Olen laittanut nyt parin päivän ajan merkille sellaisen, että lugeja laittaessa kohdunkaula on jotenkin oudon tuntuinen. Vähän ”ahdas” ja luge paljon hankalampi laittaa kuin ennen. Mistä tällainen voi johtua?
Mulla meni kans ahtaaks ja kitkaiseksi ja hankalaksi laittaa sillon kun plussa tuli. Oli monta päivää ennen testiä, testasin vasta pp 11.Olen laittanut nyt parin päivän ajan merkille sellaisen, että lugeja laittaessa kohdunkaula on jotenkin oudon tuntuinen. Vähän ”ahdas” ja luge paljon hankalampi laittaa kuin ennen. Mistä tällainen voi johtua?
Kiitos vastauksestasi! Tuliko sulla vielä pp11 vahvaa viivaa? Mä kokeilin viimeksi eilen pp7 negan. Nyt odottelen viralliseen testipäivään 5.2.Mulla meni kans ahtaaks ja kitkaiseksi ja hankalaksi laittaa sillon kun plussa tuli. Oli monta päivää ennen testiä, testasin vasta pp 11.
Eli toivotaan parasta!
Voi ihana uutinen, onnea!Mulla on verikoe perjantaina, ultra 25.2 ja neuvola 27.2. Ihmeen levollinen olo, viiva oli selvästi vahvistunut!
ensimmäiset kolme viikkoa jätetään kaikki mahdollinen hiilari pois. eli silloin tippuu listalta myös hedelmät. kasviksia syödään paljon, mutta niissäkin katsotaan ettei hiilarimäärä ylity. energia pyritään saamaan kasvisrasvoista - pehmeistä ja kovista. 3-4viikon jälkeen voi lautaselle niitä hedelmiäkin ottaa muttei älyttömästi. itsellä tulee kaikkia muita vitamiiineja runsaasti makrolaskimen mukaan, paitsi d-vitamiinia koska en käytä oikeastaan lainkaan maitotuotteita - vähän juustoja. mut en siis käyttänyt ennen kuuria joten sen olen purkista ottanut aina. mut siis. mun ruokavalio koostuu kasviksista, vaaleasta lihasta, kalasta, munista, siemenistä, juustosta. et periaattees vain vilja, sokeri, maito ja juurekset jäänyt pois.Mina aina ihmettelen muuten, eli ehka voit neuvoa, miten sokeri jatetaan pois. Kun sitahan on melkein kaikessa, mukaanlukien hedelmissa? Siis ihan oikeasti kysyn tata, mita jatetaan pois, kai sentaan hedelmia syodaan? Jatetaanko kaikki leipa, pasta yms pois kokonaan?
Kiitos!!! Hyvin mielenkiintoista. Onko olemassa siis jotain hiilihydraattilaskuria netissa - suositeltu maara (vrt. kasvikset)? Ja miksi juurekset jatetaan pois? Siis porkkana myos?!ensimmäiset kolme viikkoa jätetään kaikki mahdollinen hiilari pois. eli silloin tippuu listalta myös hedelmät. kasviksia syödään paljon, mutta niissäkin katsotaan ettei hiilarimäärä ylity. energia pyritään saamaan kasvisrasvoista - pehmeistä ja kovista. 3-4viikon jälkeen voi lautaselle niitä hedelmiäkin ottaa muttei älyttömästi. itsellä tulee kaikkia muita vitamiiineja runsaasti makrolaskimen mukaan, paitsi d-vitamiinia koska en käytä oikeastaan lainkaan maitotuotteita - vähän juustoja. mut en siis käyttänyt ennen kuuria joten sen olen purkista ottanut aina. mut siis. mun ruokavalio koostuu kasviksista, vaaleasta lihasta, kalasta, munista, siemenistä, juustosta. et periaattees vain vilja, sokeri, maito ja juurekset jäänyt pois.
Asian vähhän vierestä ihmettelen, miksi tuota lugea käytetään? Se jos joku oli vastenmielinen lääke. Minullakin käytetty kolmessa ekassa IVF:ssä, kunnes neljännessä lääkäri sanoi, että ihan sama käyttää Terolutia. Ei ole todettu mitään eroja tuloksissa. Itsekin raskauduin peräti kaksi kertaa Terolutit tukena, lugeilla en yhden ainoatakaan kertaa.Olen laittanut nyt parin päivän ajan merkille sellaisen, että lugeja laittaessa kohdunkaula on jotenkin oudon tuntuinen. Vähän ”ahdas” ja luge paljon hankalampi laittaa kuin ennen. Mistä tällainen voi johtua?
Mulle Terolut ei sopinut ei ollenkaan. Ei saanut vuotoa pidettyä poissa kuin max 7vrk siirrosta. Sit alkoi tiputtelee ja vuotaa läpi. Itse olin kanssa alkuun innoissani kun meidänkin klinikalla siirryttiin lugeista teroluteihin, mutta kahden siirron jälkeen kinusin luget takaisin. Tosin et tiedä oilisiko vuodon pois pitämiseen kohdallani auttanut terolutin 8h välein syönti klinikan ohjeen 1tab aamulla 2tab illalla sijaan.. et on ihan hyvä että on monta vastaavaa tuotetta, että löytyisi mahdollisimman monelle se "oma ja hyvä"Asian vähhän vierestä ihmettelen, miksi tuota lugea käytetään? Se jos joku oli vastenmielinen lääke. Minullakin käytetty kolmessa ekassa IVF:ssä, kunnes neljännessä lääkäri sanoi, että ihan sama käyttää Terolutia. Ei ole todettu mitään eroja tuloksissa. Itsekin raskauduin peräti kaksi kertaa Terolutit tukena, lugeilla en yhden ainoatakaan kertaa.
Niin, sitä en tiedä. Toivon kuitenkin että mulla toimii ja plussa saataisiAsian vähhän vierestä ihmettelen, miksi tuota lugea käytetään? Se jos joku oli vastenmielinen lääke. Minullakin käytetty kolmessa ekassa IVF:ssä, kunnes neljännessä lääkäri sanoi, että ihan sama käyttää Terolutia. Ei ole todettu mitään eroja tuloksissa. Itsekin raskauduin peräti kaksi kertaa Terolutit tukena, lugeilla en yhden ainoatakaan kertaa.
Peukut ja varpaat pystyssä jotta toimii! oon kyl kuullu et joillakin plussanneillakin ne "luget vaan hävis jonnekkin" toivotaan siis että on hyvä merkki!Niin, sitä en tiedä. Toivon kuitenkin että mulla toimii ja plussa saataisi
Jännästi vaan huomannut eron laittamisen kanssa, kun vertaa vaikka vielä parin päivän takaiseen.
Mistähän johtuu sekin, että ulos ei tule enää niin paljon sitä valkoista töhnää lugesta vaan jotain muuta mikä ei lugea eikä valkovuotoakaan. Vähän niinkuin nestettä vain on tää ja outoa...