Huoh, minun ehkä pahin piina tällä erin ohi, kyydissä 5 päivänen blasto!!!
Ja bonuksena vielä 2 pakkasessa!
Niin helpottuneen onnellinen.. Paljon siis uutta tässä siirrossa, eka kertaa blasto, ekaa kertaa myös alkioliima ja ovitrelle. Ja lugetkin vähän isommalla annoksella, aloitettuna jo punktiota seuraavana päivänä. Munasarjat oli kuulemma yhä aikas isot ja kehotettiin juomaan yhä paljon ja jos olo muuttuu tukalammaksi niin soitella ja ovitrelle jätetään pois. Oon kyllä juonut varmasti liian vähän, koska olo ollut niin hyvä, jotenkin vaan jäänyt.. eli ihan tavallisesti (tai en ainakaan merkittävästi enemmän), joka on liian vähän normaalitilanteessakin.. nyt ei sit voi kun toivoa parasta.. vähän tietysti helpottaa ajatus että pakkasessa kuitenikin on ne kaksi. Tämä oli kuulemma paras, mutta muutkin lähes yhtä hyviä.. limis tais olla jotain 10,4mm jos muistan oikein kun vaan ohimennen mainitsi.
Viekä tuosta Jennin ja Saulin vauvava uutisesta sen verran, että sehän tässä palstassa onkin niin ihanaa, kun täällä me kaikki ollaan tasa arvoisia ja samassa suossa (mihin ei tietty kenenkään toivoisi joutuvan). Oli sitten kyseessä vaikka presidentin rouva tai vaikka "pop-tähti" ei sillä ole vakutusta mihinkään eikä ole enakkoasenteita kenenkään "lähtökohtien" takia. Ihanaa jos Jenni on täällä kanssamme kirjoitellut ja saanut meiltä tukea
Toivottavasti on ainakin ollut joku reitti tuskaa purkaa, kaikkea hyvää heillekkin raskauteen jokatapauksessa!
Zoona ikävää jos et pääse siirtoon.. meetkö uuteen ultraan vai tikuttelua? Jännää taas tuo meidän erilaisuus, kun mulla taaas ei koskaan näkys viellä tuossa vaiheessa..