Wau
Hydra! Onnea kovasti! <3
Pahoittelut
skorppari negsta!! :´(
Untuvikko80: Mulla itsella ainakin alkoi sumuttelut kp21 aamuin ja illoin 2 suihketta ja niitä jatkettiin noin 2vk, siinä välissä piti olla menkat tullut ja sitten mentiin kontrolliultraan. Tässä katsottiin, että munasarjat ovat pienet ja kohdunlimakalvo ohut. Sitten aloitettiin pistokset ja sumuttelut puolittuivat ( yksi suihke aamulla ja yksi illalla).
Sitten kun follit ovat tarpeeksi isoja niin sitten irrotuspistos ja sumut loppuvat. Kyllä ainakin minun mielestä voi hyvin lähteä reissuun noiden sumetteluiden aikana, pistoksten kanssa on hankalampaa kun mulla ainakin on sellainen pistos, että pitää olla kylmässä.
(.)Mulla oli eka kontrolli ultra pistosten jälkeen. Ihan ok tilanne vissiin, isoimmat olivat reilu 10mm ja sitten oli pieniä, en huomannut kysyä kuinka paljon on folleja tulossa, mutta ilmeisesti hieman vähemmän kuin viimeksi (21kpl), mutta toivonkin ettei tulisi noin paljoa ja toivoisi että tulisi noin 10 kpl ja laadukkaita.
Toivossa on hyvä elää!Ensi viikolla arvoivat punktion olevan, mutta maanantaina ultraavat uudelleen ja sitten tiedetään tarkemmin!
Tsemppiä kaikille hoitoihin!