IVF/ICSI tammi/helmikuussa

Voi ei :'( Lähes kädet täristen tulin tänne koneelle kaupungilla käynnin jälkeen, ja voi että miten voi olla kaikilla teillä huonoja uutisia! Olen pahoillani, Kati, Chambon, ja Saana monta voima :hug: :hug: :hug: :hug:
Voin eläytyä hyvin teidän tilanteeseenne, koska pelkään kovasti joutuvani kuulemaan samat uutiset viikon päästä... Nyt tosiaan pitää vaan surra rauhassa ja sitten miettiä eteenpäin. Muistakaa että tämä oli vain yksi mahdollisuus!
Onko sulla Chambon ketään kaveria jota voisit pyytää seuraksi, ettei tarvitsisi olla yksin? Voimia teille vielä kerran!
 
Voi surku! Lohdutuksen sanaa en keksi teille kolmelle. Kuin tiedän kyllä tunteen olen se niin monta kertaa kokenut. Yön yli nukuttua aina on kuitenkin hitusen parempi olo seuraavana päivänä. Aina on myös lohduttanut se että voi yritää uudestaan. Nyt mullakin vika hoito, ei yhtään pakkasessa ja sisällä 2 heikkoa. tän päivän olen itsekkin tehnyt surutyötä kun vaikea uskoa et nyt tärppäisi, mahdollisuus niin pieni.

Voimia ja lohtuhaleja teille!
 
Voi tytöt, ISO KIITOS teille kaikille, kun olette myötäeläneet täysin rinnoin meidän kanssamme :hug: Teidän tuellanne on ollut mielettömän suuri merkitys omalle jaksamiselleni! Olette ollet tosi tärkeitä.

Kävin tuossa tallilla tammaa hoitelemassa ja jutskailemassa kavereiden kanssa, ja itse asiassa mulla on ihan ookoo fiilis. Miehen kanssa ollaan jutskailtu puhelimessa pitkin iltaa. Onneksi mulla on maailman paras aviomies! Laitoin saunan päälle ja otan sinne Sandelsin kaveriksi :) Sitten uni maittaa varmasti, joten kyl mä pärjään - kiitos huolenpidosta!

Ja kuten mm. Puoli-Enkeli totesi, Never know mitä tulevaisuudessa voi vielä tapahtua.

Mä käyn kyllä jatkossakin väijymässä täällä teidän kuulumisia. Yrittäkää pysyä reippaina ja luottakaa siihen, että kyllä se elämä kantaa - kävi miten kävi. Ja hei, koska me Saanan ja Katin kanssa tempaistiin negat heti tähän pinon kärkeen, niin onhan teidän muiden ihan pakko onnistua! Teidän tenavat saavat teistä kyllä aivan loistoäipät :)

Ollaan kuulolla & extra-annos tsemitystä jokaiselle!

 
rutistaa lujaa, voimia toivon teille kaikille. :hug:



omaa napaa: hoidot edenneet hyvin, menkat tuli ajallaan ja nyt keskiviikkona on eka ultra eli nolla ultra. Silloin alkavat myös puregon pistokset. Tulen sitten kertomaan paremmin kun tiedän.

Vielä kerran :hug:
 
saana, kati, Chambon, oon tosi pahoillani teidän puolesta. Oli pakko töissä päästä nettiin lukemaan kuulumisianne ja aivan kylmät väreet meni ja paha mieli tuli kun luki negaa
toisensa perään.... :'( :'(
En edes tiedä mitä sanoisin, muuta kuin että voimia ja koittakaa jaksella :hug: Kyllä se plussa vielä tulee, kun jaksetaan olla sitkeitä!!! Pakko vaan jaksaa uskoa.... :hug:

(.) Täällä kp1 ja eka ultra keskiviikkona. Torstaina tai perjantaina alkaa Puregon pistokset ja punktio todennäköisesti 11.2
 




IVF-hoitolaiset tiistaina 29.1.


Darma: 1.ICSI, IVF takana marraskuussa, pp

Päivi68: 1.ICSI, 1.IVF-hoito ollut syksyllä, punktio 29.1. ja siirto 31.1?

onneliina: 1.IVF, pp

Annuli81: 1.ICSI,pillerit jätetty keväällä-06, siirto 24.1, pp 5

Casa: 2.IVF, 1.IVF takana marraskuussa, pp

Löllykkä: 2.IVF, 1.IVF.n 1.PASsista tyttö/06, pistokset alkaa 30.1.

Lumienkeli2007: 2.ICSI, pp

Pillipiipari: 1.ICSI?, takana kaksi inssiä, pp

Tikru70: 2.IVF, pp

Hapsu: 1.IVF, pp

Ulpulummukka: 2. IVF/ICSI, pistospvä 7, punktio vko 6 TAYS

Inkaliini: 2.IVF, pp

Siisami: 2.ICSI, pp 8 testipäivä 5.2.

Miikkis: 1.IVF, pp 13 testipäivä 30.1.

Toiveikas: 1.IVF/ICSI, pp

Lenaki: 4.IVF, siirto 28.1, pp 1

PeePee77: 1.IVF, pistokset alkoivat 29.1. punktio ja siirto vko 7?

risto: 1.IVF, pp

puoli-enkeli: 1.IVF, pp

Finttu: 1.ICSI,yritystä 2,5 vuotta, punktio 22.1., pp 5

geri: 1.ICSI, yritystä 03/05 alkaen, punktio 28.1. ja siirto 31.1.?

Taivaansilpoja: 1.ICSI, yritystä takana 6v., pistokset alkaa 30.1. , pp

Kamilla: 1. ICSI, pistot alkaa 31.1./1.2.

Tyyne: 6 ICSI, hoidoissa 4 vuotta pp 11 verikoetesti 30.1. (tulos 31.1.)

Stella75: 1. IFV, punktio 28.1. siirto loppuviikosta 5?

marica: 1. IVF, takana yksi inssi, punktio vko 9

Raitapaitainen: 1. IVF, kp 13, pistokset menossa, punktio vko 6 alussa



PLUSSANNEET




OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET


kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

 
Huomenta!

Täällä päivä alkanut kyynelillä, koko eilisen illan myötäelin Saanan, katin ja Chambonin pettymyksen vuoksi. En vieläkään voi uskos tapahtunutta todeksi :'(
Tytöt: Laitoin listalle tilanteenne tuolleen, mikäli ette halua olla siinä, sanokaa niin tehdään korjaustoimenpiteet...

Tyynelle jaksamista piinailuun, lupaalta kyllä vaikuttaa ;) Ja onnea huomiseen testiin vaikka saatkin tuloksen tietää torstaina, VASTA :eek:

Lenaki koita vaan jaksaa uskoa siihen, että kyllä siltä jompikumpi tarraa kiinni :heart: Voima :hug: piinailuun

(.) Eilen testi jo poltteli olkkarin pöydällä mutta en tehnyt sitä tänään. Pelkään niin pirusti. Mä en kestä nähdä sitä yhtä viivaa siinä tikussa kun jokaisella siuluni sopukalla toivon kahta. Jää varmaan testit tekemättä tältä viikolta kun en uskalla :ashamed:
Oloon ei uutta, tunnen että täti tekee tuloaan tai sitten mahatauti...
 
Lisää ahdistusta:Kävin tänään toisessa ultrassa ja rakkuloita on aivan valtavasti.Johtuu miun pco:sta.Lääkäri ennusteli hyperiä.Perjantaina uusi ultra jossa katotaan voidaanko siirtoa tehdä ollenkaan,vai meneekö kaikki pakkaseen.Masentaa :(
 
Huomenia!
Taas uusi päivä ja kaikki asiat vaan pyörii päässä. Oon ollut viikon pois töistä ja nyt pitäis mennä iltavuoroon olo on kauhea tuntuu et flunssa olis tuloillaa tekis mieli tosiaan hautautua peiton alle. Koko aamun olen mietiskellyt mitä teen jatkossa kun elämä ei enään pyörikkään hoitojen ympärillä. Ei vaan uskalla toivoa positiivistä tulosta! Kai sitä suojelee itseään ettei se sattuis niin paljo jos/kun ei olekkaan raskaana. Ajattelin jo tänään et menen töihin tarhaan niin saan ainakin olla lasten seurassa. Auttaiskohan se sitten tähän lapsen kaipuuseen?

Miikkis: Sulla jänskää, minäkään en uskaltais tehdä testiä pelkään yhtä paljon sitä ainutta viivaa tikussa!

Koittakaahan jaksella ja voikaa hyvin!
 
Lenaki:Voin kertoa omasta kokemuksesta,että päiväkodissa työskentely ei ole tässä tilanteessa kauheen hyväksi.Siellä kohtaa joka päivä pienet pirpanat ja mielessä on että omia ei saa vaikka yrittää.Se on aika rankkaa.Sitten kun on vanhempia, jotka eivät pysty huolehtimaan lapsestaan jne.niin nousee helposti katkeruus pintaan,vaikka ei saisi.
 
Miikkis, ihan sama juttu täällä. Minäkin myötäelin eilisen Chambonin, Katin ja Saanan puolesta. On se niin väärin :'(

Plussasäteitä Miikkis puhaltelen sulle sinnepäin, jännäilen sun puolestasi! Mullakin menkkaolo masussa, tosin vaikea erottaa noista punktion jälkeisistä tunnelmista, kun mun masu ei ole vieläkään normalisoitunut. Pitää nyt yrittää aatella positiivisesti, että oikeasti monella ollut menkkamaiset tunnelmat ja silti plussa tullut =) Tänään on vaan tunne ettei se ole mitenkään mahdollista, negaan on paljon helpompi uskoa...

Gerille ja Stellalle onnea hienosti menneestä punktiosta :heart: Tulkaahan kertomaan hedelmöittymis/jakaantumistuloksia...
Ristolle :hug: Varmaan hormoniannoksia laskettiin? Toivottavasti tilanne rauhoittuisi, ja pääsisit kuitenkin siirtoon.

Tyynen tilanne kuulostaa muuten hyvältä, jospa se odotettu plussa nyt tulee! Lenakille jaksamista piinailuun, tämä aika menee tuskallisen hitaasti...
 
Saana, kati ja Chambon Voimia teille tästä eteenpäin. :hug: :hug:
Tiedän miltä teistä tuntuu ja ite myös kokenu saman. Aikoinaan ei ensimmäinen tuoresiirto onnistunut. Silloin oli raskasta ja meni aikaa ennenkuin pystyin lähtemään ensimmäiseen PAS siirtoon. ( joka sitten onnisti ) Mutta itellä kans epäilys ettei nytkään tuoresiirto onnistu. Mutta silti koitan elää päivän kerrallaan miettimättä tulevaa.

Huomenna olisi ensimmäinen ultra ja sen myötä sitten alkaisi gonalin pistelyt.

Risto me ollaan sitten samassa paikassa hoidoissa. Mäkin olen OYS.ssa. Tosin meillä (mun laskujen mukaan ) viikko eroa hoidoissa. Mulla mahdollinen siirto viikolla 7.

 
Auttakaahan tyhmää.
Mulle tuli äsken postissa epikriisi sieltä Tre:elta ja siinä luki, että kerätty kahdeksan follikkelia joista saatu yhdeksän munasolua. Siis tarkottaako tuo, että siitä yhdestä olis voinu tulla kaksoset jos olis luomuna hedelmöittyny? Vai mitä? Meil on kyl kaksosia suvussa.
 
Hei kaikki.
Mä alan (pakko) keskittyä hetkeksi muuhun elämään ja palaan joukkoonne taas maaliskuussa, kun 1.pas tehdään. Mä toivon että Miikkis plussaa ja siitä alkaa tän ketjun ihmisten plussauskierre;)))

Voimia kaikille. Ja superkiitos tuestanne!!!
Olette ihania ihmisiä ja tää on kyllä myös kasvattava matka mitä yhdessä kuljetaan. Sekä itsessään että parisuhteessa. Yritän olla onnellinen mun ihanasta miehestä ja terveydestä.

Halauksin...

Palataan taas piinailemaan maaliskuussa.
 
Moi,

Soittelin just tuloksia ja 9:stä 6 oli hedelmöittynyt normaalisti. Mitään muuta tietoa en saanut yrittämälläkään. Olen ihan happy, eikös tuo ole prosentuaalisesti ihan ok, vaikka tietty muihin tämän pinon ihmisiin määrä on aika pieni. En murehdi sitä kuitenkaan - kyllähän tässä murheita on riittänyt...Eli huomenna siirtoon, katsotaan nyt sitten monellako mennään eteenpäin kunhan huomenna kuulen, miten ovat jakautuneet...Mä en kyllä tajua, onko ne huomenna edes 4-soluasteella jos nyt vasta sain tietää että ovat hedelmöittyneet...? Jotenkin hurjaa siirtää näin nopeesti kun ei yhtään tiedä selviääkö ne raukkapienet sitten eteenpäin. No, siirtoon päästään eli taas yksi lottovoitto. Mites sulla Geri?

Finttu: kuulostaa jännältä, mä luulin että voi irrota kaks munasolua samassa kierrossa ERI folleista, mutta kai ne voi tulla yhdestäkin follistakin.
 
Terveiset punktiosta. Oli vähän kivuliaampi kuin viimeksi. Viime viikon ultrassa löytyi 5 follia mutta nyt 1 oli kadonnut. 4 löytyi ja kaikissa oli munasolu. Vähän tuli tällä kertaa mutta hoitaja lohdutteli että voivat olla sitten parempilaatuisia. Toivottavasti torstaina päästään siirtoon. 2 sitten siirrettäisiin kun on tuota ikääkin. Toivon että tällä hoidolla onnistuisi koska jäljellä enää 1 hoito. Koitan olla positiivisella mielellä että kaikki menisi hyvin.
 
Sekoilen nyt tän viestinlähetyksen kanssa...

Chambon onneksi on rakkaita ihmisiä ja lemmikkejä auttamassa yli pahoistakin paikoista, vaikka aikansa se tietysti vie päästä yli pettymyksestä. Saana - keräile voimia, maaliskuu on käsillä ennen kuin huomataankaan!

Lenakille, Annullille, Miikkikselle ja Tyynelle hurjasti positiivisia ajatuksia - Miikkiksen ja Tyynen jännittävät päivät on ihan kohta!!

Voi vitsi risto, mutta toivotaan, et tilanne olis parantunut perjantaina. Tuntuu, että näissä hoidoissa pienetkin säädöt voi muuttaa tilannetta paljonkin (en kylläkään tiedä mitään pco:sta...)

Kamillalla, Taivaansilpojalla ja löllykällähän on samana päivänä nollaultrat, tulkaahan kertomaan kuulumisia :)

Finttu, en osaa sanoa tohon mitään, mutta kuulostaa tosi mielenkiintoselta..!

Stella-hani - aika samoilla mennään! Soittelin äskettäin klinikalle; 13 munasolusta neljään tehtiin ICSI ja kaikki ovat hedelmöittyneet, yhdeksään tehtiin siis IFV ja näistä 3 on hedelmöittynyt, loppuja kuutta seurataan vielä huomiseen saakka. Oon aika innoissani - olin jo monta kertaa kuvitetellut kuulevani, ettei yksikään ole hedelmöittynyt... Miehen kans tuossa just naureskeltiin (?!!), et mennään tässä kokoajan 50 % hävikillä; 26 rakkulaa, 13 munasolua, 7 hedelmöittynyttä... Toivottavasti tää hävikkikaava katkeais tässä vaiheessa :) Huomennahan sen sitten kuulee... Hurjasti onnea ja tsemppiä siulle huomiseen siirtoon, mie tulen perässä torstaina.

Päivi hieno juttu, että kaikista folleista saatiin munasolu. Uskotaan siihen, että laatu korvaa määrän! Torstaina sitten siirtoon :)
 
Saana, paljon lämpimiä ajatuksia sinnepäin :hug: Jos meillä ei tärppää nyt, niin myöskin PAS edessä maaliskuussa, joten siinä tapauksessa piinaillaan taas yhdessä!
Mitäs muuten mietitte pk-seutulaiset tai lähistöllä asuvat, jos joskus uskallettaisiin järjestää jonkinlainen tapaaminen? Mulla ei ainakaan ole ketään lapsettomuudesta kärsiviä ystäviä, että sikäli voisi olla mielenkiintoista tustustua muihin asiasta kärsiviin ihan "oikeastikin". =)

Kiva kuulla Geri ja Stella että hedelmöittyneitä soluja löytyy. Paljon onnea siirtoihin kuten myös Päiville!!
 
Annuli,Geri:miekin toivon että homma tasoittuisi perjantaihin mennessä.Puregonia laskettiin aikatavalla.Olo on kyllä aika tukala.

Löllykkä:Joo, viikko meillä on hoidoissa eroa,kun meillä pitäisi olla punktio ja siirto ensi viikolla.No,punktio on ainakin,siirrosta ei niin varma. :(

Stella:Onnea huomiseen siirtoon

Toivotaan että Päivi pääset torstaina siirtoon,peukut pystyyn vaan!
 
Mul on ollu tosi *paska* fiilis kokopäivän Katin; Chambonin ja Saanan vuoksi, tää elämä on joskus niiiiiiiiiin epäoikeudenmukaista...teille toivon kaikkea hyvää :heart:

Miikkis; Nyt kaikki toivo on sinussa, anna meille lohtua ja täräytä räikeä PLUSSA...se nostais mielialaa...Toivon todella et plussan saisit...

Lenaki; Onnea kahdesta niitiäisestä, +++++++++++++ :whistle: ja pikaliimaa...toivotaan et tää kerta onnistuis....Voima ruitistus lähtee täältä....

Kaikki joilla kyytiläiset matkassa, toivotaan parempaa tulosta mitä rakkaat kohtalotoverit joutuivat kokemaan...rentouttavaa piinailua...sitä todella tarvitsette...Tsemppiä ja onnea kaikille piikittelijöille ja sumuttelijoille...koitetaan jaksaa taaplata tätä elämää etiäppäin... :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Kyllä mä voin nähdä kaikki, ei se mua haittaa. Epäilen vaan ettei muita löydy....eikä tarvikaan jos siltä tuntuu. Ja yhteisen ajan löytyminen on aina haaste. Mut joo, sehän olis ihan kivaa. Ja jos ei muita löydy, voidaanhan me Annuli ainakin nähdä. Onhan tässä vielä aikaa.
Koko ajan mä eksyn tänne vaikka mun pitäisi miettiä muka niitä muita juttuja :LOL:

Jos maaliskuussa tässä ketjussa on lapsettomia, voin kutsua kaikki vaikka meille. =) (ehkä mukavampaa kuin kahvilassa jutustelu) Mutta palataan siis silloin ja katsotaan kuka jaksaa ja haluaa tulla ja kuka on plussannu itsensä pois maaliskuussa. En siis mä ainakaan. Ja toivottavasti myös Annulia ei näy... :heart:
 

Yhteistyössä