IVF/ICSI tammi/helmikuu Part III

Olipa ristiriitaista lukea tämän päivän kuulumisia täältä. Ensin tuli suuri suru Taivaansilppojan puolesta, :hug: ja voimia sinne!
Sitten ilo Kuunkullan puolesta, ihana uutinen! Onnea! :heart:

(.) Terveisiä ultrasta. Vasemmalla puolella oli 4 noin 10-11mm rakkulaa ja oikealla kymmenkunta 8-9mm rakkulaa. Pistelen viikonlopun vielä Puergonia ja maanantaina on uus ultra. Ens viikon lopulla toivottavasti sitten punktio.
 
Joo, se voi olla Marica, että niillä oli meille kahdelle varattuna Litiumia.. :LOL:

Mä olen ruokkinut Raitaa ja Paitaa mustallamakkaralla, Light jaffalla, Tacosipseillä ja yhteen kertaan lähigrillin makkaraperunoilla. Ettei heistä ihan pellossa kasvaneita tule niin ens maanantaina viedään kaverit Verdin Requiem-oopperaan Tamperetaloon! :D

Musta tuo teidän uusi pino on mahtava!!! :hug: Taistelutahtoa löytyy!!
Vähän on haikeaa jäädä näistä tutuista jutuista pois kun ootte niin ihania mutta ovet ovat auki teille odotuspuolen ketjussa, joka on perustettu juuri meikäläisiä varten! Tehkää tytöt joukkohyökkäys sinne!
 
Täällä yksi ulkopuolinen vakoilija tahtoo onnitella Kuunkultaa!!!
Kirjoittelimme aiemmin yhdessä tuolla syksyllä 07 hoidot aloittavissa ja satuin kerran huomaamaan, että olet siirtynyt tänne. Tulin kurkkaamaan kuulumisia ja kylläpä olikin hienot kuulumiset! Onnea tuhannesti! :heart:
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :D Olette ihania :heart:

Nyt olis kysymys plussanneille...Miten kauan ootte oottaneet noita lugeja?
Mä kun olin siinä luulossa, että niitä pitää jatkaa eteenpäin. Mun luget on nyt loppu ja pitäis sitten uusia resepti.
Mut lääkäri sanoi, mulle että ei tuolla arvolla, 558 tarvi enää ottaa?!
Pelottaa vaan, et jos ne menkat sieltä sit alkaa tai tulee km kun lopetan ne? Ihan paniikissa täällä heti olen
:eek: Riippuuko se sitten tosiaan tuosta arvosta, että miten pitkälle niitä otetaan?
Kai se sit pitää uskoa lääkäriä, kun kerran niin sanoo. Mut epäillyttää vaan, kun olen kuullut että jos raskaana niin pitää ottaa edelleen noita.
Pitäis olla onnellinen, että pääsee eroon noista öllömömmöistä :LOL: Mutta mutta, kun se menee jo niin rutiinilla reikään...
 
:heart:

Meillä on yksi ainoa alkio pakkasessa, eikä oleTop. Pelkona on ettei selviä sulatuksesta.

Toivottavasti selviää.

Me aiomme nimittää kaikkia mahdollisia matkaajia Kitvettäjäksi. Jos tuo seuraavaava selviää kohtuun, niin olkoon hänkin Kitvettäjä.

En halua uskoa siihen, etten koskaan pääse sanomaan masu pavusta, et hei Kitvettäjä siellä, äiti täällä....
 




IVF-hoitolaiset perjantaina 29.2


Kamilla: 1. ICSI/IVF, pp 11, testipäivä 2.3


Hapsu: 1.IVF, pp 9, testipäivä 5.3


Casa: 2.IVF, pp 9, testipäivä 5.3


Toiveikas: 1. ICSI, pp 9, testipäivä 5.3


helba: 1. IVF, pp 7, testipäivä 7.3


Kurreliini: 1.IVF, pp 7, testipäivä 7.3


marica: 1. IVF, pp 1, testipäivä


Tiiti: 1. IVF, pistospäivä 6


soraya:1. IVF, punktio vko 13


puoli-enkeli: 1.IVF tulossa


johannalii: yritystä 2.5v., 3.IVF tulossa



PLUSSANNEET


Tyyne (6. ICSI)

Miikkis (1.IVF)

Pillipiipari (1.ICSI)

geri (1.IVF)

kulti (1.IVF)

Ulpulummukka (2.IVF/ICSI)

Raitapaitainen ( 1.IVF)

löllykkä (1. ICSI)

Kuunkulta (1.IVF/ICSI)


HAAMUILLEET



OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET



kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

Annuli81 (1.ICSI)

Lenaki (4.IVF)

Finttu (1.ICSI)

Siisami (2.ICSI) km 5+1

ronttuli08 (1.ICSI)

Päivi68 (1.ICSI)

Stella75 (1.IVF) km 5+1

onneliina (1.IVF)

Angelina (2.IVF/ICSI) km

PeePee77 (1.IVF)

Popsy (1.IVF)

Taivaansilpoja (1.ICSI)


[/quote]

 
Taivaansilpojalle iso lohtu :hug: Tuntuu niin pahalta sun puolesta....! :'( :ashamed:

Kuunkullalle oikein paljon onnea, IHANAA!!! :heart: :flower:

Tää on niin ristiriitaista, ku iloitsee kovasti toisen puolesta mutta sitten taas on niin paha mieli toisen negasta...

(.) Jännitys kasvaa sietämättömäksi, pelkään aivan hulluna negaa |O :kieh: :ashamed:
Meinaan odottaa sunnuntaihin, eiköhän testi sit kerro kylmän totuuden et kuinka kävi...
 
Luen päivitettyä listaa ja mietiskelen piinapäiväläisiä! Siis voiko piinaavampaa ollakaan, kuin piinapäivät. Pikkuhiljaa ne testipäivät sieltä lähestyy jokaisella.

Huolestuneena ja surullisena katson tuota viimeistä listaa, jossa on jääty odottamaan omaa nyyttiä. En ole aikaisemmin perehtynyt kauheasti koeputkihedelmöitykseen ja sen onnistumisprosenttiin, mutta tämä kertoo paljon. Tämä ei kertakaikkiaan ole helppoa. Samassa veneessä seilataan teidän kaikkien kanssa. :hug:
 
KUUNKULTA: mielettömästi onnea, mahtava lukema. Siirrettiinkö kaksi?

).( tuomio tuli tänään uusintaultrassa. Kohdusta löytyi 4 mm kokoinen solurypäs, joka ei koskaan muodostunut sikiöksi asti. Eli meidän kolmas tuulimunaraskaus on totta. Sunnuntaina aloitan lääkkeellisen tyhjennyksen ja elämä jatkuu... Tälläistä plussaa en toivo kenellekään...

Tyyne
 
Kuunkulta, mahtavat onnittelut sulle plussasta! Olipa ihanaa taas saada pinoon plussa! :heart: Kertoisitko sinäkin sun oireistasi ennen testaamista!

Tyyne ja Taivaansilpoja, isot :hug: teille molemmille. Eihän tässä ollenkaan näin pitänyt käydä. Kovasti voimia ja jaksamista! Etenkin tuo Tyynen tilanne kuulosti todella surulliselta. :'(

Annuli, tapasitteko tänään Inarin kanssa? Mites meni?
 
Voi Tyyne, olen valtavan pahoillani :'( Ei noin saa käydä taas!:'( Paljon jaksamisvoimia sinulle ja miehellesi :hug: :hug: Voi kun olisin niin toivonut, että teillä olisi nyt mennyt kaikki hyvin.
:hug: Toivottavasti sitä syytä noihin tuulimuniin aletaan nyt tutkia ja seuraavasta hoidosta plussaat ja kaikki menee paremmin kuin hyvin. Olet kyllä supervahva ihminen, kun olet jaksanut kaikki nämä hoidot ja tuulimunat moneen kertaan. Toivottavasti sinnikkyytesi palkittaisiin piakkoin. :hug:

Taivaansilpoja, Kyllä se toinenkin alkio selviää kohtuun asti ja saat uuden Kitvettäjän. Mutta sillä kertaa se onkin se vahvempi Kitvettäjä, kun on selvinnyt sulatuksenkin ja kaikki ja hänellä onkin sitte sellaiset hakut mukana, että varmasti kiinnittyy. Toivon sitä niin teille.
Ja paljon voimia jaksaa sinulle ja miehellesi :hug:
 
(.) Noista mun oireista ennen testaamista...kun ei niitä oikein ollut.
Tai oli ihan alussa, mut sitten ne hävis muutama päivä ennen testausta ja siksi olinkin ihan varma että nega tulee. Toivottavasti tää luo nyt toivoa muille piinailijoille, että ilman oireitakin voi plussata.
Mut nyt kun oikein mietin, niitä alun oireita oli....

kaks päivää kahden blastokysta-alkion siirron jälkeen(siirto 5 päivää punktiosta), olin tuntevinani sen kiinnittymisen kovina kipuina(sanoin tän mun lääkärillekin ja hän sanoi, ettei sitä voi tuntea) Mut hän sanoi että blastokysta alkio kiinnittyy 48 tunnin kuluessa siirrosta. Ja tuo oli just sen kaks päivää ja ne kivut oli kyllä niin epäillyttäviä, että tuollaisia kipuja mulla ei ole ikinä ollu tuossa vaiheessa kiertoa. Ne oli siis ihan menkkakipuja. Kamala selän ja kohdun jomotus joka kesti päivän.
Sitten etsin netistä tietoja ja monet muutkin on sanoneet, että niillä on ollu noita "kiinnittymiskipuja" ja että sen voi tuntea, että joskus kohtuun voi tulla jopa mustelma kiinnittymisestä(hakut heiluu).
Sit mul alko tulee kaikenlaista oiretta, en tiedä oliko lugeista johtuvaa vai oikeita(piinapäiviä en valitettavasti muista):

- kamala nälkä(Siis oikeen ruoan nälkä)Ja kaiken herkun. Söin koko hoidon ajan muutenkin paljon hedelmiä ja kasviksia, kun lekuri suositteli. Ja tein hedelmäsalaattia(mangoa, kiiwiä, mandariineja, banaaneja)ja sitten vatkasin päälle kermavaahtoa(On muuten tosi hyvää)No joka tapauksessa mä söin ihan koko ajan ja sen koko vatkatun kermavaahdonkin ihan yksin! Mikä normaalisti aiheuttaa mulle öllötystä. Mieskin ihmetteli tätä syömähimoa. Mul on normaalistikin tuota verensokerin heittelyä ja mun pitää syödä jotain pientä parin tunnein välein, mut tuollaista suden nälkää ei normaalisti ole. Välillä tuli pientä etovuutta ja huimaustakin tuon nälän välissä.

- tisut oli kipeät kuin normaalistikin ennen menkkoja sivuilta, mutta ne kasvoi aikalailla. Lurpsahti ennen plussausta ja kivut hävis myös. Nyt plussatessa kyllä alkaa tuntua tuota kipua taas välillä ja on taas täyteläiset, mutta tosi vaihtelevasti.

-väsymys(saattoi olla lugeista johtuvaakin) Menin päiväunille ja nukuinkin 3 tuntia putkeen.
Yön ennen plussausta en nukkunu silmäystäkään ja viime yönkin nukuin huonosti. Olen jotenkin ylikierroksilla ja ylipirteä (sekosin plussasta)

- kovat menkkakivut ja juilinnat. Sellaiset "supistukset". Olinkin ihan varma, että menkat alkaa. Kyttäsin koko ajan, että koska lorahtaa. Niin lorahtikin, mut vaan valkovuotoa.

Muuten ei kyllä ollut mitään erikoisia oireita, näin jälkeenpäin on tietty helppo sanoa, että sitähän se olikin, mut muuten ihan samat oireet ja oireettomuuden kuin ennen menkkojakin.
Paitsi nuo "kiinnittymiskivut" mitä ihmettelin ja tuo sudennälkä ja väsymys. Mutta ajattelin kaiken johtuvan noista lugeista.

T: Kuunkulta rv 4+2 (<-Pääsinpäs kerrankin kirjottaa ton) :heart:

Muoks*noi silmäniskut ei kuulu tuonne.
 

Yhteistyössä