Aniraz Joo, näin oon ymmärtänyt, että toka kierros kertoo laadusta enemmän. Mutta jos meidän kuudesta alkiosta jo nyt puolet oli siirtokelpoisia, ei laadussa voi olla suurta vikaa, koska jos 30-50% hedelmöittyneistä alkioista selviää siirtoon, se on normaali IVF-hoidon tulos (ja mun lääkäri sano että normialkioistakin vaan 20% on elinkelpoisia). Ja vaikka soluissa vikaa oliskin, ainut hoito siihen on ne lahjasolut, joihin ei aiota lähteä. Enkä usko että meillä on kiinnittymisongelmaa, koska yhtään kemiallista ei ole ollut eikä mitään kiinnittymisyritystä muutenkaan. Mutta enköhän sille tokalle kierrokselle lähde. Oon vaan nyt niin kyllästynyt syömään tai pistämään lääkkeitä ja olemaan ronkittavana jalat levällään milloin kenenkin edessä, että ei yhtään kiinnostais enää. Jos olis jotain todettuja vikoja, ni sit hoidot olis ok, mutta kun kaikki on periaatteessa kunnossa, ni en vaan koe olevani IVF-hoidon piirissä. Tällä hetkellä tuntuu tältä. Aloitin ne Zumetkin passia varten eilen ja jo yöllä oli niin huono olo, että kyllä taas ajattelin, että onko tässä mitään järkeä..