Heippa kaikille pitkästä aikaa! <3 Oon viettänyt hiljaiseloa täältä palstalta kesästä lähtien, ja ompas täällä paljon kaikkea tapahtunut! Eli mullehan tehtiin ensimmäinen ivf tuoresiirto lääkkeelliseen kiertoon Heinäkuun alussa. Se meni mönkään, niikuin täällä silloin viimeksi kirjoittelin. Menkat alkoi lugejen läpi jo ennen testipäivää, ja negahan sieltä tuli kun testasin kuitenkin.
Elokuu pidettiin sitten taukoa, ja seuraavaa siirtoa ( PAS) suunniteltiin Syyskuun alkuun luonnolliseen kiertoon, mutta osuipas viikonlopulle sitten se, eli ei päästy siirtään. Mulla oli tavallista pidempi kierto, ilmeisesti ekan siirron hormonien yms. takia, eikä ne sitten myöskään halunneet alkaa siirtämään epävakaaseen kiertoon. Sitten taas odottelua että päästäis vihdoin siirtää tähän lokakuun alkuun.....noh, kierto oli täydellinen, ja menkat ja ovis tuli tasan niinkuin oltiin miehen kanssa laskettu ( luki molempien kalenterissa jo valmiina
) Innoissani soitin klinikalle kun plussasin oviksen, ja hoitaja sitten soitti parin tunnin päästä takaisin kertoakseen, että siirto osuisi valitettavasti Su:lle!! Vit!!! :/ Sitä kun niin reippaana jaksanut odottaa yllättävän hyväntuulisena vielä jne. niin perkele ei taas. Eli samassa tilanteessa täällä edelleen ollaan!
Nyt sitten oon taas kirjotellut kalenteriin päivät valmiiksi, ja laskujen mukaan seuraavan siirron ois osuttava Ma:lle! Menkat tuli taas tismalleen ajoissa, ja nyt ois Pe aamuna ultra, ja katotaan tilanne. Ei se auta taas muutakun yrittää olla liikaa stressaamatta, ja varautua pahimpaan. Meillä kuitenkin on edelleen ne 5 kpl viisipäiväisiä pakkasessa siellä, että ei tässä todellakaan voi ees luovuttaa.
Ihana oli lukea tätä ketjua, kun on ollut myös onnistumisia! Isosti onnea kaikille plussanneille <3
sekä pahoittelut ja lämpimät halaukset teille keillä ollut haastavampaa <3 Ei sitä oikeasti voi tietää kukaan miltä nämä tuntuu, ketkä ei ole tätä kokeneet. Ystävät toki on tukena, mutta ei niillekkään viiti aina vaan valittaa. Oon kertonut lyhyesti tilanteen aina, ja sitten on puhuttu ihan muita asioita ja tehty kaikkea kivaa
Siinä ne huolet itselläkin sitten unohtuu vähäksi aikaa.
En nyt äkkiseltään huomannut, mutta onko ketjussa joitain muita, kenelle tehdään lääkkeettömään kiertoon siirto, tai että oltais tehty? Itsellä varmaan senkin takia ollut helpompi olo, kun ei ole joutunut piikittään. Oli aika rankkaa aikaa silloin hormonihuuruissa...mulle kun ei ikinä oikeen oo sopineet mitkään hormonilisät. E-pilleritkin täytyi jo nuorena lopettaa, kun ei vaan löytynyt sopivia, ja olin ihan loppu. Että siinä mielessä on kiva yrittää tätä lääkkeetöntä, kun kierto kuitenkin aina ollut säännöllinen.
Juttua nyt taas riittäis kun vauhtiin pääsin, mutta en höpöttele enempää
Jos alkais kattelee taas tosi-tv paskaa, ja kävis lenkillä koiran kans.
Voimia kaikille! <3