Oh,
Ankkalinnalle tsemppiä!
Ja
Jannelle tervetuloa, ihan mahtavaa saada miehiä mukaan! Oon monesti miettinyt, miksei miehet innostu juttelemaan, en ole kylläkään katsonut, onko miehille esim. jotain omaa babyketjua, mut ei ole tullut vastaan ainakaan. Mulla muuten hyvä ystävä saa ihan pian (ja piiiiiitkän lapsettomuustaistelun jälkeen) luovutetuilla siittiöillä inssillä alkuun laitetun lapsen, ja miehellä on ollut omat kipuilunsa asian suhteen, mutta kuulemma hyvin omalta vauva jo tuntuu. Itse voisin tehdä lapsen luovutetuilla munasoluilla, ja uskon, että ihan yhtä oma sekin muksu olisi. Tietty naisella vähän eri, kun itse kasvattaa vauvan vatsassa. No, itsehän adoptoisin myös tosi mielellään.
Mutta, punktio oli tänään ja meni taas ihanan autuaallisesti. Oijoi, ne mömmöt sopivat mulle! Must on niin ihanaa maata siinä laverilla ja kellua pumpulissa ja miettiä kivoja asioita
Ei taas sattunut yhtään, kanyyli nipistää mutta that's it. Nyt on turvonnut vatsa ja janottaa kovasti, muttei suurempia kipuja.
Me saatiin tälle kokeelliselle hoitomuodolle hyvä tulos, 7 munasolua, 10 follia tyhjennettiin. Mutta emmä silti osaa iloita, kun muistaa, miten se viimeksi meni. Silloin tais olla 8, ja raakoja oli sitten kuitenkin iso määrä, ja kypsistä vain yksi hedelmöittyi. No, huomenna lääkäri soittaa hedelmöittymisestä ja ylihuomenna jakautumisesta. Terot aloitan huomenna, kun nyt ei ole tuoresiirtoa. 10 päivää niitä, sitten menkat. Soluja viljellään vain 2 päivää eli ylihuomenna saa samalla tietää, mitä pistetään pakkaseen. Voi kun jotain ees... Jälkitarkastuksessa ens viikolla sitten mietitään PAS-asioita.
Nyt taas tovin toiveikas olo!
Muille samaa!