@Lallastiina hienoa, että saitte enemmän kun ekalla kerralla ne kertoo yleensä punktion jälkeen sen montako solua löytyi (kaikki follikkelit tyhjennetään) - huomenna varmasti kuulet montako niistä oli kypsiä ja miten hedelmöittyivät. Mulle muistaakseni sanottiin viimeksi, että joku munasolu kypsyi vielä maljalla.. eli sekin kai mahdollista. Toivottavasti kivut hellittää - ikävää, kun joudutaan sorkkimaan.
@kirsillevauva eikös se hcg/kiinnittyminenkin oo niin yksilöllistä, ettei kaikilla välttämättä niin aikaisin näy. Siksi se testipäivä, että sitten pitäisi jo näkyä ja tulos olla luotettava mulla viime kesänä hätähousutestaaja sai haamua ennen testipäivää, mutta testipäivänä ihan blanko eli joku hipaisu kai. Silloin siirrettiin kaksi alkiota (2 tai 3 päiväisiä). Tosta ainoasta alkaneesta 6pv blastosta pp7 tuli eka haamu (roskisplussa).. seuraavan kerran testasin pp10 ja silloin selkee plussa.
@Jantzu tsemppiä kipujen kanssa! Toivottavasti toivut pikapuoliin.
@kirsillevauva eikös se hcg/kiinnittyminenkin oo niin yksilöllistä, ettei kaikilla välttämättä niin aikaisin näy. Siksi se testipäivä, että sitten pitäisi jo näkyä ja tulos olla luotettava mulla viime kesänä hätähousutestaaja sai haamua ennen testipäivää, mutta testipäivänä ihan blanko eli joku hipaisu kai. Silloin siirrettiin kaksi alkiota (2 tai 3 päiväisiä). Tosta ainoasta alkaneesta 6pv blastosta pp7 tuli eka haamu (roskisplussa).. seuraavan kerran testasin pp10 ja silloin selkee plussa.
@Jantzu tsemppiä kipujen kanssa! Toivottavasti toivut pikapuoliin.