Hei taas ja uusille tervetuloa!
Darnille pahoittelut
.
Jasminalle tsemppiä uuteen yritykseen! Mä en tiedä noista kahden alkion siirroista, varmasti voi pyytää, ilmeisesti kahta siirretään.
Mun kohdalla ei kahdesta varmaan tulla puhumaan, kun ei alkioitakaan oikein ainakaan tässä ekalla kierroksella tullut.
Tai oishan niitä kaks tai kolmipäiväsinä ehkä ollut enemmin, mutta vain yksi blasto meni pakkaseen
.
Hyvä Mamido että punktio oli mennyt hyvin!
Ja hyvä myös että Pirunpellolla oli hyviä uutisia! Oli tosiaan teidän vuoro päästä eteenpäin hoidoissa! Tsemppiä niihin nyt hurjasti!
Mä katselin noita papereita mitä eilen siirron annettiin mukaan, ja joo tiedän että noita luokituksia nyt ei niin kannata tuijottaa, mutta kun toi blasto oli BD ja nopeasti googlaamalla ei ainakaan selvinnyt oikein mitään mitä tuo luokitus tarkoittaa, kun ne luokathan tuntuu loppuvan C:hen. No ehkä en vaivaa päätäni nyt tuolla asialla sen enempää, pääasia että pääsin siirtoon.
Piinailijoita taisi olla ja kasvattelijoita, tsemppiä niihin kumpaankin vaiheeseen, kuin myös muuhun odotteluun, sitä(kin) tässä tuntuu riittävän!
Ja jos listaa päivitetään, niin mut voi siirtää
piinailijoihin, testipäivä 2.2.