Mar80 ja
JONPA kiva että punktiot mennyt hyvin ja saalista tullut, nyt vaan peukuja jatkoon että saa saatte hyvät ja sitkeät kyytiläiset. Ja
Darni ei muuta kun r-testiä kehiin jos haluat varmuutta.. toki eihän se kai varmuudella vielä näkyisi..
Mulla on aivan jäätävä syöpötys/nälkä ollut koko päivän, syönyt aivan hulluna ja lopputulos sit niin turvonnut ja pinkeä maha kun oisin ainakin 5.kk raskaana, tosi kätevää tässä kun piti ennemminkin rajotella syöntiä kun reissu ja bikini säät lähenee
ei sitten tullut illala urheilusta mitään kun kivisti mahaa. Luomukierron ihanuutta siis PMS puskee vissii päälle.
Niikun minä olen koittanut kehittyä paremmaksi ihmiseksi ja olla olematta katkera jne muiden vauva uutisista ja ei tänään kyllä onnistunut taas.. sivukorvalla kauempaa kuulin kun tuttu kertoi jollekkin asiasta, onneksi olin kaempana, enkä ns. onnittelu etäisyydellä, oli varmaan paistanut äänestä että haista paska!!! Siis kyllähän se on vähintään kohtuullista että huhtikuussa syntyy vauva ku oisko heinäkuussa ollut häät!!!!!!
Ei helvetti kun kiljuin pään sisällä vaan taas sellasia kirouksia tällä maailman kaikkeudelle! Sorry purkaus..