Ja mua taas suunnattomasti vituttaa ne autolijat jotka ajaa ohituskaistaa nopeusrajoituksen mukaan, tai sen alle.....!!!!! Voi mennä siihen toisellekkin kaistalle hidastelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ajakaa kovempaa :) Minä roikun puskurissa ihan uhallakin jos edessä ajava on niin tampio, että ajaa joko kirjaimellisesti sitä mitä rajoitus sallii tai alinopeutta. Aina kun ei pääse ohi.
Mä ainakin ajan rajoitusten mukaan, koska mä en halua sakkoja. Turha poliiseille on mitään selitellä kun sakkoa kirjoittavat :whistle:

Otapa silmä käteen ja lue kunnolla. En oo alinopeutta ajanut vaan himpun yli rajoituksen. Mittari on tarkastettu et sen 5km/h ajan yli sallitun.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Miten niin tampio, jos ajaa niin kuin kaikkien kuuluisi?
Jos hän ajaa oman mittarin mukaan 105km/h satasen rajoitusalueella, se todellinen ajovauhti saattaa todennäköisesti olla sen 98km/h ja aina takana ajavalla vauhti hidastuu edessä ajavaan nähden, eli takana olevalla vauhti voi olla 95km/h. Hänen takana olevalla enää 93km/h ja niin edelleen. Sitten itketään kun ollaan ajavinaan juuri niinkuin kuuluu, mutta kuitenkin on tientukkeena.

Ps. Se on 10% minkä voi listätä mittariin rajoituksen päälle jos ei edellä ole ketään niin ei ole tukkeena :) 100km/h rajoituksilla voi ajaa huoletta 110km/h hyvällä säällä ja 60km/h voi ajaa sitävastoin 66km/h. Se ei paljoa lohduta, että joku rohkenee lisätä sen 5km vauhtia 120km rajoitusalueella, etanat :)

vieras
Otapa silmä käteen ja lue kunnolla. En oo alinopeutta ajanut vaan himpun yli rajoituksen. Mittari on tarkastettu et sen 5km/h ajan yli sallitun.
Rajoitukset on tehty noudatettaviksi. Suurin osa niitä noudattaakin. Sitten nämä jotka ajavat "vähän yli sallitun" tekevät niitä vaarallisia turhia ohituksia.

Nykyään moni luulee olevansa jotenkin cool ajellessaan hieman yli rajoituksen (kelillä kuin kelillä vieläpä ) ja halveksii niitä jotka ajavat nopeusrajoitusten (ja sääolosuhteiden) mukaisesti.

Sullekin tiedoksi: Et ole yhtään parempi autoilija vaikka ajat pientä ylinopeutta.

Kortit pois kaikilta mun puolesta. Ajakaa polkupyörällä ilman kypärää.

Näin yhden pikkuauton perävilkun yläpuolella pikkupikkutarran jossa luki: Ei tarvi sentäs päälle ajaa, h*lv*tt*! Kai se oli niitä kiroileva siili -juttuja. Voi ko sellasen sais...

Jos hän ajaa oman mittarin mukaan 105km/h satasen rajoitusalueella, se todellinen ajovauhti saattaa todennäköisesti olla sen 98km/h ja aina takana ajavalla vauhti hidastuu edessä ajavaan nähden, eli takana olevalla vauhti voi olla 95km/h. Hänen takana olevalla enää 93km/h ja niin edelleen. Sitten itketään kun ollaan ajavinaan juuri niinkuin kuuluu, mutta kuitenkin on tientukkeena.
Väännäppäs mulle rautalangas, että miten takana tulevan vauhti hidastuu?

Jos kaksi autoa kulkee samaan suuntaan samalla nopeudella niin välimatka pysyy vakiona. Tietysti jos edessä ajaa pumppujalka (jolloin nopeus ei ole vakio), mutta mä ainakin käytän vakionopeudensäädintä.

Heh
Onpa täällä fiksu ihminen keskustelemassa :D että 93km/h pysyy mielestäs 98km/h ajavan perässä? Miks ihmeessä perässä ajava ajaa sun mielestä hitaampaa kuin se sen edessä ajava?

Joka hemmetin aamu... perässä roikun :saint:

Kun kaikki ajaa niin h****tin hitaasti |O Ei aamulla saa hidastella työmatkoilla!!
Savu nousee välittömästi korvista jos joku tärrää eessä JUST sen 50km/h tai tasan 60km/h

Yhteistyössä