Gimmy, en oo ennen kuullutkaan, että se viljelyalusta ei välttämättä sovikkaan soluille!! Aina oppii uutta, miksei näin voisi ollakin, me ollaan yksilöitä ja me koostutaan yksilöllisistä soluista, eli järkeenkäypää kyllä!! Meillekin on hoitotaipaleen aikana tehty useita turhia siirtoja, että sitä taustaa vasten se pitkän viljelyn kato kertoo vaan realistista totuutta, että suurin osa alkioista ei vain kykene elämään, mutta ei ne blastoiksikaan selvinneet oo meiän kohdalla lapsiksi syntyneet.
Kiitos onnitteluista kaikille
Kiitos vertaistuesta, jota oon teiltä saanut ja jota olen tahtonut myös jakaa takasinkin päin. Aina ei voimat riitä siihen, että jaksaisi toisia tsempata, kun itse tekee henkistä kuolemaa. Kun on totaalisen rikki ja yrittää jotenkin saada korjattua sen, minkä korjata voi, mutta onneksi kukaan noissa tilanteissa ei ole keneltäkään mitään vaatimassakaan. Se tuki, mitä itse olen pohjilla ollessani teiltä saanut, on ollu kyllä korvaamattoman tärkeää
Lullabylle lämmin halaus. Kauan on kuljettu yhtä matkaa. Voimia kovasti ja muista, että sua odottaa yksi mahdollisuus, vaikket sä nyt jaksa näin ajatella, etkä siihen uskoa, mutta siinä solunipussa voi olla kaikki, mitä tarvitaan pikku ihmisen rakentamiseen. Älä menetä toivoa
Älkää kukaan menettäkö toivoa
Käyn kyllä lukemassa teiän kuulumisia, mutta menen nyt päivän kerrallaan ja toivon etten sekoa ja ettei mun enää tarvitsisi liian pian palata. Pakko ottaa etäisyyttä ja yrittää hengittää. Varhaisultraan on valovuosi vielä.