Mari32, Niinpä! Eihän mullakaan mitään lääkärin tutkintoa ole, mutta väistämättä sitä välillä miettii lääkärin päätöksiä. Ite oon huomannu polilla ja varmaankin pätee muuallekkin, että varsinkin jos lääkäri vaihtuu tiheään heillä on monesti eri mielipiteitä. Jossain vaiheessa oli joka käynnillä melkeinpä eri lääkäri, nyt on onneksi sama ollut tämän kierron hoidon aikana. Oisko toi pregnylin annostus tosiaan riippuvainen follien määrästä tai sitten lääkäri haluaa ottaa varman päälle, että varmasti irtoaa
Oon kyllä lukenu, että monelle on määrätty tupla annos.
risukasa., mulle lääkäri sano, että jarru sen takia, että eivät poksahda ennen aikojaan joten hyvinkin voi tuolla periaatteella toimia. Ei pitäs lukea googlesta yhtään mitään niin ei tule vainoharhaiseksi
astrea, oi jospa olis sitä itteään! Käsittääkseni kiinnittyminen voi olla myös hiukka aikaisemminkin
Onko teillä ollut punktion jälkeen sairaslomaa minkä verran? Ja miten olette ennen punktioo pärjänneet töissä? Tänään aamusta lähtien ollut jonkun verran epämukava olo ja eilenkin kipuja oli vaihtelevasti (kaippa siellä siis jotain kasvaa edelleen). Mietin vaan, kun itse olen hoitoalaa opiskelemassa ja on työssäoppimista ensi viikolla. Varmaankin olen punktion jälkeen kipeä, mullahan aukkarikin oli ihan helvetillinen ja jännittää valmiiksi jo katetrinkin laittaminen kohdunkaulasta... Mulla on yleensä iso kipukynnys, mutta nämä gynekologiset toimenpiteet on olleet aikas vaikeita.
Ainiin
Ricardinalle suuret onnittelut :heart: Ihanaa, että teillä vihdoin onnistui ja taitaa pakkasessakin vielä olla sisaruksia jos en väärin muista