Ja jälleen kerran:puskurissa roikkujat

ärsypilämi
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi:
Mua ärsyttää ne jotka moottoritielle mentäessä kaasuttelee 40-60 tappiin asti...
Tähän vielä lisäys niille JOTKA EI OSAA MOOTTORITIETÄ KÄYTTÄÄ:
Vieretysten ajaminen....

eikö mee kalloon, että toinen on ohituslinja, et voi körötellä vierekkäin moottoritiellä ja tukkia koko tietä!! Monesti vielä molemmilla just se 90 -100km/h lasissa jos sitäkään....

Kaikkein eniten vituttaa vanhalla tiellä puskurissa roikkujat. Mä ajan siellä säästääkseni bensaa ja hermoja, menkää perkele motarille kaahaamaan!! |O |O

Eikä tosiaan kannata luottaa, että mittari näyttää miljoona liikaa. Meidän pikkuauto näyttää 4km yli ja iso auto näyttää 2km yli, on tarkistettu mittauspisteessä useampaan otteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja mua taas suunnattomasti vituttaa ne autolijat jotka ajaa ohituskaistaa nopeusrajoituksen mukaan, tai sen alle.....!!!!! Voi mennä siihen toisellekkin kaistalle hidastelemaan.
Mua vituttaa kans tää, kauheita tunareita on ensin oikean puolimmainen kaista täynnä ja sit kun koitat mennä ohitten niin joku nysvää ohituskaistalla :headwall: :headwall: :headwall:

Yleensä huudankin ajaessa vaikkei ne ees kuule, että paina ny sitä kaasua sa*tana :ashamed:

tuike
Minä voisin rutista noista hulluista ohituksista. Monesti on ollut tilanteita että on menty ohi kun näkyvyys eteenpäin huono. Pahimmassa tapauksessa kaksi autoa jonossa painaltaa ohi, vastaan tulee auto ja minun ja edellä ajavan auton välissä just kahden auton mentävä rako, joten jarrua, että auton mahtuu väliin samalla toivoen että sakeassa lumisateessa takana tuleva tajuaa myös jarruttaa...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Kaikkein eniten vituttaa vanhalla tiellä puskurissa roikkujat. Mä ajan siellä säästääkseni bensaa ja hermoja, menkää perkele motarille kaahaamaan!! |O |O

Eikä tosiaan kannata luottaa, että mittari näyttää miljoona liikaa. Meidän pikkuauto näyttää 4km yli ja iso auto näyttää 2km yli, on tarkistettu mittauspisteessä useampaan otteeseen.
Eihän ne tiedäkään, ne vaan käyttää sitä tekosyynä saada kaahata kovaa...

Oman autoni mittari näyttää 102 ja oikea nopeus on silloin 100.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
Ja mua taas suunnattomasti vituttaa ne autolijat jotka ajaa ohituskaistaa nopeusrajoituksen mukaan, tai sen alle.....!!!!! Voi mennä siihen toisellekkin kaistalle hidastelemaan.
Mua vituttaa kans tää, kauheita tunareita on ensin oikean puolimmainen kaista täynnä ja sit kun koitat mennä ohitten niin joku nysvää ohituskaistalla :headwall: :headwall: :headwall:

Yleensä huudankin ajaessa vaikkei ne ees kuule, että paina ny sitä kaasua sa*tana :ashamed:
Vihanhallintakurssi olisi paikallaan sinullekin.

Et sinä ole liikenteessä mikään superyli-ihminen, etkä autokoulunopettaja jolla on lupa "kouluttaa" muita autoilijoita.

vieras uudelleen
Sanoinko ajavani kun hullut kun sanoin etten ikinä aja alinopeutta enkä tasan rajoituksen mukaan. Meidän autoissa on vakionopeudensäätimet jotka napsautetaan päälle n +10km/h yli rajoituksen ja siitä ei sakkoja tule, sen verran on mittarivirhe. Eli ilmoittakaapa vaan poliiseille.....ei niitä ihan tollaset "yli"nopeudet kiinnosta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
Mie inhoon näitä,jotka roikkuu perässä,vaikka ite ajan jopa 5-10km ylinopeutta :ashamed:
tuntuu,että se on vain periaate että pitää olla puskurissa kiinni. :(
Olen huomannut saman.
Usein huomaa taustapeilistä, kun joku tulee kaukaisuudesta kauheaa kyytiä ja kun saa minut kiinni, jääkin junnaamaan perään puskurissa kiinni, eikä koskaan mene ohi, vaikka olisi mahdollisuus.
Jotkut vaan tykkää ajaa toisen perässä.

Toinen versio on, että kun saavat minut kiinni, ajavat ohi ja jäävätkin hidastelemaan eteen, niin että joutuu ohittamaan heidät.

Olen huomannut että tienpäällä monet jättävät aivot narikkaan. Ja nämä kaaharikerskujat ja liikenteen raivottaret tässä ketjussa todistavat havaintoni oikeaksi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras uudelleen:
Sanoinko ajavani kun hullut kun sanoin etten ikinä aja alinopeutta enkä tasan rajoituksen mukaan. Meidän autoissa on vakionopeudensäätimet jotka napsautetaan päälle n +10km/h yli rajoituksen ja siitä ei sakkoja tule, sen verran on mittarivirhe. Eli ilmoittakaapa vaan poliiseille.....ei niitä ihan tollaset "yli"nopeudet kiinnosta.
Kokeilepa joskus napsauttaa se päälle siihen +- 0 asentoon, niin huomaat, ettei sinun tarvitse enää ohitella niin paljon ja hermosi eivät kiristy niin paljon.

Et sinä ole liikenteessä mikään superyli-ihminen, etkä autokoulunopettaja jolla on lupa "kouluttaa" muita autoilijoita.
Joo mä voin mennä vihanhallintakurssille jos noi tunarit menis autokouluun!!!!!!!

vieras

Joo mä voin mennä vihanhallintakurssille jos noi tunarit menis autokouluun!!!!!!!
Hehän noudattavat rajoituksia, eli osaavat ajaa kuten autokoulussa on opetettu.

Sinä taas saisit mennä autokouluun takaisin, koska et aja kuten siellä on opetettu.

oire
Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:
Se on pääkopasta kiinni....
Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä :headwall: :kieh:
Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä ...

Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä ...

Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä Aina vaan on kiire kiire kiire ja kamala tuskastuminen jos joku hänkkäröi edessä

vieras
jos ajat alinopeutta, niin joudut kestämään puskurissa roikkuvia. en tajua, että ajetaan 80 rajoitusalueella 75:ttä. mielummin vähän yli, varsinkin jos olet jonon ekana.

Sinä taas saisit mennä autokouluun takaisin, koska et aja kuten siellä on opetettu.
autokoulussa on opetettu ainakin minulle, että kun OHITTAA, siihen ei jäädä kupeksimaan eikä tukkimaan kaikkia kaistoja, vaan painetaan kaasua ja mennään ohi!!!

näin se jatkuu ja jatkuu
[quote="mansikka-lime

Mua vituttaa kans tää,

Yleensä huudankin ajaessa vaikkei ne ees kuule, että paina ny sitä kaasua sa*tana :ashamed: [/quote]

paina ny sitä kaasua sa*tana

paina ny sitä kaasua sa*tanapaina ny sitä kaasua sa*tanapaina ny sitä kaasua sa*tanapaina ny sitä kaasua sa*tanapaina ny sitä kaasua sa*tanapaina ny sitä kaasua sa*tanapaina ny sitä kaasua sa*tanapaina ny sitä kaasua sa*tanapaina ny sitä kaasua sa*tanapaina ny sitä kaasua sa*tanapaina ny sitä kaasua sa*tanapaina ny sitä kaasua sa*tanapaina ny sitä kaasua sa*tanapaina ny sitä kaasua sa*tana

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
|O |O Vi*un tampiot kun eivät osaa ilmeisesti ajaa rajoitusten mukaan, kun pitää jäädä perään roikkumaan. Painukoon ohi perkele!!!
Hyvän sapetuksen saa heti aamusta kun joitain ei ilmeisesti liikennesäännöt ja -rajoitukset koske ollenkaan...
Ajakaa kovempaa :) Minä roikun puskurissa ihan uhallakin jos edessä ajava on niin tampio, että ajaa joko kirjaimellisesti sitä mitä rajoitus sallii tai alinopeutta. Aina kun ei pääse ohi.
Toivottavasti ei sitten se edellä ajava tampio tee äkkijarrutusta syystä tai toisesta....
:whistle:
Aika vaarallinen asenne sulla! :kieh:

vieras

autokoulussa on opetettu ainakin minulle, että kun OHITTAA, siihen ei jäädä kupeksimaan eikä tukkimaan kaikkia kaistoja, vaan painetaan kaasua ja mennään ohi!!!
Mutta autokoulussa opetetaan, että ohittaessa ei saa suurinta sallittua nopeutta ylittää hetkellisestikään.

Sinä olet niin sokeutunut näihin "viidakon liikennesääntöihin", ettet huomaa heidän ajavan suurinta sallittua nopeutta ja itsesi kaahaavan aina ylinopeutta.
Luultavasti ne ohitettavatkaan eivät aina aja mitään alinopeutta...

vieras
jos ajat alinopeutta, niin joudut kestämään puskurissa roikkuvia. en tajua, että ajetaan 80 rajoitusalueella 75:ttä. mielummin vähän yli, varsinkin jos olet jonon ekana.
Kyllä niitä puskurissa roikkujia riittää vaikka ajaisi yli sallitun nopeudenkin.

Ja mua ottaa pattiin kaikenlaiset tavallisesti tervejärkiset ihmiset joiden orastava hulluus tulee esiin auton ratissa... :eek:
Mä olen kyllä kuullut useitakin tarinoita kilahtaneista kuskeista, etenkin naiskuskeista, mut härtsikyydendo et voi olla asennevammaa.... :headwall:

Yhteistyössä