Oikea testipäivä vasta ensi pe eli tosi hätäinen olin. Oletukseni vain oli et nyt jo jotain näkyisi jos olisi jotain tapahtumassa.Voi harmi toivottavasti joutuisi siitä, että on vielä aikaista... milloin sulla on oikea testipäivä?
Tässä mietin itsekin että mitenköhän sitten alkionsiirron jälkeen niiden testailujen kanssa, maltanko odottaa oikeaa testipäivää vai alanko metsästää "haamua" aiemmin.... mulla on jotain Onestep-raskaustestiliuskoja joita tuli kaupanpäällisinä kun tilasin ovistestejä, ja kai niitä täytyy käyttää pois mut lisäks ehdottomasti apteekista joku Clearbluen viikkotesti, jolla testaan sitten kun on se oikea aika. Ainakin ovulaatiotestien osalta CB:n testit on selvästi luotettavampia kuin OS:n testit.
ivf:n jälkeen testasin itse lääkkeiden aiheuttaman plussan häviämistä onestepeille, mutta en muista yhtään missä kohdassa hävisi.
@Wintersun jakoi maaliskuun puolen välin tienoilla kuvan omista testeistään missä näkyi juuri tämä lääkeplussan hävimiäminen ja oikean plussan esiin tulo.