Kiia, sehän siinä on niin väärin, kun ehtii lyhyessä ajassa, halusi sitä tai ei, mutta ajatukset ja toiveet on siinä pikkusessa ja tulevassa
Hänet haluaisi kovasti pitää
Ja sitten kun ei onnistu, niin taas on oma prosessinsa toipua fyysisesti ja henkisesti
Kävin eilen vihdoim siirrossa.
Hyvän blaston sain matkaan
No, oon ollu tässä noroviruksessa, tjm vatsapöpö, ripuloinu kolmatta päivää. Tänään toki on olo jo parempi, mutta ei se hippu nyt varmaan täydelliseen olosuhteeseen påässyt
Lapset myös sairastunut, mutta he päässy vähällä.
Hermo kireellä ja oon tosi äkänen, stressitasokin varmasti kohillaan
Käytössä alakerran kautta keltarauhashormoni.
Se ei oo ikinä sopinu mulle ja musta tulee vähän ahdistunut "hullu"
Mutta nyt yksityisellä multa mittailtu keltarauhashormonitasoa ja se kuulemma matalahko. Ikinä aiemmin sitä ei oo tehty.
Siksi nyt tärkeetä sitä käyttää kuulemma sitä tukena, mutta mistä minä tiedän, vaikka se oma ois olllu aina tuolla tasolla??
Progesteronin viitearvot on tosi laajat ja lääkärikin sanoi, ettei oikein tiedetä niistä tarpeeksi, että mikä on riittävä arvo kenelläkin.
Mulla ne on viitearvoissa mutta lääkärin mielestä pitäis olla enemmän. Sitten kun oon tutkinut niitä viitearvoja, niin en oikeen tajua miten sen pitäis olla ja miten niitä tuökita
No, eipä tienny lääkärikään kun vähän kyseenalaistin
Nyt kuitenkin työnnän sitä hormonia alakertaan aamuin illoin
En usko milläön ettö tää vois onnistua. Niin monta huonoo tekijää taas pyörii mielessä, mitkä estämässä onnistumista.
Tää kireä mieli,
sitten toi vatsavirus,
sitten ylipäätään se, että siirrettiin blasto....ne ei oo ikinä muhun jääny
Sitten vielä tällanen reilusti taikauskon puolelle menevä juttu, että, raskaudun "vain" syksyllä onnistuneesti
Olemassa olevat lapset on syntyny kesällä.
Keväällä tehdyt siirrot ei oo onnistunu kemiallista tai negaa pidemmälle, tai sitten on tullu kesken.
Pakkanen on nyt tyhjä, tai on siellä neljä munasolua, jos vielä niistä halutaan kokeilla, mutta en oikeen tiiä nakatakko enää enempää rahaa hukkaan, kun viimeksi ei edes yrittänyt ja sama on todnäk edessä nytkin.
Mutta, onnistumisia kaikille
, myös tätä toivon itsellenikin kaikesta huolimatta
Tsemppiä