IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Pikakysymys! Olen pääkaupunkiseudun ulkopuolella työmatkalla ja tänään pitäisi vielä käydän apteekissa myöhään illalla. Käyttääkö joku teistä jotain muuta apteekkia pk-seudulla kuin sitä Yliopiston apteekkia ihan keskustassa lähellä Forumia ja Sokosta? Mietin mihin pääsiisi helpommin autolla?
 
Seawind onnea kyytiläisestä! ❤

Mishala ❤ toivottavasti viivat lähtee vahvistumaan!

Siida toivottavasti sunkin viivat lähtee vahvistumaan! ❤ Meillä jäi pakkaseen vielä 8 3päiväistä. Kai trkoihtus viljellä jossain vaiheessa blastoiksi. Nähtäväksi jää että milloin.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Amagara82#-12#1.#toimimaton munasarja/siit.#1.IVF
Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF
Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#4.IVF/ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

Kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#2.ICSI
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI/2.PAS
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Miitta37 #-13# 1. # pco/selit.# 1.IVF (tulossa)

Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Mishala#-16#1.#mies steril.# 2.IVF

Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
Voyage #-13 #1.#selit.#1.IVF
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/3. PAS
~SeaWind~ #-11#1.#selit. # 1.IVF

Piinailijat: :whistle:
Mishala
9.10 (5pv/26.9)
Siida 10.10 (2x3pv/26.9)
Nennalii 10.10 (5pv/27.9)
~SeaWind~ 15.10 (5pv/4.10)


Plussat 2016: :love:

Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Mannerheimintie 96, siellä toinen ya-apteekki, jonka vieressä jonkin verran p-paikkoja (24 h auki).
Vantaan tammiston ya-apteekki on auki klo 22.00 ja siellä helppo parkata.
Kiitos paljon Helios! :D kumpi tahansa olisi ollut huomattavasti kätevämpi minulle kuin se keskustan. Kävin Tammistossa ja fiilistelin kuinka olin kauan kauan sitten siinä ihan lähellä töissä. ♡ Nyt siis lääkkeet matkassa ja kohta piikit lihassa. :)

Luen huomenna lisää muitten kuulumisia ja päivitän omaani. :)
 
Voi että love ikävää ettet vielä päässyt mukaan selkeästi liikkeellä olevaan plussa aaltoon. Mutta josko se olisi niin suuri (minä ainakin koitan kaikkeni pitää sen elossa) että kerkiät seuraavasta PAS:ista! Heti seuraavaan kiertooko?
Ja mitä mitä :love: Siida ja mishala <3<3<3<3<3 toivotaan todella että ne on niitä oikeita plussia eikä lääkkeen jämät siellä hämää.. mutta tosiaan kuten sanottu, ei kai se ainakaan vahvistuisi jos ei lääkettä lisää käytä.. (y) ja josko Siidalla vaikka 2, niin jännääää!!! (häviää se harmitus siitä työpaikasta) :) Jokos Nennalii testannut?
Seawindille tsemppiä ekaan piinaan..
Kuubee ootko saanut jo tietoo siitä paikkakunnan vaihtoasiasta? En minäkään osaa kyllä sanoa miten menee.. riippusko vähän sit miten ruuhkanen paikka on, että tarviiko jonotella.. meillä täällä päin kun ei juuri jonotteluja ole, niin en tiiä niistäkään.. oon tosi avulias :LOL:

Mulla oli ma toinen ultra, siellä lääkäri laskeskeli että ehkä 13 olis.. osa ehkä liian pieniä kyllä mahdollisesti (5x17mm, 1x16mm, 3x15mm, 3x14mm, 1x13). Ma pistin sit viellä menopurin illalla ja eilen aamulla pistin vilä "ylimääräsen" orgalutran aamulla, kun kerran oli.. ja illalla ovitrellen. Huomenna siis punktio. Jännä miten erilaiset on käytännöt.. siis onko yleistäkin ettei saa syyä (6h) tai juua (4h) ennen punktiota? Ei meillä kunnallisella ollut moista.. Ti olis sit siirto jos vaan suinkin sellanen blasto saataisiin.. Mulla siis tuli se nälkä jo menopurista, ei juuri muuta ja sit orgalutrasta tissit turpos ja nännit melko kipiät, pitää siis muistaa että nää on jo nyt, ettei sit kuvittele jo piinailemaan pääsee ni turhia! Tänään pyöräillessä jo tuntukin vähän tärähdykset paineena, kun eilen ehdin ihmetellä ku ei tuntunut. Lyhyen työmatkan siis molempina päivinä pyöräilin. Onneksi sain vähän asiakkaita, kun lomanahan mulla koko viikko alun perin oli kun ei tiennyt tarkkaan miten menee päivät.. Sirpaleethan tuottaa onnea.. nimittäin hajotin aamulla lasin :whistle: ei se kyllä ihan sirpaleiks mennyt, lohkes vaan pala..
 
Domi, hyvänoloisesti oot muninu ja KUN tietenkin, kaikissa folleissa on solu❤, niin hyvä siitä tulee!!! Mua kullä jännittää teiän lopputulema ihan hirvittävästi(y) Menopur ei tehny mulle nälkää, mutta teki tosi isot tissit:ROFLMAO: Ei niinkään ne olleet kipeät, mutta turvonneet kyllä.
Mutta kai kehokin näihin hormoneihin tottuu, ku joskus irrotuspiikistä, tai pregnylistä ylipäätään tuli jäätävä tissikipu ja nykyään ei yhtään mitään.

Kämmäsin jotenkin tuon ovitrellen kanssa jo siirtopäivänä, ku laitoin ekan kerran. Se ei naksunut selvästi jostain syystä, irrotin ennen punktiota myös ovitrellellä ja se taas naksu ihan normaalisti, mutta tää oli jotenkin outo. Mulla meni sitä vähän hukkaankin siinä säätäessä ja ihon alle määrä x ku ei se naksunut. Laitoin siitä parin päivän päästä toisen kerran ja kynä toimi sillon ihan normaalisti. Sunnuntaina taas se ei kunnolla naksuttanu,mutta en ajatellu asiaa sen enempi. No eilen illalla otin kynän ja aloin pistämään, niin ei siellä ollu enää mitään. Oli su menny tyhjäksi ja en sitä silloin niin tarkastellu pistämisen jälkeen ku kauheessa kiireessä tuikkasin. No nyt en sitte sitä viidettä annosta voinu laittaa. Viime yönä itkin ja olin varma ettei tää onnistu, että se viiva on vaan ovitrelleä. Tänään aamulla oli kuitenkin oireiden vähyydestä huolimatta hiukan vahvempi tikku ku eilen
 
Niinhän siinä sitten kävi että 23:sta munasolusta saatiin ainoastaan 2 siirtokelpoista blastoa. Toinen se joka siirrettiin eilen tuoresiirtona ja toinen meni pakkaseen. Kaikkien muiden kehitys pysähtynyt. Se siitä sitten.. Meillä ei ole julkinen puoli vaihtoehtona hoidoille, koska siellä ei meitä suostuta hoitamaan. Yksityisellä yksi IVF kustantaa lähes 4000€, ja toiseen tällaiseen ei kyllä ole heti perään varaa. Pakastealkionsiirtoon olisi ollut varaa, se kun on huomattavasti halvempaa, mutta eipä niitä alkioita pakkaseen saatu kuin se yksi.
 
Voi harmituksen harmitus love! :cry: seuraavalla siirrolla mukaan, eikös?!

Siida ja mishala, kuulostaa lupaavalta!! Toivotaan edelleen vahvistumista!

Domille tsemppiä punktioon! En oo kyllä ennen kuullut syömättömyydestä ennen sitä, ne ottaa varman päälle.

Varhaisultraa odotellessa, viikon päästä. Huh, mitä piinaa tämäkin!
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
Joo tosiaan perustelivat syömättömyyden sillä että voi tulla lääkkeistä huono olo + ettei suoli liikehtisi sit mahdollisesti tiellä. Oli kyllä tosiaa erilainen kokemus. Siis lähinnä valmisteluilta. Lääkärikin pukeutu johonkin suoja takkiin kun olis leikkaukseen menossa, kunnallisella oli ihan vaan niissä samoissa vermeissä kun muulloinkin. Tuli myös happiviikset!!! Mitä ei tod. ole ollut ennen, jotenkin sekin kuulemma siihen lääkkeen tehoon vaikuttaa.. Eihän siitää haittaa ole että huomioidaan kaikkea mahdollista. Saalin oli nyt sit se 9 solua, niinkun ekan ultran perustella näytti. Nyt vaan sormet ristissä että niin blastoja tulisi. Meillähän on aina ollut hyvä hedelmöittymis prosentti, melkeimpä kaikki jos en väärin muista. Julkisella ovat varuilta icsi:nnut osan, mut nyt sanoi et jos ei spermassa pesun jälkeen mitään ylläriä, niin kaikki maljalle. Ikävää seawind että teillä kato oli noin kova.. 23 sta 2.. ei nosta uskoa omaan onnistumisen voiko sit 9 (toki en edes tiiä vielä onko kaikki hedelmöittynyt) saada sit yhtään blastoa. Meillä siis ennen ei ole tehty pitkää viljelyä.
 
Domi, huippua!! Nyt se fyysinen rumba on taas ohi. Mulle on ollu aina ihan valtava huojennus ku punktio on tehty ja piikitysrumba ohi. Vaikkei se oo ikinä fyysisesti hankalaa ollut, mutta yksi iso ressin aihe kuitenkin ja inhoan tosissani pistää niitä hormoneja :unsure: Nyt kyllä niin toivon, sydämeni pohjasta, että te saatte vihdoin tämän.kaiken jälkeen kesänyytin❤ Onnea kovasti!
Onpa kyllä erilainen punktio yksityisellä!!!!
 
Nyt ei kyllä oikestaan tiiä punktiossa olleensakkaan.. vähän ehkä kävellessä tärähtää et ei mitenkään reipasta kävelyy mielellään ja siis toki kotona kökkimistähän tässä nyt, mutta kuitenkin. Mutta kyllä mullaa ehkä nyt isoi stressi on tuosta että saadaanko blastoja yhtään.. Kumpa vaan saisi sen nyytin!!!
Hyvät on viivat Siida!!!
Meillekkin siis tod. näk jos nyt ei oo jotenkin tosi turvoksissa sit siirrossa (kun sinne päästään) munasarjat ni tulee ne ovitrelle naksut.. mie kyllä oottelen sit varmaan (niinkun kyllä yleensäkkin) sinne testipäivää, etten vaan innostu lääkeviivoista. Tosin varmaan alan kyllä vuotaa melko pian siirron jälkeen jos 5 päivänen siirretään.. :/ mutta siis voisko taas hakee jotain taikauskoa ja taivaan merkkejä.. siis siirto olis 10.10 mutta virallinen testipäivä vasta 26.10 juuri ton ovitrellen takia. Se on meidän ensitreffejen 11 vuotispäivä!!! :D

Muoks. Niin jo ei kovin pitkään hormoni vapaana kun jo huomenna pitää alottaa pillupallot :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Domi, jyllä voi hakea kaikenmoisia merkkejä ja pitääkin, koska aina on pakko olla toivoa!!!!!!!!! Kyllä mulla on sellanen olo, että tää on nyt teiän kierros Domi❤
Omakin olo on ihmeen rauhallinen, mutta johtunee varmaankin siitä, että kaksi testiä tänään tehnyt ja viiva aamuisestakin oli vielä tummentunut. Toi kuva oli nyt iltatestistä. En tosin tiiä kauanko ovitrelle (1500) näkyy ja sen oon sunnuntaina pistänyt. Ja ei todellakaan kannata testata ennen virallista testipäivää, jos suinkin voi olla teataamatta. Tää on ihan tyhmää aamuin illoin uitella niitä ja ihan oikeasti häpeen itteenki ku oon niin rassu:oops:

Tänään ollu pää kipeä ja tissit enemmän arat. Palelee varsinkin aaupäivisin...Mahassa ei oo tuntunut varmaan kolmeen päivään yhtään mitään ,ei kertakaikkiaan mitään...ei edes menkkakipua. Vaikea on uskoa että just siellä jotain tapahtuisi.
 
@Domi jännä toi yksityinen kyllä, mulle ainakin aina painotettu että nimenomaan täytyy syödä kunnolla ettei tule huonoa oloa niistä lääkkeistä :eek: Ja hei mikä saalis! Toivottavasti tämä on nyt viimeinen piikitysrumba:) ja hei todellakin saa olla taikauskoinen! Mä olen nyt joka kerta pistänyt ultriin ja kaikkiin mahdollisiin käynteihin aina star wars kalsarit koska ne toi meille silloin hyvän saaliin punktiosta :ROFLMAO::LOL: taikauskoista vai hulluutta?!

@Siida ❤❤

@~SeaWind~ voi möhnä :(

Mulla on hirveä huoli huomisesta siirrosta. Mietin sitä että kun kävin ultrassa kp9 ja silloin siihen ultrakeppiin jäi pieni tippa sellasta vanhaa verta. En muista että koskaan aikaisemmin olisi jäänyt noin pitkäksi aikaa jäämistöä menkoista. Ja vielä kun se lääkäri sanoi että limis on huono :unsure: nyt kun kävin veskissä niin pöksyissä oli sellanen läikkä jossa oli aavistuksen ruskeat reunat. Okei aina kyllä käytän mustia alkkareita joten tollasia en ole varmaan aikaisemmin edes tajunut mutta silti... kuivunko mä kasaan ja onko siellä enää mitää tarttumispintaa :(
 
Seawind voimia ja häntä pystyyn. Ne 2 voi kuitenkin olla riittävästi. Multa on mennyt ohi, miksei teitä suostu julkinen hoitamaan, onko lapsettomuuden syy joku sellainen?

Siidalle huikean suuret, lämpimät onnittelut. Ei epäilyksen häivääkään.

Domi nyt kun päivämäärät ja kaikki osuu noi, niin se on varmasti nyt SE. Minä muistan, että piti syödä kevyesti, mutta pakata jotain eväsleipiä mukaan, että pystyi sitten syömään...

Kiuski oisko vähän hormonitason muutoksia, mistä tiputtelua. Mutta tuskin muutama läikkä sinne tänne siirtoa estää/niin radikaalisti limakalvoon vaikuttaa. Onko sulla lääkkeettömään kiertoon siirtoon?
 
Zoona Meitä ei suostuta julkisella hoitamaan minun ylipainon vuoksi. Nauroivat meidät sieltä pihalle aiemminkin. Sanoivat että tule uudestaan, kun 10kg on pudonnut. Noh, 11kg pudotin ja menin uudestaan.. Sanoivat että ei riitä, pudota 10kg lisää.. Pudotin niin että kaikenkaikkiaan 20kg oli pudonnut: Sekään ei riittänyt. Sanottiin että vielä toiset 20kg. Siinä vaiheessa päätin etten sinne enää mene, kun lupauksia ei siellä pidetä.

Nyt on pudonnut kaikenkaikkiaan 32kg. Yksityisellä päästiin HETI seuraavaan kiertoon IVF hoitoon. Viimeviikolla soitin taas julkiselle. Ei riitä tuo 32kg:kaan, sanoivat että soittele kun bmi on alle 28. Ja siihen on vielä matkaa, yli 30kg...

Mulla siis on vasen munajohdin tukossa, mutta vasen munasarja todella aktiivinen. Oikea johdin auki, mutta oikea munasarja toimii silloin kun haluaa.. Eli käytännössä IVF on meidän ainut (ainakin todennäköisin) tapa saada lapsi.
 
Onnittelut Siidalle, ihanaa aina lukea positiivisista testeistä! :love: Domi, uskon että tuo pvm osuma lupaa hyvää!!:D Mulla on julkisella punktioon ohjeet, että kahden jälkeen yöllä ei saisi enää mitään syödä ja 2 h ennen toimenpidettä saa nauttia 2 dl kirkasta nestettä, mutta muuten ei sitten enää edes juoda mitään. Toivottavasti kiuski pääsit sinne siirtoon, jännää!! :D Seawind, jospa nuo 2 olisivat sitten oikein sellaisia supertyyppejä! Ymmärrän kyllä pettymyksen, kun alkusaldo oli niin todella suuri. Inhottavaa myös tuo kohtelu sairaalasta. Jos jotain sanotaan, niin pitäisivät siitä sitten kiinni! Tuollainen lupailu ja toiveiden nostattaminen ja sitten sanojen peruminen ja nöyryyttäminen on inhottavaa. Toivottavasti yksi kierros yksityisellä toisi tuloksen ja se riittäisi. :love:

Minulla oli ultra keskiviikona ja ei näyttänyt kovin hyvältä. Toisella puolella oli muistaakseni kolme isompaa kasvamassa ja toisella puolella 2 ja niistäkään eivät kai kaikki olleet oikeasti isoja.. Gonalin annostusta nostettiin taas ja annettiin uusi ultra aika maanantaille, jonka onneksi sitten siirsivätkin tälle päivälle. Tänään tilanne näytti jo paremmalta. :) En oikein vieläkään ymmärtänyt mahdollista saldoa kun siellä oli niin eri kokoisia. Osa optimaalisia, osa liian pieniä, joista ei toivoa ja 1 ehtii kai ylikypsäksi. Tiistaina pääsen nyt kuitenkin punktioon! Voiko sellaisesta ehkä kivuliaastakin toimenpiteestä kirjoittaa, että ihanaa? :D

Mahdollinen siirto sitten torstaina, mutta kaikki selviää aikanaan. :) Hirmuisesti on kaikkia bileitä viikonloput täynnä alkaen huomisesta, mutta vesilinjalla aion mennä kun alkoholiahan ei kai suositella edes sitä vähääkään määrää. :)
 
Voyage, kyllä siitä punktiosta voi niinkin sanoa, on se ihanaa päästä niistä palluroista eroon ja onhan tää koko homma aika jäätävän mielenkiintoista ja ihmeellistä miten kaikki tapahtuu tai tapahtuuko yhtään mitään. Erittäin ristiriitaista touhua. Onnea matkaan ja muista munia laadukkaasti :)

Seawind, julkinen puoli varmasti vaan yrittää kannustaa laihduttamaan, koska onhan se kiistatonta, että ylipaino vaikuttaa munasolujen laatuun ja munasarjojen tuottavuuteen, MUTTA, en todellakaan ymmärrä sitä, että he eivät suoraan sano, mitkä on edellytykset aloittaa hoito vaan vedättävät toistamiseen ja vaativat aoina lisää kiloja pois. Tuo ei kuulosta kovin luotettavalta ja reilulta peliltä. Toivotaan nyt että tämä sun kyytiläinen syntyis ensi kesänä❤

Domi, joko sää tiiät hedelmöittyneiden määrästä? Sulla siis sekä luget, että.ovitrelle?

Mitä tapahtuu Lullabyn elämässä?

Saitko Kiuski kyytiläisen?:love:

Äsken tein testin tällekkin päivälle ja eilisen vahvuinen se oli. Pää on ollu kyllä monta päivää ihan riittävän kipeä. Nyt on rintavarustuskin yhtäkkiä heränny ja tuntuu rintsikat ahtailta. Sitte yks juttu, jota nolottaa etes myöntää, mutta joo, oon tutkinu tuota kohdunnipukkaa tässä muutamana päivänä ja eilen se oli hävinny, en yltänyt. Kaikesta mahdollisesta sitä ihmisraasu mielenrauhansa hakee:LOL: voi hyvää päivää!!!!!:ROFLMAO: Mutta, toivon että se on jotain äärimmäuaen ihanaa sisäänsä sulkenut❤ Mulla on sen ovitrellen vuoksi testipäivä vasta viikon päästä. Siinä 1500 yksikössä on viikon varoaika. Munhan piti se yks annos vielä oliko se eilen vai toissapäivänöä, mutta tuhlasin sen sillon siirtopäivänä ku en saanu sitä kynää naksumaan ja vahingossa ruutasin vähä matolle:oops: ei sitä sitte riittäny ku neljä annosta, mutta ehkä se ei maata merelle vie. Kohdussakin on jopa nyt jotain tuntemuksia ja jomotuksia, mutta edelleenkään ei oo repäisykipuja(n)
 
Siis voi herra jumala!!! Eiliset mömmöt varmaan pehmensi mun pään lopullisesti!!!!! ÖÖÖhh, siida tietäisin toki jos vaan olisin muistanut soittaa ja kysyä... siis, piipipiiipippiiip :censored: aamulla se kävi mielessä että 13.00 jälkeen saa soittaa ja nyt seuraavan kerran ku luin ton sun kysymyksen!!! Mitä hittoa, eihän tää ole ees mahdollista, kuinka noloa... mitähän nekin aattelee, ei sen vertaa kiinnosta..:unsure: Joo luget alkoi jo tänään 400+400 ja tod. näk myös ovitrelle, se päättää lääkäti siirrossa lopullisesti... voi v*ttu! Nyt ei varmaan koko vkl ärsytäkkään tämä oma idioottimaisuus!!! :alien::mad:
 
Domi hei, toi kuule kertoo vaan siitä, että.sullaon.muutakin elämää kuin tämä projekti. Tietystikki se, että saat nyt oottaa maanantaihin saakka, mutta tilanne alkioiden suhteen on tänään todennäköisesti kuitenkin eri ku maanantaina, että toisaalta, tuskin menetit mitään järisyttävän suurta. Jännä viikonvaihe anyway, No hätä, hyvin ne pallukat siellä pärjää, usko pois.

https://uppaa.fi/image/1mF

Voiko joku tulla nipistään lujaa!!!!!!!!!! Joko mää voisin olla testaamatta ja luottaa että tää nyt edes hetken vielä jatkus ilmankin, että kyttään:oops:
 

Yhteistyössä