IVF:n odottavat

Joo, sitä Raitiskin päivitteli ku juotiin kahvit siellä alakerrassa ultra-käynnin jälkeen. Luuli että oon jo pistellyt tai syönyt jotain lääkettä ku nyt jo on ton verran ja ton kokoisia... Mulle siis näköjään normaali olotila, enkä tunne olevani enempää turvoksissa kuin muulloinkaan :whistle: Mahallaan nukkuminenkin onnistuu mainiosti :D Pakko nyt vaan jaksaa uskoa et päästään punktioon, voihan ne laskea sitä lääkemäärää maanantaina jos siltä näyttää... Aika on klo 14 maanantaina.. Pääsisitkö minään muuna päivänä treffaamaan...? Mun kaveri tulee mukaan Tampereelle ja voi mennä myöhään shoppaillessa... Olis kyllä kiva nähdä ens viikolla, mulla on siis loma että muuten ei ajalla väliä!!
 
Heippa hei! Ja Kurreliinille tervetuloa porukkaan! :wave:

Joko PeePee oot alkanu paisua?? :p

Siis mä oon niin kateellinen Kamillan munismäärälle!! Meikäläiseltä meinasi tänään päästä itku kun lääkäri sanoi ennen ultraa, että sitä ei kyllä tiedä, että päästäänkö inssiin asti kun ne oli tiistaina vielä niin pieniä. Siis, että ne pienimmät ei olisi välttämättä lähteneet kasvuun mukaan..
Mutta olipas ihana näky sitten ultraruudulla!!! :p
En ihan Kamillan tyyliseen suurtuotantovauhtiin ole vielä päässyt mutta KOMEITA mollukoita oli ruutu "täynnä" kun oikeaa puolta ultrattiin. Lääkäri vähän toppuutteli intoani sanomalla, että "se riippuu vähän suurennoksestakin, että miltä ne näyttää.." B)
Laiskasti toki olivat kasvaneet mutta pääasia, että ne pienetkin oli innostuneet kasvuun.

Oikealla suurin oli 12mm, 1x9mm ja 2x8mm. Vasemmalla 2x9mm + pienempiä. Kai niitä siellä enemmänkin on mutta kuusi siis "mainittavaa".
Purkka nostettiin 150IU:n ja huomisesta alkaen mukaan tulee Orgalutran. Maanantaina kulutetaan Kamillan kanssa saranoja melkein samoihin aikoihin eli ultraan klo 14.20. Keskiviikkona punktioon!!!!!!!

Mä jo niin pelkäsin ettei tästä tulisi mitään mutta näin se vaan etenee huonommallakin kropalla. :D

Tänään taas Simpukan parisuhdeluennolle. Ja ai niin.. Ostin aivan ihanan Mikki Hiiri-pipon kokoa 62cm. :heart: :heart:
Vähän oli poikamainen mutta kelvannee tytöllekin tai sitten säästetään seuraavalle lapselle. ;)
Mies oli käynyt lukemassa juttujani mutta toivottavasti ei nyt käy.. Meillä on ollut vähän sopimusta etten kauhesti ostais pikkuvaatteita ennen kuin saadaan kaks viivaa tikkuun... :whistle:
 
Kurre: Kiva kun tulit mukaan!

Raitis: Ihan hyvältähän toi saalis kuulostaa! Nyt vaan kaikki tsemppi niihin muniksiin!

Voikohan olla, että noi pistokset jotenkin kiihdyttää aineenvaihduntaa?
Mulla on vähän sellainen olo, vatsa toimii ihan hurjana.. Olen kyllä kans yrittänyt syödä tosi terveellisesti, kun ei uskalla oikein liikkuakaan. Vähän sellainen vetelä olo kyllä sen takia, mutta muuten en ole pahemmin vielä turvonnut. Ehkä ihan pikkaisen. Tänään olin kävelyllä ja vähän tuntui munasarjoissa sellaista painetta.

Huomisaamunen ultra jännittää ihan tooosi paljon.
 
Meitsille on tullut kahden ICSIn aikana eli 3kk:ssa 4,5kg mahaan ja reisiin. Siis juurikin niihin pistospaikkoihin. Tosin syynä on myös laiskistuminen ja herkkujen maistuminen. Nyt on otettava itseä niskasta kiinni. Raitis, patistathan jatkossakin mua lenkille?!?
 
Tervehdys! Täällä ollaan, vaikken enää olekaan mikään IVF:n odottaja... No, kaipa sitä silti voi jotakin tännekin kirjoitella.

PeePee, mä taisin aika lähelle punktiota vielä käydä spinningissä. Ratsastuksen jätin väliin. Mulla ei missään vaiheessa ennen punktiota ollut tukala olotila, koska muniksia ei ollut niin kovin isoa määrää. Vähän turvotusta, muttei sen vakavampaa. Oon kans huomannut, että noi pistämiset kyllä kerää nestettä kroppaan ja turvottaa. Heti, kun on lopettanut pistämiset, kroppa alkaa yllättävänkin nopeasti palautua normaali kuntoon - ainakin vatsan seudulta. Mun piti itse asiassa aloittaa vuoden alusta laihis, mutta se jäi Puregonin myötä ihan taka-alalle, kun tuntui koko ajan siltä, että vaikka vähentää syömistä ja lisää liikuntaa, niin silti hormonien käytön myötä paino vaan nousee - joten laihis sikseen. ;)

Mulla kp2 menossa ja täti parhaillaan kyläilemässä. Ihme kyllä, kauheita kipuja ei ole toistaiseksi ilmaantunut. Koska näin pco-laisena pelkään taas tästä kierrosta jotakin mega-kiertoa, koska ei oo lääkkeitä tukena, niin mietinkin sitä, että oliko se Terolut jolla kierron pituutta pystyi sääntelemään? Täytyy varmaan kysellä lekurilta, jos terot voisi ottaa vaikka käyttöön. Turhauttaa nää välikierrot, kun ovista tuskin saan aikaiseksi luomusti ja mitään hormoneja ei voi käyttää, kun kropan pitäisi palautua IVF:n jäljiltä.
 
Kiitos hurjan lämpöisestä vastaanotosta pinoon! :flower:

Juujuu Kamilla, myö kestetään mitä vaan. Jos ei yksin, niin sitten yhdessä! Kyllä vain, sillä asenteella mennään vaikka läpi harmaan kiven! :D Ja eiköhän ne sun rakkulat nyt kuitenkin malta pysyä sallitussa koossa ja määrässä ja onhan siinä lääkkeessä sitten vielä säätövaraa, jos ne follit koittaa varaslähtöä ottaa. Niistä kun ei aina tosiaan tiedä, tuppaavat olemaan omapäisiä.. ;) Tsemppiä sulle maanantain ultraan!

PeePee77, joo, mä koitan tulla sun ja Kamilla perässä kovaa vauhtia ja pysyä siellä peesissä tiukasti. Ja kiva seurailla ensin konkreettisesti, miten teillä asiat etenee. Ja mä luulisin, että se painonnousu on kuitenkin nestettä ja turvotusta vaan, ja jos peili näyttää samalta kuin ennen ja housut menee kiinni, niin vaaka vaan kaapin perälle suosiolla, eiks vaan? :p

Raitapaitainen, tosi hienoa että sielläkin munatehdas on täydessä vauhdissa! :) Tähdätäänkö punktiossa muuten follien suureen kokoon, suureen määrään vaiko tasalaatuun kaikessa suhteessa? Liian nopea kasvukaan ei kait ole hyvä juttu, mutta miten jos ne follit paisuu jättikokosiksi? Hurjasti Raitis tsemppiä ens viikon punktioon! =)

onneliina, miten ultrassa meni? Ja ois kyllä aika hienoa, jos noi piikitykset ei muuttais tätä ruumiinrakennetta liian dramaattisesti (yhtä pitkäksi kuin leveäksikin) turpoamisella ja kaikella nastalla painon kertymisellä, kun sitä liikkumistakin on varmaan pariksi viikoksi syytä rajoittaa. No, sitten luulis taas lenkkijalkaa kovasti vipattavan, kun olo sallii juoksemisen. ;)

kati231, oot kyllä todella ihailtavan positiivisella mielellä kokemasi jälkeen! :flower: Ja toivotaan, ettei sun kierto veny vaan pääset pasiin heti kun olette siihen valmiita. Jaksamista välikierron kanssa! :hug:

Kurreliini
 
Huh, Tulin just ultrasta. Huomasimpa, että kävelytahti on vähän hiipunut.. Yleensä oon aika tomera kävelemään, mut nyt aristi kaikki tärähdykset.
Ultra meni tosi hyvin, toisella puolella seitsemän isoa ja toisella kolme isoa ja pienempiä. En ihan tarkkaan muista. Mutta lääkäri sanoi, että hyvältä näyttää ja jotain 19mm luokkaa tais olla suurimmat. Eli maanantaina pääsee vihdoin punktioon! Ja torstaina siirtoon. Tuntuu ihan uskomattomalta!
 
Hienolta kuulostaa Onneliina sun munistuotanto!! =)

(.) Täällä itkupäivä.. Kaikki itkettää ja ensi viikon "tuomio" pelottaa. Mitäs jos ei saadakaan yhtäkään munista eikä ikinä omaa vauvaa..? :'( :'(
En tiedä onko tuo alla oleva runo enempi keskenmenon kokeneille vai yleisesti lapsettomille "tarkoitettu" mutta mua se ainakin itkettää entistä enemmän.. :'( :'(


Syntymättömän lapsen rukous:

Rakas Taivaan Isä.
Miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin
raskaat askeleet?
Minäkö heille olen
surua tuottanut,
kun vain katselen täältä
kaukaa,
enkä tule vaikka he
odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin
käyvät iltaisin
nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä,
äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet
hiljaa pois?
Voitko isän olkaa
taputtaa,
ettei niin kumarassa
hän ois?
Kerro heille, Taivaan
Isä,
etten ihan vielä ole
valmis syntymään
maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset
taivaassa
niin rakkaita Luojalleen
on,
ettei heitä malttaisi
millään antaa pois.

Huomaisipa äiti,
kun hänen luokseen
lennän perhosena
ikkunaan.
Tietäisipä isä,
miten tuulen mukana
hänen poskeaan
silittää saan.

Vielä joskus saan
siemenenä kasvaa
äidin vatsassa
ja isän vahvat
käsivarret ympärilläni
tuntea.
Ja kun vihdoin
kohtaamme,
löytää tarkoituksensa
pettymys jokainen.
Ne on kestettävä, jotta
juuri minä syntyisin.
Niin ikävä on kaukana
täällä äitiä ja isää.
Koska saan mennä,
Taivaan Isä,
joko pian pääsen
omaan kotiin?

-Tuntematon-
 
Perjantai 1.2/viikko 5

Kamilla..........................1. ICSI; Puregon..................kp5/29-31
onneliina........................IVF; Menopur, Gonal, Orgal.....kp10/31
Raitapaitainen..IVF,Arimidex,Purkka,Orgal.,Pregnyl,Luget..kp15/31-
PeePee77............IVF; Procren-jarru...............................kp15/29-38
Inari..............................tauko, primolut.........................kp21/26-36
mimi79............................luomuilua................................ kp24/30-33
Sahrami73..........................tauko..................................kp26/26-28
Annuli81......ICSI.puregon,menopur,synarela+pregnyl,luget.... pp8
Popsy......................luomuilua...............................kp44/?
puoli-enkeli..............4.IUI......................................kp44/42-
Alexandria...................luomuilua?.........................kp56/?
Melia...........................luomuilua...........................
mirvab.............suprecur,puregon,pregnyl,luget...kp?/?
Matilda2007................välikierto..............................
kati231....................Pas maaliskuussa.................kp2
Kurreliini..................IVF; Femar,Puregon..................

Plussanneet :heart:
 
PeePee: Mun tapauksessa alkioita siirretään vain yksi, koska mulla on kohdussa väliseinämä, joten kaksoisraskaus olisi liian iso riski. Yksityisellä oon. Ja tosi tyytyväinen klinikkaan kaikin puolin.

Nyt aion vaan löhötä koko viikonlopun. Kävin hakemassa kirjastostakin viis leffaa. Ah ihanaa.
 
:wave: Pitkästä aikaa täällä. En ole jaksanut kirjoittaa pitkään aikaan enkä ole oikein jaksanut keskittyä lukemaankaan palstaa, joten olen ihan pihalla siitä missä vaiheessa kukakin on menossa.

Nyt on kuitenkin aika jättää murehtiminen taka-alalle ja alkaa suuntamaan katsetta kohti tulevaa. Käytiin toissa päivänä ensikäynti Väestöliitossa ja päätettiin aloittaa ivf seuraavassa kierrossa. 11.2. aloitan terot ja sit kunhan vuoto tulee, alkaa Puregon-piikit. Lyhyellä kaavalla siis mennään. Vähän meinaa tuleva jännittää...
 
PeePee77:
Vanhasta tottumuksesta seurailen näitä teidän juttuja, vaikkakin pitäisi varmaan alkaa siirtymään tuonne adoptiopalstan puolelle. Siellä on vaan kovin hiljaista, eikä vielä ole osannut kokonaan luopua toivostakaan. Olen sen verran pessimisti, etten kuitenkaan jaksa uskoa omalla kohdallani onnistumiseen kerralla x. Murphy lakineen on ennemminkin se meikäläisen kaveri.. Tätä palstaa lukiessa on usko horjunut myös todennäköisyyksiin. Tuntuu, ettei se luvattu onnistumisprosentti voi pitää paikkaansa vai onko suurin osa onnistujista netittömiä ihmisiä/taustailijoita, jotka eivät kirjoittele?

Mutta tsemppiä teille kaikille palstalaisille. Toivottavasti ette vaivu samanlaiseen toivottomuuteen (meinasin kirjoittaa uskottomuuteen;-) kuin allekirjoittanut. Olen hengessä mukana ja koko sydämestäni toivon teille muille onnistumisia. Uudelle ystävälleni Raitikselle erityispeukutukset, vaikkakin rökitti minut eilen korttipelissä. Vaaditaan revanssia!! :saint: :kieh:
 
Kiitti, PeePee! Jotenkin sitä tulee tänne kaikesta huolimatta eksyttyä, vaikka nyt helmikuussa "ei mitään tapahdukaan". Aika tuntuu menevän nyt niin hitaasti, kun odotellaan maaliskuuta. Ei tietenkään pidä unohtaa sitä, että luomukierrossakin voi ainakin teoriassa plussata, joten täytyy pupuilla ahkerasti mahd. oviksen tienoilla.

Kurreliini, kiitos sullekin! Jotenkin sellaisessa itsesäälissä ym. negatiivisten ajatusten ympäröimänä ei jaksa kovin kauaa painiskella, joten katseet vaan eteenpäin tulevaan. Kiva, että tulit tänne pinoilemaan. Muistanko lukeneeni oikein jostain muusta pinosta, että teillä oli jossain vaiheessa ollut ikävä keskenmeno?

Korjasin mun kp:tä tuonne listaan.

Kamilla..........................1. ICSI; Puregon..................kp6/29-31
onneliina........................IVF; Menopur, Gonal, Orgal.....kp11/31
Raitapaitainen..IVF,Arimidex,Purkka,Orgal.,Pregnyl,Luget..kp16/31-
PeePee77............IVF; Procren, Puregon..........................kp16/29-38
Inari..............................tauko, primolut.........................kp23/26-36
mimi79............................luomuilua................................ kp25/30-33
Sahrami73..........................tauko..................................kp27/26-28
Annuli81......ICSI.puregon,menopur,synarela+pregnyl,luget.... pp9
Popsy......................luomuilua...............................kp45/?
puoli-enkeli..............4.IUI......................................kp45/4 2-
Alexandria...................luomuilua?.........................kp57/?
Melia...........................luomuilua...........................
mirvab.............suprecur,puregon,pregnyl,luget...kp?/?
Matilda2007................välikierto..............................
kati231....................Pas maaliskuussa, metut.......kp3/28-42
Kurreliini..................IVF; Femar,Puregon..................
Johanna72.............................................................
Tiiti-........................IVF tulossa, Terot.....................

Plussanneet :heart:
 
Ehtoota pinoon...

PeePee: Meille siirretään näillä näkymin vain yksi alkio. Ollaan paljon mietitty, että "suurtuotannon edut" olis kiva juttu eli kaksikin lasta kerralla otettaisiin vastaan mutta ne riskit... Toivoisin, että jos alkiot on laadultaan huonompia niin siirrettäisiin kaksi, jos toppeja niin yksi. Riippuen toki Eeron mielipiteestä.

Tiättekö siis toi Johanna yritti syöttää mut niin täyteen, että häviäisin sen korttipelin mutta eipä hän tälläiselle virtuoosille mitään mahtanut!! :LOL: :LOL:
Vedin säkällä kun en osannut kunnolla sääntöjä..

Kiitokset Johannalle ja talon miesväelle mukavasta illasta!! Mulla oli oikeesti valkopäinen finni ilmestynyt nenän pieleen kun kotiin päästiin!! :eek: :D
Pikkasen outoa tää mun kropan toiminta.. Munikset ei kasva vaikka viikkoja kasvateltais mutta finnit pukkaa naamaan jo kun kävelee karkkihyllyn ohi. Siis mähän en yhtään syönyt niitä karkkeja... :saint:

Mites Kamilla, onkos sulla joku kaveri maanantaina matkassa vai luinko jostain väärin? Sää näät mun turvamiehetkin.. ;)

(.) Orgalutran kirvelee!!!!!!!!!!!

t. Ässähihainen.. Eikun siis Raitapaitainen
 
Joo, yks parhaimmista ystävistä lähtee maanantaina mukaan! Hän on 20 viikolla raskaana ja haikeena luin viestin, jossa kertoi rakenneultrasta. Kaikki kunnossa ja sikiö oli maaskennellut reteesti käsi niskan takana :) Taitaa olla poika :whistle:

Mun aika tosiaan klo 14, toivottavasti Raitis törmätään!! :heart:

Eilen tosiaan pistin ekan Puregonin. Ei kyllä mitenkään oo mun mielipuuhaa. Jostain syystä mun pitää aina päästä maate pistoksen jälkeen, jotenkin rauhoittumaan :xmas: Taidan vähän pelätä pistämistä ja lääkkeen vaikutusta, en osaa selittää paremmin. Mut eipä sitä tarvi ku reilun viikon enää pistää, niin se on siinä!

Hyvät lauantai-illat kaikille pinolaisille, ootte ihania olemassa! :heart:
 
Kamilla: joo, mulla on ollut sama. Pistämisen jälkeen pitää ottaa aina hetki ihan rauhassa. En tiedä onko se ihan totta, mutta siltä se vaan on tuntunut. En voinut viikolla mennä opintoretkellekään, kun en tiesin, että sitten ei pääse köllimään rauhassa.
Äsken toivon kyllä pistäneeni sitten vihonviimeisen kerran. ma punktioon siis.
Toivottavasti menee sulla kans hyvin! Mä pelkäsin koko tän pistoajan niitä sivuvaikutuksia, mutta olen tainnut pelätä vähän turhaan. Ei ole nimittäin ollut mitään kovin epämiellyttävää vastaan. Mutta ehkä se on osittain myös sen ansiota, että olen ottanutkin niin rauhallisesti ja varovasti tän ajan.
 
onneliina, hurjasti tsemppiä huomiseen punktioon! :heart:

Raitapaitainen, :hug: Toi runo itkettää aina, se on vaan niin kauniisti kirjoitettu. Ja hei, kyllä te ihan varmasti pääsette punktioon, älä nyt heitä olleenkaan hanskoja tiskiin, ethän? Jaksu :hug:

PeePee77, mun kierto on vähän sekasin, mutta Primot loppu tänään ja vuotoa vaaditaan alkavaksi 2-3 päivän sisään ja sitten menoks! :p Ke on ultra, jossa katotaan, että kystat on varmasti poistuneet ja kaikki kunnossa munatehdasta ajatellen. :D Ja hei, eiköhän nakata se vaaka sinne kaappiin seuraavaks vuodeks, kun katsos raskaana ja imettäessä ei laihdutella eikä tarkkailla painoa. :p Tsemppiä sulle ultraan!

Tiiti, hienoa, että teilläkin hoidot alkaa ja pääset tänne meidän muiden kanssa vaihtamaan kuulumisia. Lyhyellä kaavalla se homma etenee kyllä vauhdilla.

kati231, oot niin oikeassa, ei niiden negatiivisten ajatusten keskellä pitkään kestä eikä niistä mitään hyötyä todellakaan ole. Pitää etsiä kaikkea positiivista ympäriltä ja koittaa iloita niistä. :) Välillä ei vaan meinaa itse niitä juttuja löytää, mutta onneks muut auttaa tsemppaamaan heikompina hetkinä. =) Meillä oli keskenmeno 11/07 ja toi Raitiksen lähettämä runo tuli kyllä silloin itkettyä moneen kertaan läpi... No, nyt on aivan turha murehtia menneitä vaan katsoa tulevaan ja uskoa onnistumiseen meidän kaikkien kohdalla. Tavalla tai toisella ja ennemmin tai sitten pikkasen myöhemmin. :heart:

Kamilla, tsemppiä pistosten kanssa. Kyllä niihin jokseenkin tottuu. Ja aina voi sitten palkita itsensä jotenkin, kun on neulapiinan kestänyt. ;)

Mukavaa sunnuntaita kaikille,
Kurreliini
 
Huh huh.. Hikistä hommaa! Aamulla meinasin narutopissa ja yöhousuissa juosta postilaatikolle Aamulehteä hakemaan mutta matka katkesi jo ovelle kun lunta oli POLVIIN asti! :eek: Meillä kun tuo koirakin on enempi kesäominaisuuksilla varustettu niin sehän peruutti heti takaisin sisälle.
Pari tuntia meni sitten lumitöissä ja mieskin heräsi jopa viimeiseksi vartiksi apuun.. :kieh:

Mulla ei tunnu lainkaan munisten kasvua.. :'( Oon niin pettynyt kun ei tunnu miltään. Edes pientä jomotusta kaipaisin, että sais jotain varmuuttaa sille, että jotain tapahtuu. Onneksi huomenna pääsee ultraan! Ja vielä oma lääkäri ultraamassa.

Oli muuten tosi kiva kun viimeksi ultrakäynnillä hoitaja (Sari) kysyi ihan ohimennen, että miten olen jaksanut. Pieni kysymys mutta niin tärkeä!!

Ai niin.. Mun roikkuessa vauvapalstoilla mies on seurannut vierestä ja bongannut termin "ruumiintarkkailijamamma". Nyt tietenkin kun valitin, että en tunne munisten kasvua lainkaan niin heti sain kuulla olevani tälläinen ruumiintarkkailijamamma.. B)

Onnea huomisille punktiolaisille ja kestämistä ultrajännääjille! :wave:
 
Tervehdys!

Huomasin listalla omalla kohdallani hurjat kp:t, joten pientä muutosta siihen, ken tuota päivittelee ;)
Eli täällä menossa nyt kp7 ja eka ivf siis käynnissä. Parin viikon sumuttelujen jälkeen olen nyt lisäksi perjantaista alkaen piikitellyt gonal-f:ää. Punktio pitäisi olla ensi viikolla, hui!
Voikohan kolmen piikkipäivän jälkeen jo turvottaa? Ihan kuin turvottaisi, vaikka voi toki olla muutenkin paisuksissa, tällänen herkkämaha kun olen..
Huomenna pitäisi käydä labrassa, verikokeessa. Tietääkö kukaan mitä varten? Mä en tajunnut kysyä ollenkaan mitä testataan, hyvä minä :snotty: Lapussa lukee vain, että hoitaja soittaa samana päivänä tarvittaessa, siis mitähän se tarvittaessa meinaa..? Lääkeannosten muutosta vai?

Mukavaa viikonalkua!
 
Raitis: ehkä painoa ei kannata ihan päivittäin tarkkailla? kun ne pidempiaikaiset muutoksethan se tärkeämpi juttu on. Ja noi lääkkeet voi kerätä nestettä elimistöön. Pitää vaan syödä terveellisesti ja säännöllisesti. No kyllähän kaikki noi tietää..

Mulla on siis punktio ohi, ja se oli oikeesti ihan mukava homma. Lääkitys oli aika kiva, tuli sellainen tosi mukava olo. Siinä vaan nautiskelin suorastaan. Puolisen tuntia lepäilin ja sit kuulin tulokset. 9 munasolua, vaikka rakkuloita oli 16.. mitä lie käynyt niille. No, mutta to pitäisi olla sitten siirto.

Popsy ja kaikki, joilla punktio vielä edessä: aivan turha pelätä sitä etukäteen! Musta ainakin se munatorvien aukiolotutkimus oli 100 kertaa pahempi!
 
Pitkästä aikaa kirjoittelen tännekin :) Tuntunut niin tyhmältä kirjoittaa samat jutut moneen eri pinoon...
Luulen kanssa Raitis, että painoa ei kannata tarkkailla päivittäin. Mä olin pistoshoitojen ja punktion aikaan niin turvoksissa, että kiloja oli varmasti reippaasti enemmän kuin tavallisesti. Näyttihän tuota nelisen kiloa tulleen hoidon aikana, kun kävin yks päivä vaa`alla. Toivottavasti osa olisi vielä turvotusta, olen tosin syönytkin niin hirmuisesti kaikkea hyvää, ettei ihmekään mikäli paino noussut. Oikein ärsyttää, kun olen yleensä ollut aina hoikka, mutta nyt muutaman vuoden aikana paino vaan alkanut nousemaan, ja jos ei meno muutu musta tulee oikeesti pläski :D Se siitä meidän useimpien naisten mielipuheenaiheesta...

Mä saan verikokeen tulokset tänään iltapäivällä. Testasin eilen negan, ja laboratoriosta sanottiin että olis pitänyt jo näkyäkin testissä, joten nega tiedossa tänäänkin :/ Voi harmi, ettei Anni tai Onni kumpikaan halunnut/pystynyt jatkamaan matkaansa :'( No PAS meillä sitten maaliskuussa.

Tsemppiä kaikille tulevaan! =)
 

Yhteistyössä