@Tuutikki84 Onnea alkionsiirtoon!!! Täällä tänä aamuna tummahko ovistesti, mutta ei läheskään plussa. Nyt alkanut tulla tietynlaisia ovista ennakoivia tuntemuksia, että kyllä se loppuviikon aikana varmaan tulee. En nyt yhtään muista mille päiville se ovis EI saanut tulla, huomenna ultra, jossa saan tarkemmat ohjeet siirrosta. Eilen tsemppailin itseä, että mitä sitten jos kaikki alkiot kuukahtaa. Yritän psyykata itseni nyt sille tielle, niin ei tule niin isoa pettymystä! Uskon, että kaikkien sulatettujen alkioiden menettämisen riskiä muilla ei varmasti ole, meillä on niin huonot alkiot, että ne eivät kestä sulatuksen aiheuttamaa shokkia tai sitten ovat niin häriöisiä, että jakautumisesta ei tule mitään
Olenpa luottavaisella mielellä! Pessimisti ei pety jne...
Tuo painoasia, olen tuolla laskukaavalla laskien ihannepainossa 58 kg, painoin sen verran 14 vuotiaana! Ihan siihen en pyri, koska olen tullut raskaaksi painoindeksillä 26 ja sitä olen nytkin, tosin painoindeksi ei kerro ihan kaikkea, esim. nyt olen parhaimmassa lihaskunnossa mitä aikuisiällä olen koskaan ollut, koska olen innostunut elvyttämään lapsuuden tanssiharrastuksen, käyn salilla ja pyöräilen työmatkat jne. Mutta herkkuja kuluu ihan liikaa, kiitos kesän ja jäätelöiden jälleen
Varmasti jotain stressiäkin nyt tällä hetkellä lievitän herkuttelulla. Mutta minä kans nostan hattua
@Rusakkonen sinulle, ihan huikea laihdutustulos, voit todella olla itsestäsi ylpeä! Ja tuo tulos ja sinun asenne ylipäänsä, kannustaa meitä muitakin. Mä niin toivon, että siellä joku tarrautuis lujasti nyt kiinni! Minkälaisia oloja?