~SeaWind~, olen miettinyt sua paljon. Hirveän raastava tilanne, mutta parasta toivon.
Jantzulle ja
KuuBelle pahoittelut negoista ja onpa
lullabylle käynyt ikävästi, tsemppiä!
Domi pyörii myös mielessä. Toivon niin kovasti plussaaa ja uskon myös siihen päivätaikaan, mä tekisin testaamisen kanssa ihan samoin kuin sinä.
Miitta37, mulle ainakin kävi loppukesästä vähän vastaavasti ja sanoivat sitä, että ensimmäinen kerta on juurikin sitä kokeilua.
Mun annostus gonalia oli silloin alkuun 125 ja oisko sitä sitten nostettu 150 ekan ultran jälkeen kun mitään ei näyttänyt tapahtuvan. Siltikin lopputulos vastaava kun inseminaatiokierroksilla (annostukset 50 ja 75) eli vain yksi selkeästi isompi munasolu. Siellä oli toinen joka oli vähän pienempi ja kaikki loput olivat jääneet aivan pikkuruisiksi. Mulle tehtiinkin sitten punktion sijaan vielä yksi inseminaatio. Toisen yritykseen pääsin toisista kuukautisista ja silloin alkuannostus oli 175, joka nostettiin 200 koska taas näytti ekassa ultrassa aika huonolta ja sieltä oli pari kehittymässä nopeammin ja muut jäämässä pieniksi. Se annostuksen nosto kuitenkin autto ja toiselta kierrokselta tulokseksi tuli 12 kypsää ja hienoa munasolua.
Valitettavasti niistä ei yksikään hedelmöittynyt ja nyt olen vähän samassa tilanteessa kuin sinä, että joulun takia todennäköisesti vasta alkuvuonna uusi yritys. Nyt kuulemma tiedetään, että minulle 200 on hyvä annostus ja sillä aloitetaan. Punkiovaiheeseen pääsyn pitäisi olla varma juttu ja sitten vain kokeillaan uutta ja toivotaan parasta hedelmöittymisen suhteen. Selitin nuo annostukset sillä, että niissä on ilmeisesti oikeasti välillä hakemista kun minullakin oli käytännössä sama lopputulos annoksilla 75 ja 150, kun taas 200 oli täysin erilainen ja hyvä lopputulos. Kaikki on niin yksilöllistä ja minullakin aluksi pelkäsivät hypersimulaation mahdollisuutta amh arvoni vuoksi. Tsemppiä sinulle! Uskon, että sinullakin ensi kierroksella onnistuu!
Tulipahan taas selvitettyä.
Täällä tosiaan nyt vain odottelen, mutta paljon tämä asia pyörii mielessä ja se, että pyörin tällä palstalla lukemassa ketjuja ei auta.
Eilen yritin taas googletella sitä munasoluasiaa ja löysin muitakin palstoja joita uppouduin lukemaan vaikka harmillisesti juuri siitä omasta ei paljoa löytynyt asiaa. Yritän löytää tästä pakollisesta odotuksesta niitä hyviä puolia. Loppuvuosi on täynnä erilaisia juhlia ja niissä voin lipitellä rauhassa eikä kukaan ala epäilemään raskautta. Viimeksi en edes piikitysvaiheessa uskaltanut ottaa lasillistakaan kun halusin panostaa munasoluihini täysillä sen ekan epäonnekkaan kierroksen jälkeen. Eilen kävin myös pitkästä aikaa salilla ja tein kaikkea mitä halusin kuten juoksin juoksumatolla. Aikaisemmin munasarjat eivät nimittäin tykänneet siitä tärinästä. Muutenkin siinä liikkeitä tehdessä mietin, että nyt teen siinä vauvalle parempaa kotia mikä oli aika mukava ajatus.
Hienoa.. ensin säikähdän että kirjoitinpa paljon ja sitten kirjoitan perään vielä miltein yhtä pitkän selvityksen.
Positiivista viikon jatkoa kuitenkin kaikille!