Huh, elämä alkaa voittaa. Mahan ympäryskin on pienentynyt 1,5cm aamusta, niin eikö turvotus vähä helpota. Toisaalta hiukan huolestuttavaa, et onko kaikki jo poksahtanu ja karannu
Aamulla sit lähtö punktioon, hiukan jännittää, mut toisaalta luottavaisin mielin. Meillä ei oo ku reilu puoltoista tuntia ajomatka Taysiin.
Joo
@marrasmai en mä uskonut, että lääkäri ja hoitaja ois turhaan varotellut ja mitä nyt täältäkin kokemuksia lukenut, niin helposti jos menee yli kahenkymmenen niin rupee tulee ongelmia muuten. Ei varmastikaan päde kaikilla! Toivottavasti ei tarttis enää tähän lähteä ja jos tarttee, niin haluan pienemmät annokset. Ja kunpa ei olis kaikki ylikypsiä, eihän sitä vielä tiedä paljonko siellä todellisuudessa löytyy käyttökelposia. Oon lukenut niistäkin, joilla on ollut paljon, mutta tyhjiäkin.
@-dino- Älä vaivu synkkyyteen! Tosta voi tulla vielä vaikka mitä ja pakkaseenkin. Toivottavasti ette uutta rundia enää tarvitse.
Sama
@Ninnupinnu, kurjaa jos hevoskuuri oli silti noin vähävasteinen.
Mul on jotenki petturiolo tässä porukassa nyt.
Onnea
@gemmy kyytiläisestä ja tsemppiä piinailuun! Kyllähän toi limakalvo on riittävä onnistumiseen!
Ja tsemppiä
@Ckk ultraan sitten. Pääsisitpä siirtoon!
Oli kyllä vähän tyhmästi töksäytetty, vois sitä hienovaraisemminkin esittää asiat.
@Rusakkonen kauheesti peukkuja pystyssä sulle, että ois edelleen harmitonta. Kauheeta toi epätietoisuus.
Ja mua kans jännittää miten
@Ihanapa ? Onko niin tokkurassa vieläkin, ettei pääse kertomaan kuulumisia.
Ja koitahan
@mmmoi nauttia lomasta! Helposti tänne jää märehtimään näitä, mutta on tää mun mielestä silti toiveikkaampaa keskustelua, kun monet lapsettomuuskeskustelut, joissa pohditaan vaan sitä yksin / kaksinjäämisen tunnetta.
Äsken iski sellanen pettymys taas, vaikka fiilikset on ollu ihan hyvät pahaa oloa lukuunottamatta, kun tuli mainoksena zalandon äitiysvaatteita ja siinä oli shortseja ja muuta kesäistä, että en mä ainakaan pääse ostamaan kesä-äitiysvaatteita. Ehkä talvitakin ja toppahousut. Toisaalta pitäis jo olla kiitollinen siitä, että pystyy toivomaan tätä edes ensi talveksi. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Tätä on niin vaikea pukea sanoiksi.