Tänään rv 5+4 tuli 3+ digiin. :heart: Nyt en testaa enää. Vielä reilu 2 vkoa varhaisultraan. Ei malttais odottaa.
HOITO | SYY | LA | MONESKO | |
Meemir | 1.ivf/1.pas | selitt./munajohdinvaurio | 11.5. | 1 |
deseo | 1.ivf,tuore | selitt | 10.6. | 1 |
RedwingBBrd | 3. IVF, tuore | keltarauhanen,1ovario | 17.6. | 1 |
InMyDreams | 5.ivf/tuore | tuba factor | 26.6. | 1 |
Krish73 | 5.icsi,tuore | selitt.,siittiöiden laatu | 27.6. | 1 |
Robina | 3.ICSI,tuore | siittiöt | 7.7. | 3./1.yht. |
TybyLiini | 1.ivf, tuore | selittämätön/endo | 8.7. | 1 |
aurora* | 2.icsi,tuore | pco, sperman v-a | 30.7. | 1 |
iiris_lorea | 2.icsi/ivf,tuore | keltahormoni,siittiöt | 4.8. | 1 |
katiri | 1.ivf,tuore | endo,munanjohdintukos | 10.8. | 1 |
Millyk | 1.ivf,tuore | munanjohd.vauriot | 14.8. | 1 |
Fyi | 1.ivf/2.PAS | selitt | 6.9. | 1 |
Toive13 | luomutärppi | selitt | 13.11. | 1 |
Hydrangea | 1.ivf/3.PAS | PCO | 27.11. | 1 |
Mulla on kans jotain 16-18-viikosta lorissut ihan hirveet määrät juoksevaa valkovuotoa. Se on todettu normaaliksi gynekologin toimesta, kuuluu asiaan, kun ei haise tulehdukselle. Lapsivettä se ei kai voi olla, jos kohdunsuu on tiukasti kiinni? No mulla ei ole ihan tiukasti kiinni, mut se on selvästi sellasta limasta kuitenkin. Joku sellanen testi olis, et kun laittais pikkuhousunsuojan päälle wc-paperia, niin valkovuoto jää siihen paperiin, mut lapsivesi menis heti paperin läpi suojaan. Siis jos haluaaa testata.Mulla siis supistuksia tullut välillä ihan levossakin. Lisäksi tällä viikolla valkovuoto on ollut tosi vetistä ja tuntuu ihan lorahtelevan välillä pikkareihin. Välillä oon pelännyt että onko se lapsivettä, mutta lääkäri sanoi että se on vaan löysää valkovuotoa. Onko muilla tämmöstä?
Alkaa tää sairasloma jo kyllästyttää ja kovasti tekis jo mieli takas töihin. No, parempihan se on ottaa varovasti.