IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voi kun pääsiskin piinailemaan oireita -tsemiä teille!!

Mä oon niin varma että tää homma menee aivan puihin. Mulla piti olla nollaultra huomenna, Synarelaa mennyt 12pvää eikä menkkoja kuulu ei näy. R-testi nega, oli ihan pakko tehdä sekin. KP28 menossa, kierto yleensä 23-25 päivää... Ultra siirrettiin perjantaille ja hoitajakin tuskaili joulutauon painavan päälle pahasti. "Juttelen lääkärin kanssa että keskeytetäänkö jos ei niitä tällä viikolla tule" -no vittu ei keskeytetä!! Mä oon sanonut niille syyskuussa, että tää aikataulu kusee, mutta kun ei voi kuunnella potilasta ei sitten edes sen vertaa, että laskisi kalenterin uudestaan. Tää on ihan tasan viimeinen julkisen puolen hoitoyritys.

Oon niin rikki. En saa nukuttua, välillä on sairaan kuuma. Vihaan tätä kroppaa!!! Anteeksi vuodatus, mä en vaan kohta enää jaksa.

Aivan samat tunnelmat täällä. Söin terolut kuurin että menkat alkaisi ajallaan, vaan eipä näy!!! Nyt jo kp 33. Mun kroppa on viallinen ja mieli musta.
 
Ja mietin vielä että miten voi olla mahdollista että mahdun kaikkiin epätodennäköisyys luokkiin. Jos lääkepurkin kyljessä lukee että voi aiheuttaa sitä ja tätä, niin mie oon aina Se Yks kymmenestä tai sadasta jolle ne oireet sattuu. Niin miksi en voi olla Se jolle ne lääkkeet toimis normaalisti kerta kaikki oireet varmastikin saan. Ärsyttää.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)


Lottainen#9/2011#toinen#toinen putki tukossa/Munasolut ei toimi?# 3.IVF(vain 2.ja 3. punktioon asti)
Sphinx#06/2013 #ensimmäinen yhteinen #selittämätön+endo #1.IVF 12/2015
Pupuska81
#2013 #ensimmäinen lapsi #pco+heikot siittiöt #1.ICSI
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön #2.IVF/ICSI, 1. PAS
Hipsunpöpsy# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana#1.IVF
Mamido
# n 1,5v # toinen # siittiöt #1.ICSI
virvatulia
# ? # toinen # siittiöt + pco #1.ICSI / 3.PAS
Suvipilvi
# 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön #1. IVF
SalamaT
#5/2014#eka yhteinen#endo/ikä#2.IVF
Mari32#ensimmäinen#siittiöt &endo#5.ICSI
Nenna81
#3/2013#tuhoutuneet johtimet#3.(1.yhteinen)#2.IVF 1.PAS
Vilijonkka_ #ensimmäinen# siittiöt ja pco-tyyppiset munasarjat#1. IVF:n 4. PAS
Wawwi
#05/2015#ensimmäinen#alhainen Amh,korkea Fsh#1.IVF
Reuna
#2013#ensimmäinen#pco,ovuloimattomuus ja simpat?#1.IVF
kiia-s #11/2011#ensimmäinen#pcos#1.IVF
Jasmina20
#12/2013#ensimmäinen#siittiöt#1.ICSI 1.PAS
Hilippa #?#?#?#2.ICSI 1.PAS
epätoivoista yritystä#10/07#ensimmäinen#selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä#3.icsi 5.pas (7.siirto)
Nempula
#11/2015#ensimmäinen#steri#1.IVF
Tiituli #2014#ensimmäinen#selittämättömiä/ikä#2.IVF
ilo2010 # 2012 # 2 # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Pussipiru
#2012#ensimmäinen #azoospermia + endo#2.ICSI
Dimou 7/14#ensimmäinen#ovuloimattomuus/munatorvi tukossa?#1.IVF
Yrittäjä J #01/2013 #ensimmäinen yhteinen #endo ja selittämätön #1.IVF/ICSI 01/2016
JONPA77
#2004#ensimmäinen (2 sijaislasta on)#selittämätön#1.IVF
ronja81 #?#?#?#3.IVF ? PAS

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:

Suvipilvi - testipäivä 1.12.
Lottainen - testipv 6.12. (5pv alkio 25.11.)
Jasmina20 - testipäivä 7.12 - alkio 3pv siirrossa
Mari32 - testipv 9.12. (2pv alkio 25.11.)


Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF (tm)
Hipsunpöpsy 1.IVF (kkm)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS
grey83 1.ICSI 3 PAS
epplu 1.IVF 2.PAS
Toiveikas81 1.ICSI


Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos(y)
 
Viimeksi muokattu:
Yrittäjä, tasan viikko sitten aamulla sain 1500iu pregnyliä eli tooosi pienen annoksen, ja kaiken järjen mukaan pitäisi haalistua pois eikä vahvistua? Ellei sitten vaikuta kun eri testi kun eilen. Muuta lääkettä missä olisi hcgtä en ole saanut kun vain tuon yhden annoksen pp0 :) voiapua!
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Jasminalla hieno viivanen! :) tosiaan eri merkkisiä testejä ei voi verrata keskenään viivan tummuuden osalta, mutta eipä tuo PC viiva epäilyjä jätä. Ja jos yhtään se pregnyl epäilyttää niin eihän siinä muuta kuin uutta testiä vaan kehiin huomenna aamulla, ja sitä seuraavana ;)
 
Virvatulia, I feel you... Mulla meni syksyllä 11 päivää että menkat suostui alkamaan terojen jälkeen. Kyllä ehkä vähän kyrpä oli otsassa. Nytkin käytettiin kierron aikaansaamiseksi primolutia kun pitäisi olla varmempi kuin terot, meni niidenkin kanssa viisi päivää. Menkat alkoi kp 51 :D Jaksamista prakaavan kropan kanssa, eipä tuossa paljon muuta voi tehdä kuin yrittää unohtaa tilanne ja odotella.

Jasmina :love:

Tsemppejä huomisiin punktioihin, ainakin Nempula oli menossa, oliko joku muukin? Täällä käy niin kauhea kuhina ettei perässä meinaa pysyä :)
 
Ronja koska sulla on testipäivä? ja minkä ikäinen alkio siirrettiin?
Varmaan luit jotenkin nyt väärin, Saagahan haki vasta tänään blastot kyytiin.:)

Mulla itsellä jatkuneet noi halvatun epätoivosta muistuttavat järkyt kuumat aallot koko päivän, välillä niin hikiaalto että ihoa vasten oleva vaate kosteena..uuuuuujea, hot mama.:devil:
 

Yhteistyössä