Tybyliini Jännittäviä aikoja, no nämä pari päivää menee nopeasti taas ja kohta pääset testailemaan! Hieno juttu että saitte pakkaseen alkioita
katiri Voi harmi
Toivottavasti se rakkula katoaa tässä viikon mittaan ja pääsette sitten tositoimiin!
Hydrangea Hieno homma että pääset aloittamaan pistelyn! Kyllä tämä viikko nopeaan menee, itsestä ainakin tuntui pistellessä että pistopäivät meni tosi äkkiä ja se punktio tulikin yhtäkkiä nopeasti. Meillä oli viime kerralla sama juttu, että aloitin jarrun jo ennen ekaa seurantaultraa, kun osui viikonlopulle. Kieltämättä mä ainakin toivoisin, että seurantaultria olisi useampi kerta.. tuntuu, että julkisella yrittävät minimoida 1-2 ultraan, meillä oli viimeksi vain yksi ultra ja tuntui että seuranta jäi liian vähiin.
).( Mulla alkoi jo viime kerralta tutut juilinnat alavatsalla, vaikka nyt on vasta 3. pistospäivä. Eli kai siellä jotain taas tapahtuu...kunhan vaan ei taas ne 20+ rakkulaa lähtisi kasvamaan, vaan pienempi määrä laadukkaita munasoluja.
Mutta todennäköisesti kasvaa taas iso määrä, kun lääkeannoskin on isompi. Seurantaultra torstaina, joten silloin nähdään miltä näyttää.
Mulla on lääkkeitä pistoksiin nyt 10 päiväksi. Jos näillä mennään, se tarkoittaisi, että vikat Pergoverikset menisi ensi viikon maanantaina, Pregnyl tiistaina ja punktio olisi sitten torstaina.
Onko kukaan ollut Taysissa torstaina punktiossa? Milloinkohan mahdollinen siirto silloin tehdään - 1 päivän viljelyllä perjantaina vai vasta 4-päiväisenä maanantaina??