Kovasti onnea piinapäiviin
Toiveikas ja
Amagara! Ja toivottavasti
Siida pääset siirtoon jo tästä kierrosta, mahtava saalis tosiaan! Kaikille huonoja uutisia saaneille paljon, paljon voimia ja roppakaupalla tsemppiä seuraavaan kertaan <3
Mekin päästiin aloittamaan meidän ensimmäinen hoitokierros, olen jo tästä ihan innoissani kun kuukausitolkulla ensin odoteltiin että funktionaaliset kystat katoaisivat. Nyt olen sunnuntaista pistänyt Gonal F:ää 187,5ui, ja myös sitä täällä Espanjassa jarruna käytettävää Procrinia 0,05ml. Huomenna eka tsekki, ihan positiivisesti jännittää mitä siellä näkyy. Olo on aika turpea, mutta “onneksi” mulla on kokemusta ihan kamalista PMS-oireista - niihin verrattuna tämä olotila on erittäin ok
Jos ja toivottavasti kun saadaan ainakin kohtalainen saalis, meillä projekti etenee niin että alkiot viljellään blastoiksi saakka, ja kaikki potentiaaliset geenitestataan (otetaan näytteet jotka lähetetään analysoitaviksi, sillä aikaa alkiot pakastetaan, ja mahdollinen istutus sitten testien tulosten perusteella). Klinikalta tuli tosi vahva suositus tälle, erityisesti koska mulla on ikää jo 39v. Ei ole aukoton menetelmä ja ensi kuulemalta tuntui jotenkin väärältä, mutta kun selittivät että onnistumisprosentti kasvaa ja keskenmenon riski pienenee kun geenivirheelliset alkiot tunnistetaan, päädyimme sitten tähän.
Meillä on tosiaan ensimmäinen yhteinen pikkuinen toiveissa, miehellä on aiemmasta liitosta kolme ihanaa teiniä. Muutama vuosi on takana ei niin järjestelmällistä luomuyritystä, ja nyt sitten näin viime hetkillä kokeillaan järeämpiä aseita. Minulla on ollut enemmän vauvakuumetta kuin miehellä, ja vaikka hän on ihan positiivisesti asiaan suhtautunutkin, en ole halunnut painostaa liikaa - siksi ollaan vasta nyt ihan tosissaan yrittämässä, kun ajatus on oikeasti kypsynyt hänelläkin. Hieman kyllä kaduttaa että mun pitää aina yrittää olla niin hienotunteinen, varmasti avoimemmalla keskustelulla oltaisiin päästy etenemään aiemmin… Ei auta kuin katsoa miten nyt käy!
Kaipuu saada oma lapsi on todella suuri, teille ei onneksi tarvitse asiaa selittää. Mullakin on oma lähipiiri täynnä ihmisiä jotka ovat tulleet raskaaksi samantien kun ovat jättäneet ehkäisyn pois, ja hymyilevät vain että olipas se helppoa. Ihan kullanarvoista päästä lukemaan teidän kokemuksista, varsinkin kun omissa tutuissa ei ole ketään samassa tilanteessa olevaa. Nyt vain plussatuulet puhaltamaan kaikille <3