Tervetuloa uusille ja suuret suuret pahoittelut neganneille :hug: ja kovasti voimia jatkamiseen.
Tähtitomu, jannaa, mika tilanne? Joko olet testaillut? Taalla on sormet ja varpaat pystyssa sulle!
Kiitos ihanaiset kaikille onnitteluista, tuntuu todella hyvalta :hug:. Vaikkakin koko viikko on mennyt kovasti jannaillessa alkaako ne menkat silti. Olen juossut vessassa tiheaan tahtiin tarkastamassa tilannetta, aika epauskoista siis. Kovasti on epatodellinen mieli, etta minako olen plussannut, eihan sita vielakaan oikein usko. Plussauspaivana Hcg oli 104, eli hyva, mutta sopii toivoa, etta on paaaaaljon enemman nyt. Mutta tama plussa on siis todellinen tyovoitto sitkeasta taistelusta lapsettomuutta vastaan. Tassa kay niin kun kay, mutta tanne asti kun olemme paasseet, niin tulokset ovat oikeasti hyvat ja nayttavat, etta eteepain tassa suossa ollaan menty. Ja toivottavasti antaa toivoa muille, joilla on rupuiset munasolut, eika siirtokelpoisia tule yhta enempaa, pakkaseen saannista puhumattakaan. Nailla rupuilla voi kuitenkin onnistaa!
Mitaan oireita ei juurikaan ole ollut, ennen plussaa ainoastaan ne perinteiset menkkaoireet, pienta pistelua mahassa viime viikolla ja nyt turvotusta mahassa ja rinnoissa, siina se. Siksi varmaan onkin epaileva olo siita, mahtaako siella mitaan ollakkaan... huoh. Mutta selvinnee sitten kuun lopussa, kun menen ensimmaiseen ultraan. Mutta muuten taytyy vain uskoa, etta kaikki on hyvin, kun mitaan ei voi enaa tehda.
Mutta sitkeassahan tama lapsettomuus on sielussa. Aitienpaiva saa varmasti meilla kaikilla tunteet pintaan, toivottavasti selvisitte kaikki siita ehjin nahoin. Edelleen minulla tulee valtava kiukku ihmisille, jotka paivittelevat lapsen vaaraa sukupuolta, lapsen saamisen helppoutta, vaaraa ajankohtaa tai kun ollaan ihan rikki, kun lasta on yritetty 5 kuukautta. Jep, nama tapahtuivat taas tassa muutaman viikon sisaan. Olen niin kiukkuinen, etta naita ihmisia voisin lyoda! (ei nyt oikeasti, mutta se kaamea viha ihmisten tietamattomyydesta ja tyhmyydesta on aika syvalla). No oikeasti heidan hapeansahan se on, joten eipa sita voi kuin ohittaa moiset typeryydet.
Neppu Tulen mielellani uuteen kejuun mukaan, mutta ihan viela en uskalla...