IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nyt on niin pettynyt olo ettei koskaan ennen ole ollut. Pp5 tänään ja tulee pyyhkiessä rusehtavaa tuhrua joka lisääntyy vain... Samaten menkkamaiset juilinnat alavatsalla.. Syön kokoajan terolutteja, nyt vasta KP23, koskaan ennen ei ole menkat näin ajoissa alkaneet. Nyt ahdistaa ja itkettää ihan sikana.
 
Viimeksi muokattu:
Seawind ei välttämättä tarkoita velä mitään. Mulla oli kiinnittymisvuotoa ja heitin silloin pyyhkeen kehään. Siis en tajunnut koko kiinnittymisvuotoasiaa siinä kohtaa. Kallistin viinilasia, märehdin ja ulisin katkeruutta. Seuraavana päivänä vuoto loppui.
 
@KuuBe hyvä että se plussa sieltä pätkähti! Toivottavasti pakkasukko on yhtä hyvä kuin elokuussakin :love:

@Domi uh, toi on kyllä niin hermoja raastavaa kun saa jännäillä! Pidän peukut pystyssä (y)

@Jantzu tsemppiä!(y)

@~SeaWind~ komppaan @Zoona ja toivon myös että kyse on jostain kiinittymisvuodosta! Luovutetaan vasta sitten kun testi näyttää negaa ja vuoto alkaa kunnolla :)

@Siida Oot ollu kyllä melkoinen tsemppari täällä! Ihanaa että vihdoin plussatuulet puhalsi sinullekkin. Haikein mielin kyllä susta luovutaan täältä :love:

@Domi päivitätkö mulle muuten mun kohdalle litanian perään 1.pas, voit myös laittaa piinailijoihin, 6.10 siirrettiin siis 5päivänen ja virallinen testipäivä on 20.10

On kyllä melkosen riekaleilla hermot taas! Nyt vasta menossa pp3 ja pissin housuuni jännityksestä. Eilennä oli oikealta puolelta alavatsa hetkittäin todella kipeä, ei sellaista menkkamaista jomotusta vain hetkittäisiä viiltelyjä. Siivoilin useamman tunnin ja oli pakko välillä lopettaa kun kourasi oikein kunnolla. Normielämässä en varmaan olisi edes pysähtynyt mutta yritän nyt vältellä turhia kouristuksia. Toivottavasti oli kyse vaan jostain kiinittymisestä! Äääh mä en halua tippua nyt täältä mun pilvilinnoista :unsure:
 
Piti vielä laittaa tuosta meidän presidentin vauvauutisista että voi miten ihanaa! :love: Ei tainut niilläkään olla mikään iisi homma kommenttien perusteella. Jotenkin hihittelin ajatukselle että näinköhän se Saukkikin on runkannut kuppiin jossain pienessä kopissa :whistle::ROFLMAO:
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Amagara82#-12#1.#toimimaton munasarja/siit.#1.IVF
Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF
Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#4.IVF/ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#2.ICSI/1.PAS
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI/2.PAS
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Miitta37 #-13# 1. # pco/selit.# 1.IVF (tulossa)

Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI

Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
Voyage #-13 #1.#selit.#1.IVF
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/3. PAS
~SeaWind~ #-11#1.#selit. # 1.IVF

Piinailijat: :whistle:
Nennalii 10.10 (5pv/27.9)
~SeaWind~ 15.10 (5pv/4.10)

kiuski 20.10 (5pv/6.10)


Plussat 2016: :love:

Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala
2.IVF (5pv)




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Kiuski :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Minä en sentäs noin pitkälle siinä ajatusketjussa päässyt!!!! :LOL: Tsemppiä piinailuun.. josko pääsisit plussa aaltoon..
Siida ja Mishala on nyt poistettu listoilta (takas ei ole tulemista ihan heti ;)) Ja miljoonasti onnea molemmille:love::love: (älkää jättäkö!!! tai siis ottakaa mukaan pliiiiiis!!!)
Miten Nennalii??
Toivottavasti seawind tuhruttelu on vaan säikyttelyä. Omalla kohdallani kyllä jos 5 päivänen siirrettäisi olisi ihan odotettua jos alkas tuossavaiheessa tuhru lääkkeitten läpi, koska "ovulaatiosta" kuitenkin se 10 päivää.. mutta minä oonkin outo tapaus, luteraalivaihe on lyhyt lääkkeistä huolimatta, vaikka ei olevinaan mitään vikaa olekaan.. :unsure: Mutta tosiaan toivottavasti sulla se ois jotain positiivista (y)
 
Mitä jos Jenni on ollut täällä meidän kanssa piinailemassa ja ihmettelemässä kaikenmoisia piikkejä ja pillupalloja :eek::ROFLMAO::LOL: Jos on, niin odotan kyllä kutsua linnanjuhliin kaikesta meidän henkisestä tsempistä ja hyvistä neuvoista :whistle:
 
Domi piinaavat tunnit sinulla ;) mutta jäljellä on ne huippuyksilöt :D pidetään peukkuja ja toivotaan parasta! <3 ja kiitos onnitteluista :) liityhän sinäkin tähän syksyiseen plussa aaltoon :D

Seawind mulla tuli myös tuhrua useana päivänä ja menkka olo on ollut pitkän aikaa. Tänään oli virallinen testipv ja koko pv menkka olo. Mutta plussa tuli :) älä hätäile vielä suotta. Toivossa eletään <3

Onnea piinailijoille ja kaikille hoitoihin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
Mitä jos Jenni on ollut täällä meidän kanssa piinailemassa ja ihmettelemässä kaikenmoisia piikkejä ja pillupalloja :eek::ROFLMAO::LOL:
Mä rupesin kans kelaileen sopisko kenenkään nimimerkin tuntomerkit siihen :whistle::D
Se on kuitenkin tavallaan hyvä (vaikka tietty yhtä helvettiä sille kokijalle) että julkisuudessakin välillä lapsettomuus saa kasvot, muistutetaan ettei lasten saaminen oo välttämättä mitenkään helppoo ja itsestäänselvää. Tosi rohkee avautuminen kyllä heiltä (y) Jotenkin olin ihan siinä luulossa ettei Jenni edes halua lapsia :oops: miten väärin sitä voi kuvitella kun ei tiedä asian todellista laitaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Amagara82
Mulla on ollut sellainen "untuma", että Jenni haluaisi lapsia. Hän on niin sydämellisen oloinen ihminen, ei mikään epä-lapsi-kova-ura-tyyppi. Ja silmäilin myös noita plussanneita voisko niistä joku ollakin Jenni :LOL:

Mulla tänään 0-ultra.
 
Mulle tehtiin äsken punktio. Muutaman kerran kirpaisi, mutta ihan hyvin meni enkä ottanut sitä lisärauhoittavaa. Nyt odottelen vielä reilun tunnin että pääsen kotiin. Mies lähti juuri hakemaan onneksi kahvia, hirveä himo siihen. :D

12 kpl oli saldo ja perjantaina siirto. Vähän jännittää miten ne pärjäilee kun ei ole aikaisempaa kokemusta, mutta perjantaina sen sitten tietää. :)
 
Pakko kommentoisda tätä. Mulla on aina ollu semmonen tunne, että Jenni on "joutunut" luopumaan lapsihaaveestaan asemansa vuoksi. Oon miehelle joskus sanonutkin, että Jenni ois varmaan halunnut lapsia, mutta Salella taas tuskin hinkua vauva-arkeen ku on ite jo pappaiässä ja aikuiset lapset....Mistä lie moinen ajatus päähäni tulluto_O Mutta, tuntu kyllä liikuttavan hyvälle lukea tuo uutinen!! Musta tuntuu, että Sauli on ajatellut koko hommassa enemmän Jenniä kuin itseään. Ja kuinka ihana juttu, että avoimesti kertoivat lapsettomuudesta❤ Tuntuu että nyt on tälläkin asialla suomessa uudet kasvot. Ja kyllä mullakin kieltämättä noi Kiuskin ajatukset kävi mielessä:ROFLMAO::LOL:

Ja Domi, mää raahaan teiät kaikki tuonne toiselle puolelle, väkisin;)
 
Joo tuskin Sauli ehkä niin hirveästi enää hinkuu vauvoja, tai mistäs sitä tietää. Mutta ihanaa että nyt on vauveli matkalla! Toivottavasti kaikki menee heillä hyvin loppuunasti :love:

@Voyage Hieno saalis teillä! Pidetään peukut pystyssä että mahdollisimman moni hedelmöittyy (y)
 
Kävin 0-ultrassa :poop: Eipä ole kovin korkealla toiveet tämänKÄÄN kierron suhteen. Limakalvo ok, MUTTA johtofollia ei löytynyt. Isoin oli 11 mm, kun yleensä kp10 ultrassa (tänään kp11) ollut 15-17 mm. Lääkäri mietti olisiko ovis jo ollut. Oli vähän jotain nestettäkin mikä viittaisi ovikseen, mutta ei löytänyt mitään jäänteitä/luhistunuttta rakkulaa. Tosin tämänkin sanomisensa perui sillä, että "ei sitä aina näy". Mutta ei ole ollut mitään ovistuntemuksia, yleensä on varsin selvät ja toisaalta vielä perjantaina oli ihan kk vuodon rippeitäkin. Ja limakalvo näytti siltä kuin ennen ovulaatiota. Joka tapauksessa ei ilmeisesti mikään parhain kierto. Ja jos on myöhässä ja venyy, niin sitten taas työmatka ja saa taas jännäillä siirron kanssa.

Oli puhetta lääkkeellisestä kierrosta, kun helmikuusta asti siellä ravattu ja vain 2 siirtoon päästy. Kyseli mitä mieltä itse olen. Olen tietenkin kaiken mahdollisen lääkityksen kannalla ja valmis pieksemään tätä petturikehoa kaikin kemiallisin keinoin :mad:.
 
Mä olen nyt vetänyt nenäsumutetta viikon, kuukautiset pari päivää myöhässä, meillä siis nyt toinen hoitokierros ja pitkällä kaavalla mennään. Ekasta kaksi negaa. Marraskuun 8. Päivä suunnitteilla tuore siirto. Lääkäri ei meitä päästänyt aloittaa lyhyellä kaavalla, kun sain yllättäen rintatulehduksen ja syitä piti selvitellä sitten mammografiassa.
Onko normaalia että menkat myöhäistyy jarrusta?
Tsemppiä kaikille, ilma on pyllystä mutta koitetaan muistaa myös nauttia pimenevistä illoista!
 
Onko normaalia että menkat myöhäistyy jarrusta?
Mulla on tehty kaksi kertaa pitkällä kaavalla, 3. ja 4. IVF ja molemmilla kerroilla viikon menkat tuli myöhässä, syynä ilmeisesti sumuttelut. Stressasin sitä, mutta ei onneksi vaikuttanut mihinkään.

Toinen mikä liittyy tähän, eli kun tavallaan pitkän kaavan kierto venyy tosi paljon, mulla tullut ennen tuoresiirtoa, joskus ennen punktiota jotain vuotoa, mutta se ei ole estänyt siirtoa eikä myöskään vaikuttanut tulokseen. Luget pitäneet hyvin vuodot sitten siirron jälkeen pois toisella kerralla, toisella kerralla vuoto liittyi kiinnittymiseen ja jatkuikin 12 viikolle asti.
 
  • Tykkää
Reactions: Amagara82
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Amagara82#-12#1.#toimimaton munasarja/siit.#1.IVF
Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF
Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#4.IVF
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#2.ICSI/1.PAS
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI/2.PAS
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Miitta37 #-13# 1. # pco/selit.# 1.IVF (tulossa)

Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
Voyage #-13 #1.#selit.#1.IVF
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/3. PAS
~SeaWind~ #-11#1.#selit. # 1.IVF

Piinailijat: :whistle:
Nennalii 10.10 (5pv/27.9)
~SeaWind~ 15.10 (5pv/4.10)

kiuski 20.10 (5pv/6.10)
Domi 26.10 (johtuen ovitrellesta) (5pv/10.10)


Plussat 2016: :love:

Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Huoh, minun ehkä pahin piina tällä erin ohi, kyydissä 5 päivänen blasto!!! :love: Ja bonuksena vielä 2 pakkasessa! :love: Niin helpottuneen onnellinen.. Paljon siis uutta tässä siirrossa, eka kertaa blasto, ekaa kertaa myös alkioliima ja ovitrelle. Ja lugetkin vähän isommalla annoksella, aloitettuna jo punktiota seuraavana päivänä. Munasarjat oli kuulemma yhä aikas isot ja kehotettiin juomaan yhä paljon ja jos olo muuttuu tukalammaksi niin soitella ja ovitrelle jätetään pois. Oon kyllä juonut varmasti liian vähän, koska olo ollut niin hyvä, jotenkin vaan jäänyt.. eli ihan tavallisesti (tai en ainakaan merkittävästi enemmän), joka on liian vähän normaalitilanteessakin.. nyt ei sit voi kun toivoa parasta.. vähän tietysti helpottaa ajatus että pakkasessa kuitenikin on ne kaksi. Tämä oli kuulemma paras, mutta muutkin lähes yhtä hyviä.. limis tais olla jotain 10,4mm jos muistan oikein kun vaan ohimennen mainitsi.
Viekä tuosta Jennin ja Saulin vauvava uutisesta sen verran, että sehän tässä palstassa onkin niin ihanaa, kun täällä me kaikki ollaan tasa arvoisia ja samassa suossa (mihin ei tietty kenenkään toivoisi joutuvan). Oli sitten kyseessä vaikka presidentin rouva tai vaikka "pop-tähti" ei sillä ole vakutusta mihinkään eikä ole enakkoasenteita kenenkään "lähtökohtien" takia. Ihanaa jos Jenni on täällä kanssamme kirjoitellut ja saanut meiltä tukea :love: Toivottavasti on ainakin ollut joku reitti tuskaa purkaa, kaikkea hyvää heillekkin raskauteen jokatapauksessa!
Zoona ikävää jos et pääse siirtoon.. meetkö uuteen ultraan vai tikuttelua? Jännää taas tuo meidän erilaisuus, kun mulla taaas ei koskaan näkys viellä tuossa vaiheessa..
 
Domi, oon kyllöäniiin onnellinen teiän puolesta ❤❤❤❤. Kohta sinäkin oot tuolla toisella puolella ja kaksi ihmettä vielä
pakkasessakin!!!!! Nyt on tultava plussa!!!
Meille tää oli 3.ICSi Jos viitit korjata sen tuonne listaan ku mää en viiti puhelimella säätää.
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
@Zoona No voihan nyt :eek: Todellakin kaikki lääkkeet vaa niin pääsis joskus edes sinne siirtoon asti :cautious:

@Domi JEEE JEE JEE! :love: Kirpun on nyt parempi pysyä kyydissä kun kerrankin kaikki on just niin kuin pitää :whistle:

Äh mitä minäkin kuvittelin jotain "kiinnittymiskipua", turha toivo. Nyt tää repeily on jatkunut jo vasemmalle puolelle ja molemmista kipuilee tasaisesti aina välillä. Tavallaan on sellanen täysi olo niin kuin ennen punktiota, muttei ihan sama. Eikä ole mitään menkkajomotusta. Ei ole aikaisemmin ikinä näin tuntunut.. Olen jotenkin nyt ihan ihmeissäni että mitä tää oikein on :(
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
Tein testin. Siinä on ihan hailuran hailura haamujen esiäiti joka ei näy valoa vasten mutta näkyy kun tarkkaan normaali valossa katsoo.. Oli predictorin early testi, herkkyys 12,5iu. Onko peli menetetty? En osaa laittaa tänne kuvaa.. Testiä tehdessä siis pp6.
 
Kaikille tsemppejä.

Zoona toivottavasti työmatka ei häiritse siirtoa ja hidas johtofollikin ottaisi kiinni mitä on otettavissa (y)

Seawind: Missä kohtaa tuossa testissä pitäisi näkyä viiva, onko se aivan äärivasemmalla tikassa, saatan ehkä nähdä jotain :)

Me käytiin eilen suunnittelukäynnillä. Menopur 225 on aloituslääke tällä kertaa, sitten Pregnyl irrotukseen. Ei nyt määrännyt Gonapeptyliä irrotukseen eikä siirron jälkeen (n) Vai olikohan se siirron jälkeinen gonapeptyl viimeksikin määrätty vasta sitten siirrossa. Hmm. En muista.
Edellisestä IVF-hoidosta on aikaa ja perhosia vatsa täynnä. Klinikalla tuntui kivalta kuitenkin käydä pitkän tauon jälkeen, ihan kun olisi tullut kotiin.

Kun menkat alkaa parin viikon päästä niin sitten alkaa piikittely. :):)
 
  • Tykkää
Reactions: Amagara82 ja kiuski
Jantzu saatetaanpa hyvinkin päästä piinailemaan samoissa. Tsemppiä (y)
Onnea Domi kyytiläisestä! Seawindin tikkua tihrustin ja näen ehkä minäkin jotain??

Meidän hippunen on ainakin tähän asti sinnitellyt, kun ei ole mitään kuulunut. Eikä tässä nyt enää montaa tuntia ole itse siirtoonkaan.
 

Yhteistyössä