IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

dimou ja nenna joskus oireettomuus voi olla merkki onnistumisesta eli älkää luovuttako. Kuten jo aiemmin kerroin, niin mulla oli viime PASsissa paljon enemmän 'raskausoireita' ja tulos oli nega.

Lista näyttää hyvältä.

Huomenna jännät paikat... aamulla verikoe ja sitten yritän pommittaa soittoajalla läpi. Aikaa ainoastaan 30 minsaa soittaa kun kahdelta alkaa tärkeä palaveri, minkä aikana en voi roikkua jonottamassa. Nyt jo varma, että en pääse läpi ja saa tulosta vielä huomenna.

Veetuttaa, eikä uni tuu... ihan varma, että huomenna kun teen testin, niin ei paljon viivaa ilmesty... Menkat alkaa mielentilasta päätellen huomenna tai tiistaina :( Ukkokin oli yks prkeleen känniääliö viikonloppuna ja muutenkin käyttäytyi ikävästi mua kohtaan... Nyt ei riittäis hermoja niinku ollenkaan tommoseen, saatikka vääntää sille rautalangasta, miksi oon kiukkuinen. Tänään ei ole ollut mitään kipuiluja, massun turvotus on laskenut ja rinnatkin on palautunu aika lailla siihen mitä ne oli ennen näitä kaikkia hormoneja. Ehkäpä mä möllötän nyt sit hereillä siihen aamuseen testiin asti. Täällä menee siis tosi vahvasti tänään :D

Myös täällä melko monta heräämistä yöllä.. viiden jälkeen ei meinannut enää uni tulla takas, sit seiskalta kun laitoin luget ja koitin vielä puolitunti köllötellä alkoi kissalla joku raivostuttava huutokonsertti.. vaikka aikamonta tuntia kokoanisuudessa nukuin, ei paljon sitlä tunnut.. kuis Nempulan testi?!!!

Negaahan se tyrkkäsi... No se jotenkin nyt oli arvattavissa... Ihan hirveesti en elättele enää toiveita että se plussaksi muuttuis perjantaihin mennessä, varsinkin kun vattassa tuntuu sellanen tunne, että menkat räjähtää ihan just... ja hermot kertoo samaan viestin...

nempula mä oon kirjannut oireikseni koko vikalta viikolta ennen testipäivää, että ihan järjettömän lyhyt pinna, kaikki mahdollinen otti huolella päähän ja oli hyvin epätoivoinen olo.;)
..ja voin kertoo että pinna ei oo mitenkään tässä pidentynyt..:ninja:

Toivottavasti Kiia-s testaa tänään hienon plussan, jos meinaa jo testailla. (y)

Lottanen, joo kolmepäiväinenhän se, mutta eipä tässä kauheen vahva fiilis ole.. mutta loppuunhan tää homma todellakin viedään ja testaan vielä perjantaina ton virallisen ja katotaan sit mikä tilanne. Menkat alkaa ihan satavarmana jo ennen sitä...

Niinno... tässä on nyt menossa dpo13 ja pp10
Tänään pitää kuitenkin mennä hakemaan lisää lutinuksia apoteekista, että kai sitä vois samalla jonkun "herkän" testin nappaa matkaan... noilla perus pc liuskoilla oon nyt testannu vaan...

Jännään teidän muiden testejä kans...!

Piti kans tehdä "mielenrauhan palautustesti" pp8, eli la, kun rupesi alun kylmähermoisuus rakoilemaan ja toiveet nousemaan ihan mahdottomasti. Tulos odotetusti nega, mutta nyt saan rauhallisin mielin odotella testipäivää ilman, että ylitulkitsen oireita tai että tipahtaisin liian korkealta.

• Tykkää
Reactions: Nempula
Olen tosi pahoillani Saaga, jaksamista! Kylmiä hermoja piinailijat, älä Nempula vielä heitä kirvestä kaivoon, samoin frankie (ja tervetuloa). Vilijonkalle korkeita lukemia toivottelen :)

Itsellä tosi itkuinen viikonloppu takana. Viimeiset Menopurit pistetty eilen, tänään Pregnyl ja ke klo 10 punktio. Siis se hyvin todennäköisesti aivan turha punktio. Näin yöllä (sen ehkä 3 h aikana minkä max nukuin) unta, että yksi munasolu löytyi joka ei lähtenyt jakautumaan. Ja seuraavassa unessa meille tuli sijaisvauva, joka lähti parin kk päästä takaisin biologiseen perheeseen... Että lujaa menee. Mies on vielä sopivasti työreissulla to-pe, jolloin ne huonot uutiset tulee viimeistään. Ja kun tää edes menis niin, että pessimisti ei pety -vaikken oikein mitään odota, tiedän että se syvin pudotus tulee kuitenkin vielä tilanteen tullen eteen. Nyt on vielä se joku kaukainen JOS takaraivossa...

Salama T jospa siellä punktiossa olisi kuitenkin jotakin kerättävää. Minulla näytti hyvältä ennen punktioon menoa että tulossa olisi reippaasti yli kymmenen hyvän kokoista follia (tai miksi niiitä sanotaankaan) mutta sitten olikin ennen punktiota kasvu hidastunut ja jäivät ihan liian pieniksi. Kerättyä saatiin vain kolme munasolua ja olinhan minä ja myös lääkäri hieman pettyneitä. Mutta nämä kolme ainokaista lähtivät kaikki hedelmöittymään ja olivat laadullisesti hyviä joten lääkäri oli tyyytyväinen ja minä myös. Ja kuinka kävikään, se plussa sitten pärähti joten ei se määrä vaan laatu :)

• Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Kyllähän se testi piti sitten aamulla tehä, mutta yhtä viivaahan se vaan näytti.Viivanpaikan sai taas tihrustettua mutta koska kyseessä pc nii eihän se mitään merkkaa, pitäs apteekista hommata joku toinen testi, mut ne tuntuu ton pc:n rinnalla niin kalliilta :D
Kävin yliopistolla syömässä ja viereen tuli kaks naista joista toinen oli raskaana ja puhuivat jostain kolmannesta joka oli vasta synnyttäny, olipas kivaa kuunnella..

Kyllä tuo tummalta näyttää tuo sinun testi! Nyt kunnolla vauvaliimaa, että tuplaantuu seuraavaan testiin mennessä! täällä peukutetaan hulluna sen puolesta! Selvästi sulla kuitenkin tikut vahvistunut, että nousua hormonipitoisuuksissa on kuitenkin, mikä on hyvä asia!

Pahoittelut kaikille negatiivisia uutisia saaneille!

• Tykkää
Reactions: Lottainen
Onneks on hirmupieni eri viljonkka!parempaa onnea sinne -ja muillekkin!

Täällä ikävä tarina jatkuu..aamun hcg oli noussut 180..köllöttelen nyt polilla osastolla, ei onneks näkynyt mitää munasarjoissa- tosin satavarmaksi ei voi sulkea kohdunulkopuolista vielä pois..ottivat paljon muitakin verikokeita nyt ja odottelen tuloksia täällä..kovat kivut tuli taas, jospa se kunnon tyhjennysvuoto sieltä alkaisi..alkaa oleen kyllä niin täynnä tätä epäonnea.

Mutta en saastuta nyt tätä palstaa enempää!

No onpa nyt ikäviä uutisia monella..!

Soitin NKL:lle viime viikolla ja sieltä pitäisi jossain vaiheessa tulla soitto takaisin, kunhan lääkäri on ehtinyt tehdä suunnitelman.

Nyt kun takana on jo kohta 3 vuotta yrittämistä, jokainen päivä ja tunti on liikaa. Osaako joku NKL:lla hoidossa oleva kertoa, että kuinka kauan niillä siellä menee YLEENSÄ, että palaavat hoitosuunnitelman kanssa? Pelkään, että joulunpyhät tulee tielle ja kuitenkin heti välipäivinä pitäisi alkaa nenäsumutteet. Kai.

Mari mitä mieltä lääkärit on olleet tilanteesta kun hCG kuitenkin noussut? Sähän sait edellisen verikokeen tuloksen perjantaina, joten käytin sun arvot laskurissa ja tuplaantumisvauhti olisi 67h. Ainakin tämän sivun mukaan se mahtuisi vielä normaalin rajoihin:

http://www.wantbaby.info/calculators/beta-hcg-levels

Ja jos hormoni nousee niin kyllä siellä jotain tapahtuu sullakin! Ja ne sun ruskeat riekaleetkin kuulosti niin tutuilta kun mulla alun tuhruissa tuli parina ekana päivänä testipissakuppiin ja pönttöön sellasta kuin ohutta ruskeaa paperisilppua. Veikkasin että olisi vanhat limakalvon rippeet mitkä siellä vuoteli pois.

Voi kunpa...!!! <3

• Tykkää
Reactions: Yrittäjä J

Yhteistyössä