IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onnea Vilijonkka_! Tosiaan aika hyvällä prosentilla tippuu nyt näitä plussia! Pääsee itse sit tilastoja tasaamaan :(
Onneksi itsellä julkisen tominta hoitunut ihan jees. Tosi ikäviä tollaset kokemukset Pirunpelto ja ilo..
Kiva Saaga kuulla etten ole ainut "outo" joka ei tikuttele etukäteen. :)
Niin ja Mari toivottavasti tuhru jää tuhruksi!

Itse täällä pähkäilen pistäisinkö gonapeptylin jo nyt aamulla vai vasta illalla.. kun ei ole tarkempaa ohjeistusta, ei kuulemma niin väliä.. ääh, tahtoo tarkan ohjeen! Nyt turhaa koittaa pienessä päässä pähkäillä et mikähän olisi se juuri oikea ajoitus, vaikkei sillä ole oikesti kai niin väliä..

Haha Domi, mää huolehdin ihan samasta :D Toinen on nää hiton estrogeenilaastarit jotka käskettiin vaihtamaan kolmen päivän välein ja nyt pohdin täällä että kuuluuko niitä pitää kolme päivää putkeen ja vaihtaa sitten neljäntenä, vai jo kolmannen päivän illalla... Vaikka tuskin näillä tosiaan oikeasti niin kauheasti väliä on :rolleyes:

Domi onko kyse kiinnityspiikistä? Mä loogistelin sen omassa päässäni niin, et pistin aamulla niin on aiemmin jo tuki kiinnittymiseen..mulle kans ohjeistus oli et ei väliä aamulla vai illalla joten täysin vain omaa logiikkaa..:ROFLMAO:

Vilijonkalle paljon onnea plussasta :love:

Ihana saada hyviä uutisia, vaikka itse täällä vellonkin itsesäälin ja epätietoisuuden vallassa. Tänään ainoa saavutus oli pregcheckillä selkeä roskishaamu, joka siis ei ilmeisesti merkkaa mitään.:unsure:
No itkin silmät turvoksiin ja illaksi lähdetään vähän juhlimaan pikkujouluja, saapahan jotain muuta ajateltavaa hetkeksi... selvinpäin oon kuitenkin ihan varmuuden vuoksi. Pieni toivo elää :rolleyes:

Pirunpelto, toi on kyllä jo ihan uskomattoman karseeta :mad:

Onnea Vilijonkka :):love: Nempulalle (y)

Pirunpelto, hitto mitä sontaa joudutte kestämään. Mä tiedän tuon tunteen, kun pitää vaan odottaa ja odottaa.

Mä kun vuosi sitten sain lähetteen 6kk laparoskopiajonoon, oletin että mut laitetaan samalla ivf-jonoon, että sitten leikkauksen jälkeen voisi aloittaa hoidot. Ettei endo ehdi villiintymään uudestaan. No eihän se käynyt päinsäkään, ensin jonotat leikkaukseen 6kk ja sen jälkeen pääset vasta 6kk ivf-jonoon!! Nyt sitä on vuosi aikaa. Meille tuli muutto tässä alkusyksyllä toiselle paikkakunnalle, jonka vuoksi pääsin uudestaan jonon perälle. Tämä odotus on raastavaa:(

Viimeksi muokattu:
Onnea Vilijonkka! Pirunpelto ja ilo, vitsi mitä paskaa, halit!

Paskaa täälläkin. Mä en saa omaa lasta ikinä, nää hoidot menee ihan perseelleen kaikki. Ultrassa näkyi yksi 17mm ja kaksi 12 mm follia. Vasemmalla ei mitään. Siis kolme follia! Millä todennäköisyydellä niistä saadaan yhtään minkäänlaista alkiota aikaiseks? Lääkärin mielestä silti kannatta punktoida -no tottakai, sillä kun saadaan rasti siihen julkisen toiseen IVF:ään ihan helvetin helposti. Ei tuu PASseja eikä muutakaan pitkittävää, jonot siistiytyy hienosti. Punktio keskiviikkona, vielä viikonlopun jatkan Menopuria.

Ei minkäänlaista toivonkipinääkään. Tää on ihan paskaa. Mun on pakko alkaa jotenkin miettiä miten elämäni järjestän kun tää ei kerta kaikkiaan onnistu. Kroppa ei vaan suostu toimimaan, maho vanha paska. Mä en vaan halua edes ajatella sitä.

Voi kurjuus salama :( toivotaan spurttia ja sinnikkyyttä soluille!!

Jep, taitaa jäädä mun visiitti tuolla plussanneissa lyhyeen, menin sitte kontrolliin (seuraava Ma) ja arvo oli musertavan pieni 86:unsure::sick:..Ma kertoo sitten totuuden mutta eipä tuo hyväktä todellakaan vaikuta..hoitaja totes että olet kyllä raskaana mutta alhainen tuo kyllä on..voi vittujen kevät. Ei mulla muuta. Niin paitti se, että yllätti täysin sillä pc't vahvistunut tasasesti..

Kamalaa kohtelua ilo ja pirunpelto joutuneet kestämään! Kyllä on valituksen paikka ( ja tälle lääkärille alan vaihdoksen aika). Nämä on muutenkin niin käsittämättömän kipeitä asioita etten vaan voi ymmärtää miten tuollaisia asioita voi päästää suustaan.

Ja Marin puolesta toivon että maanantaina tulisi hyviä uutisia.

vilijonkalle onnittelut!

ON: ultrassa näkyi pieniä follikkeleita Ja yksi johtofolli 16 mm. Limis ohuenlainen mutta riittävä kuulemma.. Huomenna saa alkaa tikuttaan ovista. Oi jospa pääsis sinne siirtoon vihdoin ja viimein. Ei oikein edes uskalla toivoa..

Viimeksi muokattu:
Pakkohan täällä on käydä kurkkimassa, vaikka olevinaan joulutauolla ollaankin...

Ilo ja Pirunpelto: ihan kuin tässä rumbassa ei olisi kestämistä muutenkin ilman tunnekylmiä lääkäreitä. Toivotaan, että takaiskut palkitaan parhaalla mahdollisella tavalla heti seuraavalla hoitokierroksella!

Ja plussiakin sadellut taas oikein mukavasti... Onnea onnea kaikille, Marille erityisesti, sillä kyllä se jo nyt olisi teidän vuoro. Masuasukille nyt vaan kovasti niitä tarrasukkia ja hcg hurjaan nousuun maanantaiksi, eikös joo? ja kun tuota listausta katsoo, niin kuukausittain on ollut useimmiten se 5-6 plussannutta, joten kyllähän tuonne vielä joulukuulle mahtuu muitakin.

Omaa napaa sen verran, että käytiin tällä viikolla uudella suunnittelukäynnillä. Lääkäri oli sitä mieltä, että munasoluissa siellä nyt jotain häikkää on, mutta ei vaan tiedä mitä. Kysyi, halutaanko vielä lähteä yrittämään yhden kerran, mutta sen jälkeen ei kuulemma enää kannata. Kohti toista ja samalla viimeistä IVF/ICSIä siis suunnataan ensi vuoden puolella ja ihan uudella lääkearsenaalilla. Sain reseptin DHEAlle ja kokeillaan saada tasalaatuisempia soluja tällä kertaa pitkällä kaavalla, joten tammikuun vuodon jälkeen ensin Synarela, minkä jälkeen Pergoveris + Gonal-f. Reseptit sain onneksi kaikki jo nyt, kun lääkekatto on täynnä. Nyt mennään siis kaikki tai ei mitään -periaatteella.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä