Heips kaikki!
Minut saisi lisätä piinailijoihin! Pitkään kalastelin piinailijoiden ketjua ja löysinkin tämän piiitkän keskustelun, enpä jaksanut kyllä ihan alusta loppuun lukea
Täällä menossa siis ensimmäisen IVF:n ensimmäinen PAS. Tuoresiirtoon ei päästy hyperstimulaation vuoksi. Pp5 ja jännittää!!! Heti siirron jälkeen oli hyvin toiveikas olo, mutta sen jälkeen tunteet kyllä heilahdelleet päästä päähän.
Oireita:
-parina siirron jälkeisenä päivänä pieniä nippailuja alavatsassa
-pp3 outo kuvotuskohtaus, joka kesti 1-2h, minkä päälle oksensin (epätavallista minulle jopa krapulassa tai hieman liikaa syöpötelleenä)
-väsymys: melkein päivittäin nukkunut parin tunnin päiväunia ja siihen päälle normaaleja yöunia
-rinnat (ehkä hieman) normaalia aremmat ja välillä vihlovat
-eilen ja tänään juilinut alavatsaa (ehkä hieman menkkamaisesti, ehkä ei kuitenkaan), paljolti munasarjojen seutuvilta
kaikki em. kuitenkin selitettävissä esim. Lutinuksilla, ainut mikä ei käsittääkseni Lutinuksesta voi johtua (korjatkaa, jos olen väärässä!), on se, että muutama päivä sitten pikkuhousunsuojassa oli normaalin valkoisen lutinusvuodon sijaan rusehtavaa/oranssia (ihan kuin tippa tai pari verta lutinuksen seassa) vuotoa, minkä tietysti toivoin olevan kiinnittymisvuotoa (tai sitten vain kiinnittymisyritysvuoto)...
On tämä vaan niin PIINAAVAA!!
Minulle määrätty verikoe pp10, eli ensi torstaille. Verikokeen tuloksen kuulen perjantaina. Ajattelin kyllä aloittaa testailun itsekin jo viimeistään keskiviikkona...
Muoks. Sitä vielä pohdin, että mikäli Lutinus aiheuttaa noita em. oireita, olisiko niiden pitänyt alkaa heti ensimmäisten tablettien aikaan vai voiko niitä alkaa ilmetä vasta nyt?