Suuret pahoittelut ja lämmin virtuaalihalaus,
Naanaa.
Toivottavasti seuraava kerta on sitten se teidän kertanne.
Kesäheinä, toivottavasti se pinkki ei kuitenkaan tarkoittaisi mitään ikävää. Mun tietääkseni menkkaolot voi olla myös yksi varhainen raskausoire, joten toivotaan parasta!
Marrasmai, ihan huippua, hurjasti onnea plussasta!
Pidän kovasti peukkuja, että verikokeen tulos olisi huomenna sitä mitä pitääkin. Tuo oireettomusskin tuntuu olevan tosi yleistä, joten ei se välttämättä huonoa tarkoita. Oletko vielä kokeillut kotitestillä, miten vahvat viivat tikkuun tulee?
SalamaT, olipas mahtava uutinen!
Ihanaa että tuollaisia iloisia yllätyksiä aina joskus tulee näissä hoidoissa, se auttaa jaksamaan tätä tarpomista.
MaiMeille,
Toivo2016:lle ja
Domille onnea ja tsemppiä ja kylmiä hermoja kyytiläisten kanssa!
Vipe1986 ja
kalabaliikki, onnea hienoista alkiosaaliista! Mäkin olen joskus miettinyt tuota, että eikö niitä munasoluja voisi jonkun aikaa tarkkailla ja tehdä icsin vasta sitten niille soluille, jotka ei tunnu hedelmöittyvän - mutta eipä se tunnu olevan käytäntönä missään. Olisko se hedelmöittyminen kumminkin niin hidas prosessi, että lopputuloksen näkee vasta seuraavana päivänä ja sitten onkin jo myöhäistä tehdä mitään? Jos jollain on tästä parempaa tietoa niin mielelläni kuulisin.
ON: Alkionsiirto edessä maanantaina, mutta mulla on nyt vähän epävarma olo sen ajoituksen suhteen.
PIstin irrotuspiikin maanantai-iltana, ja sen perusteella oviksen olis pitänyt tulla keskiviikkona, mutta mulla olikin ovistuntemuksia jo tiistaina. Keskiviikkona ei sitten enää tuntunut mitään ja kaikki limailutkin oli loppuneet.
Nyt pelottaa, että jos se ovis tosiaan olikin jo tiistaina ja siirron ajoitus menee sen vuoksi pieleen - meillä kun on vaan se yksi alkio... Tiedän että klinikalla sanottaisiin, ettei omiin tuntemuksiin voi näissä asioissa luottaa, ja ehkä se niin onkin. Toisaalta edellisessä PAS-siirrossa ovistuntemukset oli just silloin kun pitikin. Onkohan kellään muulla kokemusta tällaisesta?