IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Orapihlaja, hoitaja antaa varmasti ohjeet kun soitat hänelle. Jos sinulla alkaa lyhyellä kaavalla IVF, niin pistokset alkaa kiertopäivä 2 yleensä. Alkaako sinulla hoito nyt seuraavasta kierrosta? Jos alkaa, niin lääkkeet kannattaa varmaan hakea valmiiksi, kun kerta olet reseptit saanut
 
Voi kääk, miten mulla meinasi mennä sivullinen tekstiä ohi!!! Siis voi kamala JONPA, pahoittelut ettette päässeet siirtoon. Mutta tosiaan ICSI voi olla se teidän juttu.. jos munasoluissa ns kovakuori(?) ja siittiöt ei vaan läpäise sitä, ississähän se ohjataan sinne neulalla!
 
  • Tykkää
Reactions: JONPA77
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Bridge # 5/2015 # ensimmäinen # matala AMH+ikä # 3. IVF
Darni73 # 9/12 # eka yhteinen # simpat # 1.icsi
Domi # 4/ 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 1. PAS
epätoivoista yritystä # 10/07 # ensimmäinen # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
Hilippa
# 2.ICSI 1.PAS
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
ilo2010
# 2012 # 2. # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Jasmina20
# 12/2013 # ensimmäinen # siittiöt # 1.ICSI 1.PAS
JONPA77
# 2004 # ensimmäinen (2 sijaislasta on) # selittämätön #
1.IVF
Juru27 # 2013 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 # ensimmäinen yhteinen (7-v aijemmasta suhteesta) # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)

kiia-s # 11/2011 # ensimmäinen # pcos # 1.IVF
Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI
Mar80 # 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI

Mari32 # ensimmäinen # siittiöt &endo # 5.ICSI
Nappeus
# 2014# ? # PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
# 11/2015 # ensimmäinen # steri # 1.IVF
Nennalii
# 2012 # ensimmäinen #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/2.PAS (ei tuore siirtoa)
Nenna81 # 3/2013 # tuhoutuneet johtimet # 3.(1.yhteinen) # 2.IVF 1.PAS
Pupuska81 #3/ 2013 # ensimmäinen lapsi # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 # ensimmäinen # azoospermia + endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/2012 # ensimmäinen # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI

Reuna # 2013 # ensimmäinen # pco,ovuloimattomuus ja simpat?# 1.IVF
ronja81
# 2007 # toinen # selittämätön # 3.IVF 3 PAS
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/2013 # ensimmäinen yhteinen # selittämätön+endo # 1.IVF 12/2015
Tiituli
# 2014 # ensimmäinen # selittämättömiä/ikä # 2.IVF
Timjami77 # 7/2013 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI73.PAS

virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 4.PAS
Wawwi # 05/2015 # ensimmäinen # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Yrittäjä J # 01/2013 # ensimmäinen yhteinen # endo ja selittämätön # 1.IVF/ICSI 01/2016


"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:
Darni73
: testipv 25.1 (3 pv siirretty 11.1)
virvatulia: testipv. 31.1 (2 pv siirretty 15.1)
Nennalii: testipv. 1.2 (siirretty 20.1)


Plussanneet 2015::love:

Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF (tm)
Hipsunpöpsy 1.IVF (kkm)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS
grey83 1.ICSI 3 PAS
epplu 1.IVF 2.PAS
Toiveikas81 1.ICSI
Joulukuu 2015
Suvipilvi 1.IVF
Lottainen 2.IVF
Mari32 5.ICSI (km)
Vilijonkka_ 1.IVF 4.PAS(tm)
frankie 1.IVF
Domi 2. IVF/ICSI 1. PAS (kem)
dimou 1.IVF

Plussat 2016: :love:
Tammikuu:
Salama T 2.IVF


Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Domi, mä en tiedä oliko siittiöt edes yrittänyt..kysyin lääkäriltä että onko tietoo että ne hylkis toisiaan, niin lääkäri sanoi ettei he tiedä sitä..sitten kysyin oliko siellä maljalla tapahtunut mitään, niin lääkäri vastas että ei
 
Laitatko Orapihlaja89 laitatko viellä seuraavat tiedot selvästi: Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään
niin lisään sinutkin listoille..
Nennalii monipäivänen teillä siirrettiin?
 
Voi jonpa! Miten turhauttavaa! Toivottavasti saisitte icsistä paremman vasteen. Ja hyvä, että pystytte koittaan uudelleen niin pian!
Mar, tsempit odotteluun!!
Orapihlaja: luulisi että sun pitäis jotain pistosopetusta saada..aika myöhään ens kiertoa ajatellen jos vasta 1-2 pv soitat. Itse varmaan varmistaisin vielä soittamalla. Tsemppiä teillekin!

Täällä 3. Ultra käyty. Parin tunnin päästä pregnyl ja pe klo 12 punktio, iik! Ma toivottavasti alustavasti siirto jos onnekkaasti sinne päästäis!!
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73 ja JONPA77
Saako liittyä seuraan? Täällä lähti toinen kierros käyntiin eilen pakastealkion siirrolla.. Taustaa sen verran,että meillä takana yli 10v lapsettomuus selittämättömänä, paitsi minulla kilpparin vajis ja vasta-aineet pilvissä. Päätettiin lähteä ivf:n vasta 2013, josta siis 1.passista plussa ja nyt 1v11kk typy. Huolitaanko mua mukaan, vaikka olen jo toisella kierroksella ja piinapäivissä menossa? Ajattelin ensin etten edes kirjoittele tänne vaan on se vertaistuki sen verran hyvä juttu, että rohkaistuin... terveisin rizu pp1 lopuillaan...
 
  • Tykkää
Reactions: JONPA77
Laitatko Orapihlaja89 laitatko viellä seuraavat tiedot selvästi: Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään
niin lisään sinutkin listoille..
Nennalii monipäivänen teillä siirrettiin?
Domi, meillä siirrettiin 5 päiväinen toppi, blastokysta vaiheessa oleva alkio. Yhtään en tiiä mitä tarkoittaa? Mut meillä tosiaan on kahden ikäisiä, 2 ja 5 päiväisiä :)
 
Kielon-Kukka
Domi, mä en tiedä oliko siittiöt edes yrittänyt..kysyin lääkäriltä että onko tietoo että ne hylkis toisiaan, niin lääkäri sanoi ettei he tiedä sitä..sitten kysyin oliko siellä maljalla tapahtunut mitään, niin lääkäri vastas että ei
Kuulostaa kyllä niin tutulta ja pahoittelut sinulle. :unsure:
Meillä molemmissa 2 ekassa ivf:ssä käytettiin malja hedelmöitystä mutta ei mitään tapahtunut kummallakaan kerralla. 3 sitten icsi ja 1 hedelmöittyi 3:sta. 4 icsi tulossa.
 
Jaksamista piinailuihin kaikille.
Ihanaa kun pirtsin asiat lähti rullaa vihdoinkin. Täysillä eteenpäin ja ilmoittele miten huominen käynti sujui.

Aamulla testattu ja nyt kummatkin testit oli vitivalkoisia. Nyt pp10/dpo13 kyllä luulis jotain näkyvän jos näkyäkseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Sanoppa muuta! O-testiin tuli hailura hetken odottelun jälkeen mutta hailurathan ei tarkoita mitään. Lisää testaan kyllä niin kauan kun vuoto on poissa. Ovistestejä mulla on niin reilusti että varmasti joka vessa reissulle mukaan yksi testi. Joo hullua mutta en voi tälle mitään:oops:
Mä en kyl saa aamun ekasta mitään testeihin oviksen aikaankaan.
 
AI jaa, no ilmankos ne onkin mulla aina vitivalkoisia ekasta testatessa jos kerran onkin normii. Mikä sen sit tekee? Onko liian laimeeta? Mites se hcg näkyykö sekin päivällä paremmin tai myöhemmin testattuna? Ei kyl oo mitään oireita ei ees pms oireita. Tissit "löllöt" aristamattomat vatsa littana ei pätkääkään turvotusta. Mitenhän noi luget vaikuttaa pms oireisiin? Voikohan ne jeesaa? Mulla on aina hirveetä kramppausta ja kipua ennen vuotoo. Päivän tai pari siis ihan tuskaa.
Pinnakaan ei oo viel kireellä lukuunottamatta aamun itku raivari kohtausta nega testien jälkeen.
 
Oviksen testaukseen suositus on, että tekee klo 10 jälkeen. koska LH-hormonia erittyy päivällä enemmän. Raskaushormonia puolestaan on aamulla enemmän...

Mulla saattoi luget vähän tasoittaa mieltä, mutt kyllä ne PMS-raivot tuli niistä huolimatta.
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Moi..
Olin viime vuonna viimeksi listoilla ja vaikka joku siirto olikin, en jaksanut olla täällä mukana..
Olen silti käynyt lueskelemassa ja jännittämässä. Nyt on niin, että pas siirto tehtiin 15.1 alkio top blasto ja sitä tässä piinaillaan. Huomasin, että samalle pvälle löytyy kamu virvatuulia? Miten siellä menee?mulla ei mielestäni ole mitään oireilua. Ei mitään. Toisaalta vasta pp6. Samalla tekis mieli kurkkia jo miten seuraava siirto ajoittuis.. 2ivf ja 1 pas siirto siitä. Yritän olla neutraali, mutta epäonnistumisien jälkeen on vaikeaa olla päästämättä pessimistiä valloilleen..
 
Löysin kaapista liuskantestin ja pitihän se tehdä. Testiajalla aika lailla puhdas valkoinen.
Kumminki haamu siihen tuli heti pian sitten. Hmm.. no, mulla on viime vuonna yks vastaava ja sekin viiva sit hävis. Yritysta oli ollut ja hgc kävi koholla myös verikokeissa..
 
Jos todella aikaisessa vaiheessa testaa niin voi tulla ns. roskishaamuja eka, näin mulle kävi pp5 blastosiirron jälkeen. hCG kun nousee veressä niin sitä nopeammin ja tummemmin ne liuskat tuntuu värjääntyvän. Toivottavasti näin käy sulle myös :) (y)

Millä liuskalla testasit?
 
Mä silloin pp5 tein aamulla sen roskishaamun sofi one step testillä ja samana päivänä vähän myöhemmin tein iiiihan pikkasen selvemmän haamun esiäidin pregcheck liuskalla. Tosi tosi hitaasti sitten pp6 siihen one step testiin ilmaantui aivan millin verran selkeämpi haamujen haamu kuin edellisenä päivänä.

Mulla siitä yhdestä blastosta alkoi kaksosraskaus (toinen hiipui rv6 kuitenkin) joten on voinut olla kovempi nousu alussakin jo hCG:ssä.

Jos meinaat jatkaa testailua niin suosittelen marketin pregcheck liuskaa, ne on ollut aika perus varmoja! Tsempit ja tarrasukkia kovasti!
 
Vihdoinkin hoito alkoi. Kp3 ja tänään femarat viideksi päiväksi. Ei antanut pistoksia, kerran ekassa hoidossa ei tehnyt mitään positiivista folleille.
Ihana yllätys oli, että follia nyt jopa kuusi!!!! Ennätys tähän mennessä. Ehkä DHEA ja ravintolisät auttoi. Ekassa hoidossa tosin follimäärä putos viidestä kahteen punktioon mennessä ja nekin karkas. Jospa tämä olisi se "kolmas kerta toden sanoo" hoito.
Vähän voi jo toivoa, vaikka matkalla klinikalle mietin etten varmaan ikinä tuu raskaaksi.
 

Yhteistyössä