IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Lämpimät onnittelut plussanneille ja myötätuntoisia halauksia seinään törmänneille!!
Täällä dpo 13 tässä vipassa inssikierrossa. Ma ja ti eli dpo 11 ja 12 testasin ovistesteillä mutta eivät yhtään tummuneet ja haaleaa viivaa näyttivät, joten se siitä ihmeen toivomisesta. Noh, turhahan tää ylimääräinen inssi edes oli! Menkat alkavat varmaan viimeistään viikonloppuna..en enää tiä koska alkavat kun viime kierrossa oli luteaalivaihe 19? Pvää. Jäätävän pitkä jos multa kysytään!! No, ma suunnittelukäynti klinikalle ivf-hoitoon joka pääsee luultavammin alkamaan n. Tammikuun 10. Sitä odotellessa. Jospa tässä saisi edes jonkinlaisia mahdollisuuksia raskaudelle vähitellen. Rahan meno hirvittää...no, syödään jouluna vanhemmilla hyvin jouluna ja paastotaan sitte ;)

Hieno juttu dimou ja Vilijonkalle tsempit ja jäitä hattuun (joo, helppoo :whistle:)!

Kiitos pakastusvastauksista. Ei sinne asti ekassa hoidossa päästy enkä ole tullut kyselleeksi millaiset käytännöt täällä on.

Jaahas, näyttää vähän siltä, että Menopur 300 yksikköö lataa mulle migreenejä? Siis en ole IKINÄ moisesta ennen kärsinyt, mutta eilisiltana järkky päänsärky, huono olo, valot otti silmiin... Henkilökohtainen terkkarini (serkku tekee äitiysneuvolaa) eilen mua diagnosoi, ja en vissiin olis ensimmäinen jolle hormonivaihtelut migreeniä pukkaa. Taas nimittäin särkee päätä (sitäkään mulla ei oo ikinä). Mites se oli, buranaa ei suositella hoitojen aikaan?

Nempula ei näiden esihaamujen kanssa ainakaan ole yhtään helpompaa, voin kertoa kokemuksesta. *ällövaroitus* Mulle muuten kävi viime yönä vähän vastaavalla tavalla, että yöllä oli tullut ihan kirkasta vuotoa/nestettä pikkareihin suht runsaastakin. Piti oikein aamulla katsoa, että olenko pissinyt housuihin. Eikä siis ollut lugemössöä kun sen kyllä tunnistaa valkoisista rämmäleistä.

dimou jess, hieno homma. Toivottavasti pääsette huomenna siirtoon. Hauskan nimityksen annoit juuri lugeille/lutinukselle. Repeilin asialle yksikseni äsken laittaessani lugea. :ROFLMAO:

Jaaha, te naiset tulette mun kanssa vielä hulluiksi. Mutta parempi, että te eikä mies ;). Tein nyt taas testin, kun se aamuinen harmitti koko päivän töissä eikä työnteostakaan tullut yhtään mitään (onneksi pomo ei tiedä!). Nyt taasen tuli sellainen haamulainen, ehkä vähän aikaisemmin näkyi kun eilen mutta ei kyllä silmiin pistävästi tummentunut. Niin vaikea verrata kun eilinen jo kuiva ja nyt tehty testi vielä kostea. En tie saako kuvasta selvää, mutta livenä on ihan vähän punaista http://aijaa.com/YI4oMP

En osaa olla miettimättä asiaa, kun sain viime kierrossa elämäni ensimmäisen kerran pc:llä turhan viivanpaikan ja tuolla hätähousuissa niitä on nyt ollut useampia. Tuntuu, että pää alkaa hajota oikeasti tähän viivojen tutkailuun... :ninja:o_O

MUOKS!! Näkyy muuten aika paljon huonommin tuon aijaan kautta kun livenä. No niin varmaan... seli seli!!

Kännykän kamera ja siihen päälle Aijaa kyllä hävittää värejä. Mutta hyvä viivanen se on! Aika jännä jos PC:t nykyään antaa päivällä parempaa viivaa kuin aamulla! Mutta samapa se kunhan viivaa tulee :) vahvistumisia <3

Miksi pitääkin alkaa näin ajoissa testaa ja nyt hajoittaa itseään kaikilla turhilla pohdinnoilla..:eek:?!?

Samaa mietin kun mandalakin, että miksi pc:n viiva päivällä selkeämpi kuin aamulla..? Miksi viiva ei ole vahvistunut eilisestä silmin nähden, pitäishän kuitenkin hCg:n tuplaantua joka toinen päivä vai miten se meni? Ja miksi yleensäkin noin haaleaa haamua tässä kohtaa, muilla mun mielestä paljon selkeämpiä. Ja viimeksi kun plussasin tein ekan testin pp11 illalla 3-päiväisellä alkiolla ja mun mielestä viiva oli silloin paljon selkeämpi... vitsit sentään, kun pää hajoaa näihin ajatuksiin. Olis ollut viisautta odottaa vain kiltisti maanantain verikokeen tulosta, eikä joka toisessa käänteessä pissiä tikkuun :oops:. Nostan hattua niille, joilla on niin hyvät hermot että malttaa.

Ihanaa mari :love::love:

ps. niin ja kiitos kaikille viivatsempeistä. Ilman niitä olisin varmaan vielä enemmän hajalla. Voi miesparka.

Huomenta naiset. Teidän 'painajainen' täällä taas pohtii aamun testiä...

Pc-testi aika samanlainen kun tähänkin asti, ehkä taas nopeammin viiva ilmestyi. Tein sitten vielä apteekin oman puikkotestin, koska luotan siihen jotenkin muka enemmän. Elokuun plussasta muistan, että apteekin testi näytti paljon haaleampaa viivaa kuin pc:t. Sain nyt apteekin omallakin vaalean haamun :).

Mutta edelleen kovin vaaleita ovat eikä tummu silmin nähden o_O.. Onpas ärsyttävää!! Voi toki olla että tässä alussa mulla hcg:n nousu on jotenkin hitaampaa tai erot niin pieniä että en saa testiin näkyviin. Tietty se toinen skenaario on että kaikki ei ole hyvin, mutta siihen en haluais vielä päätyä. Mulla vain yksi plussa ikinä-koskaan takana ja vaikea vertailla. Tämä eka blastosiirto niin senkin vuoksi voi testit jotenkin eri tavoin reagoida, eikö? Tai kun nyt siirretty alkio oli pakastettu, sulatettu, pakastetettu, sulatettu, niin se on vieläkin vähän kohmeessa :LOL:.

Huomenna pakko tehdä digi (vaikka viimeksi tein ekan vasta kun se näytti 3+, enkä kauheasti kalliisiin härpäkkeisiin perusta), mutta jos näen tekstin 'raskaana', niin pippalot sitten sen mukaan :).

Mukavaa päivää kaikille ja anteeks palstan täyttö turhilta ajatuksilla.

Mites nempulan testi??? Odottelen tietoja...

• Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Se on vilijonkka juurikin noin: hyvin yksilöllistä miten se hcg nousee/näkyy (y) kyllä se kunnon plussa sieltä vielä pärähtää:love::love: ja muistelen että täällä on ollut juttuakin siitä että pakkasukkojen kohdalla se hcg:n näkyminen/nousu ois hitaampaan vs tuoresiirtoon!!!

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Sphinx#06/2013 #ensimmäinen yhteinen #selittämätön+endo #1.IVF 12/2015
Pupuska81
#2013 #ensimmäinen lapsi #pco+heikot siittiöt #1.ICSI
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön #2.IVF/ICSI, 1. PAS
Hipsunpöpsy# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana#1.IVF
Mamido
# n 1,5v # toinen # siittiöt #1.ICSI
virvatulia
# ? # toinen # siittiöt + pco #1.ICSI / 3.PAS
SalamaT
#5/2014#eka yhteinen#endo/ikä#2.IVF
Mari32#ensimmäinen#siittiöt &endo#5.ICSI
Nenna81
#3/2013#tuhoutuneet johtimet#3.(1.yhteinen)#2.IVF 1.PAS
Vilijonkka_ #ensimmäinen# siittiöt ja pco-tyyppiset munasarjat#1. IVF:n 4. PAS
Wawwi
#05/2015#ensimmäinen#alhainen Amh,korkea Fsh#1.IVF
Reuna
#2013#ensimmäinen#pco,ovuloimattomuus ja simpat?#1.IVF
kiia-s #11/2011#ensimmäinen#pcos#1.IVF
Jasmina20
#12/2013#ensimmäinen#siittiöt#1.ICSI 1.PAS
Hilippa #?#?#?#2.ICSI 1.PAS
epätoivoista yritystä#10/07#ensimmäinen#selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä#3.icsi 5.pas (7.siirto)
Nempula
#11/2015#ensimmäinen#steri#1.IVF
Tiituli #2014#ensimmäinen#selittämättömiä/ikä#2.IVF
ilo2010 # 2012 # 2 # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Pussipiru
#2012#ensimmäinen #azoospermia + endo#2.ICSI
Dimou 7/14#ensimmäinen#ovuloimattomuus/munatorvi tukossa?#1.IVF
Yrittäjä J #01/2013 #ensimmäinen yhteinen #endo ja selittämätön #1.IVF/ICSI 01/2016
JONPA77
#2004#ensimmäinen (2 sijaislasta on)#selittämätön#1.IVF
ronja81 #2007#toinen#selittämätön#3.IVF 3 PAS

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:

Saaga76 - testipv 13.12. (5pv alkio 30.11.)
Vilijonkka - testipv 14.12. (5pv alkio 1.12.)
Nempula - testipv 18.12. (3pv alkio 4.12.)
Nenna81 - testipv 21.12 (3pv alkio 7.12)
Domi -testipv. 21.12 (2pv(?) alkio 7.12)

Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF (tm)
Hipsunpöpsy 1.IVF (kkm)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS
grey83 1.ICSI 3 PAS
epplu 1.IVF 2.PAS
Toiveikas81 1.ICSI
Joulukuu 2015
Suvipilvi 1.IVF
Lottainen 2.IVF
Mari32 5.ICSI
Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos(y)[/

Luomukiertoyritys, mitä ajanhukkaa! Olin ilmeisesti ammentanut toivoa teidän positiivisista tuloksista ja saanut jonkun aivohäiriön aikaan itselleni. Mukamas mahis johonkin luomuplussaan :poop: Alkais jo ne typerät menkat, että pääsisi soittamaan klinikalle hoidon aloituksesta.

Ihanaa Vilijonkka <3 lisää positiivisia testejä hyvät piinailijat <3

no nyt on Mari32 plussannut! ;) oisko pitänyt jotain muuta päivittää?

Kiitos kaikille tsempeistä kyytiläiselle, onneahan tarvitaan ja paljon, kun tuntuu että loton päävoittokin on helpompi saada kun se plussa.. ammon sitten elävää ihmistä.

Eli Nenna81 ei mullakaan tähän hommaan oikeen enää uskoa ole.. minähän laitoin pregnylin oliko ke ilta, kun ei ruennut o- tikku plussaksi muuttumaan (luulen kyllä et to aamuna ois ollut), muutoin luonnonkierto. Gonapeptyl sit huomenna. Eli sullakin varmaan ovis + sillon to? Ovishan on siitä vasta 24-48h päästä.. Ja joo kyllä se aina ottaa päähän kun kaikkia on niiin hyvin, näyttää tosi hyvältä.. plaaplaaplaa. No miksihän mulla ei sitten ole lähes 3 vuotiasta lasta?!!! Tai edes vuotista!!! Viime siirtoon uutena tullessa tuo Gonapeptyl toi uutta toivoa, vaan pyh! Kyselinkin jo et mites vaihdetaanko ens kiertoon jotain jos nyt ei nappaa, niin ei kun ei tarvii kun omakierto kuitenkin on ja limakalvo on hyvän paksunen jajaja.. aaah! Mitä tikkuihin tulee, niin edelleen mulle riittä tiedoksi se liian aikasin lugejen läpi tuleva vuoto.. Sen sijaan positiivisesti ajattelevana ihmisenä tilasin lisää ovistikkuja ens kiertoon!

Onnea Vilijonkalle väritä testissä.. toivotaan että se siitä vahvistuu.

Ja Luget on ällöjä kyllä.. mulle tuli nyt heti seuraavana päivänä kauhee syöpötys.. suklaan himo (en ees ole mikään "suklaasyöppö") ja vähän on kiristellyt kuuppaa, joko niistä johtuen tai muuten vaan (saattaahan sitä joskus muutenkin :LOL:) Tissi oireilua vielä aika miedosti, vähän nivusiin säteilevää kipuilua...

Testailin tolla apteekin testillä ja se ei ainakaan näyttänyt edes esihaamun esiäitiä.... :( eli pp6 ja alkio nyt 9päiväinen...
Vähän turhan aikaista testailua, eikä tää nyt ainakaan yhtään helpottanut tätä jännitystä. Kokeilen ensviikon maanantaina uudestaan, josko sillon sit näkyis edes jotain.

Nyt on vaan ihan semmonen olo, että menkat tekee oikeesti tuloaan... eilinen meni jo vähän apeissa tunnelmissa ja se on ihan varma merkki ollut ennen. Mä oon vähän pihalla näistä lääkkeellisistä ovulaatioista ja piinapäivistä, eli jos multa on kerätty munasolut 1.12. niin laskenko sen ovulaatioksi? Jos näin on niin silloinhan mulla pitäisi menkat alkaa jo 15.12. jos kierto on pysynyt yhtä tarkkana kuin ennen hoitoon lähtöä. Sehän olis sit niinku pp11?

Viimeksi muokattu:
Yrittäjä :( onneksi pääsette pian hoitoon!!(y)

Nempula: voi hitto, mutta on tosiaan hyvin aikaista vielä!! mäkin laskin just punktiosta siis dpo-periaatteella (punktio dpo 0) koska eihän noi pp:eet siirrosta "kerro mitään" koska riippuu minä päivänä alkio siirretty just! Eli eikös sulla sitten nyt olis dpo 9..siis vasta!!

Tsempit kaikille :)

Joo dpo9 olis vissiin meneillään. Eli tosi aikasin aloin testaamaan ja vielä tolla apteekin testillä. Käyn nyt hakemassa tänään pc testin ja katon sillä huomenna uudestaan aamusta. Se on vissiin kuitenkin tarkempi :)

Mulla nyt kuitenkin on semmonen tunne, että tuolla vattassa jotain tapahtuu, mutta kun ei tiiä mikä johtuu lääkkeistä ja mikä vois olla viitteitä raskauteen tai menkkoihin :D Mieliala ainakin heittää nyt itkun tihrustamisesta pieneen hysteeriseen hihittelyyn, joten ainakin hormonit on sekasin. Johtuu mistä johtuu...

Jotenkin sitä vaan ajattelee, että se raskautuminen on kuitenkin niin uskomattoman vaikeeta, niin millä perusteella se just mulla natsais ekalla kerralla. Karmaankin uskon, joten toi vuosia sitten tehty steri varmasti syö mun pisteitä raskautumiseen... jooooo... tiedän tiedän... hullu mikä hullu :ROFLMAO:

Yhteistyössä