Noniin, lääkkeet jätetty jo eilen, tulos hcg alle 5 ja vuoto alkanee parin pv sisällä. Verikokeen hintakin noussu jo 30 euroon kun pari vuotta sitten vielä oli alle 25e..
eipä noissa negojen varmistuksissa paljoo kiinnostas enää ravata. Parempi nyt kuitenkin että oli selkeesti joko tai eikä siltä väliltä joku toivottoman matala mikä taas ois viivyttäny jatkoja...eikä muutenkaan jää itelle mitään turhia jälkimietiskelyjä.
Tänään sain vihdoin sen dhea reseptin ja lisäks sama lääkäri joka yleensä suhtautuu mun ehdotuksiin nihkeen epäilevästi tai tyrmää ne, suorastaan suositti inositoliakin, nyt tulossa joku uus valmiste siitä, samantyyppinen kun inofolic mutta edullisempi!
http://donaferty.fi/
Ei kai lääkärikin ala oleen jo hiukan epätoivonen mun kans, että "kokeillaan nyt, eipä niistä haittaakaan oo..." :/ ja "siis aiot vielä elokuussa yrittää?". No en kai mä nyt noita kuureja koko kesän ihan huvikseen söis
Kuulosti olevan myös harmissaan ettei siitä ainoosta blastosta tullu mitään vaikka heikko ennuste olikin.
Ens kuussa pitää uusia infektiotestit ja amh:kin otetaan uudestaan (glup!)
2 vuotta sitten oli 2,7. Etukäteen yrittää jo rauhotella ittee et vaikka nyt ois joku selkeesti surkeempi niin joillain parantunukin myöhemmissä mittauksissa..!
Ja ehdotti että seuraavaks vois kokeilla pitkää kaavaakin jos tulis enempi soluja, mut ite arveluttaa enää tällä ikää aiheuttaa "vaihdevuosia" jos kaikki loppukin vähä toiminta menee sekasin! Ja ainakin aiemman perusteella vaikuttanu et laatu kärsis entisestään...mieluummin ehkä sitten joku toinen fsh vois tulla välillä kyseeseen.. mutta sitä nyt ehtii miettiä vielä sinne elokuun alkupäiviin.
Plussa-aaltoja kellä vielä kesän aikana hoidot/pp:t jatkuu, lämpimiä kesäpäiviä ja virkistäviä lomia kaikille, jos en täällä pariin kk:een niin ahkerasti kirjota! <3