Kuuru älä pahoita mieltäsi, tämä on juuri se palsta, jossa saa kysellä. Täällä myötäeletään ja tsempataan toisia ja toivotaan, ettei kukaan joudu täällä pitkään pyörimään. Pitkään näitä hoitoja läpikäyneenä vaan joskus tuntuu, että muut menee ohi... Ja siis en halua olla katkera, mutta välillä on ihan tosissaan harmittanut muiden plussat. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettei niistä saa täällä iloita. Silloin on parempi itse tutkailla omaa tilannetta ja sitä kuinka paljon on voimavaroja myötäelää muiden tilanteita (juuri kuten
AJ omassa viestissään totesi).
Isot onnittelut sulle plussasta, toivottavasti kaikki menee hyvin
ON: Päästän teidät jännityksestä... Hcg 243 eli toistaiseksi kaikki ok. Varhaisultra ennen joulua, jos sinne asti päästään. Nyt varovaisen onnellinen, mutta kuitenkin realistinen (niin varmaan
). Nyt kun olen noiden testien kanssa panikoinut, niin pakko todeta että mulla aamupissa ei ole paras testin tekemiseen. Tänään aamulla taas tosi haalea viiva pc:n testissä, apteekin testissä vähän tummempi mutta ei mitenkään lähelläkään kontrolliviiva ja kuitenkin hcg päiviin nähden hyvä.
Mä siirryn nyt taka-alalle ja jossain kohdin yritän uskaltautua tuonne plussanneiden ketjuun. Vielä ajatus tuntuu jotenkin väärältä...
Kaikille tasapuolisesti onnea koitoksiin. Niin ja kiitokset myötäelämisestä
Ps. mut saa nyt sitten siirtää pois piinailijoista plussalistalle (HUI!!)