@love- Asettimen päässä oli vähän verta ja limaa. Sen jälkeen jonkun verran vuotanut vaaleanpunaista Lutinus mössön mukana. Toivottavasti ois vaan limakalvot kuivat ja joku nirhasu sit vaan. Vuotojahan mulla oli myös sillon alkuraskaudessa esikoisesta, mut ei viel tässä vaiheessa. Mulla nyt ekan kerran Lutinus käytössä, ennen ollut Lugesteron, niin ei oo kokemusta tästä asettimesta. Lugesteronista en ole vuotanut ollenkaan, vasta 2 päivää lopetuksen jälkeen. Blaah, tää on vaan niin hajottavaa hommaa, löysässä hirressä koko ajan.
Täällä siis myös pp4, tähän mennessä oireina ollut nippailuja silloin tällöin, menkkakipuja, hirvee jano (en siis yleensä juo kauheesti, nyt juonu moninkertaisesti normaalimäärään verrattuna parin päivän aikana), alaselkä ollut kankea/kipeä välillä, eilisen salilla käynnin jälkeen vatsa tuntui kuin ois tehnyt hirveesti vatsalihasliikkeitä, joita en siis tehnyt yhtään. No nää lähes kaikki oli myös viimeksi negassa.
Mä varmaan teen pe testin ennen kun lähetään reissuun. Jos puhdas nega niin osaa jo alkaa henkisesti varautumaan siihen, ennen kuin joutuu ens viikolla viel virallisen testin tehdä lomaillessa appivanhempien kanssa. Heille en siis halua nykyisestä yrityksestä vielä sanoa mitään. En jaksa herättää niissä toivetta.