Mari32 :hug: :flower: ei varmasti mitkään sanat lohduta, muttta osanottoni suunnattomaan suruunne <3 Ja voimia tulevaan <3
Jännää huimasti sinulta kyllä puhkottu niitä rakkuloita! Toivottavasti kuitenkin vältyt hyperiltä
Minulla munasoluja tulee kans aina paljon vähemmän kuin mitä kerätään. Tässä hoidossa ennätys oli 24 puhkottua follia ja niistä saatiin 10 solua. Eli minusta tuo 13 on tosi hyvin
Toivottavasti kaikki ovat kypsiä ja hedelmöittyvät, että saatte hyvän saaliin myös pakkaseen!
Tsemppiä siirtoon!
Ja tosiaan, minäkin näin jossain tutkimuksen, jossa todellakin oli
isompi onnistumisprosentti pakastealkioiden siirrolla! Eli ei kannata todellakaan toivoaan heittää, jos passiin päätyy!
Jos löydän sen jostain, niin linkitän tänne!
Retikka minä oon sellanen vertailija ja ylösmerkkaaja ja nytkin oon sitten käynyt lukemassa edellisen hoidon ja piinapäivien oloja ja tuntemuksia ja tiiraamassa kuvia, kun ne silloinkin tänne merkitsin ylös. Se on jotenkin mukavaa puuhaa dokumentoida kaikki.
Suosittelen!
flow aika erikoinen tuhru tosiaan, kun lääkkeistä huolimatta tuli ja vielä noin aikaisin :/ Olen pahoillani, että näyttää nyt sitten, ettei onnistunut :hug:
viiva84 aika hyvältä määrältä kuulostaa! Toivottavasti kasvavat toivotusti ja saatte hyvän saaliin
Tsemppiä piikittelyihin!
risukasa kiitos
Ja tosiaan, on toinen siirto ikinä (5.icsi) ja näyttää, että meidän suurin ongelma on huonot munasolut ja hedelmöittyminen, jonka nyt sitten saatiin kierrettyä hoidoilla. Tietysti ei tiedä meneekö kaikki tästä nyt hyvin, mut toivossa eletään ja hyvään uskotaan.
tsemppiä sinulle nyt seuraavaan yritykseen. Toivottavasti kaikesta huolimatta onnistuisi <3
Mandala kurja, että kierto päättyi negaan, mut ehkä siellä siis jotain yritystä on ollut ja ... toivottavasti seuraavalla kerralla sitten tärppää! Onneksi sentään välikiertoa ei tarvitse pitää, joten pääset pian sitten jo piinaamaan. Tsemppiä!
Sofi12 tsemppiä uuteen yritykseen!!
Oman navan alla toivottavasti tapahtuu raskausasioita, sillä aamuisen testin viiva oli vahvistunut, mutta hyvin haalea edelleen. Onneksi kuitenkin aavistuksen ehkä tummempi ja punaisempi kuin aiemmat...
Viimeksi näillä päivillä sain jo vahvemman tuloksen, mutta haalean silti. Toivon, että kaikki menee hyvin haaleista viivoista huolimatta. Oireita ei ole ja huomenna veritestin paikka. Ylihuomenna selviää sitten se tilanne.
Pian saattaa jo alkaa jännittää. Viimeistään torstaina tulosta soitellessa..