Ihmeen monta negatiivista tuli tuosta viime-piinailija-sakista! Ei ollut todennäköisyydet ja tilastot nyt kohillaan tässä. :hug: kaikille Lämpimät, sydämelliset ja vilpittömät onnittelut Stella, jotenkin luotin sun hoitoon kun sulla se eka inseminaatiokin aikoinaan toimi ja silloinkin olit sata varma, että pieleen meni, kunnes .. :heart: Kyllä se jo nyt menee loppuun asti. Ja Ricardina, vanha muna tehdas (muistan aina sun huikean solumäärän), myös suuret onnentoivotukset! Ihanaa, että se vihdoin onnistui! Jäikö sulla vielä sisar-ainekset pakkaseen? Tulkaa molemmat kertomaan kuulumisia!
Ei niin vilpittömiä onnentoivotuksia sain juuri antaa tässä työkaverilleni joka tuli riemusta hihkuen plussanneensa aamulla. kolmen kuukauden pitkällisen yrittämisen jälkeen. Pah, tämä on jo hänen toinen lapsensa tässä mun yrityksen aikana, että kyllä nyppii. Tämä tarkoittaa onneksi sitä, ettei mun enää tarvitse kuunnella raskaus-spekulaatiojuttuja. Jotenki sellanen olo tulee, että noinko helppoa se tosiaan on? Mutta sitten mietin, että en kyllä enään vaihtaisi tätä lapsettomuuskokemusta pois. Tämä on ehkä kuitenkin hyvä asia, hyvä kokemus ja nyt kun minulla se on voisin kyllä siirtyä eteenpäin ja lapsen saantiin.
Kävin hoidon suunnittelussa ja aloitan elonva-lääkkeellä tammikuussa. Onko kokemuksia siitä? Se kuulemma vähän antaa vauhtia alkumetreillä jolloin voidaan odottaa enemmän munasoluja (mulla viimeks noin 10). Strategiana siis että määrä korvaa (siittiöiden) laadun. Mulle voi päivittää
2. ICSI 1/15, lääkkeet elonva, puregon, pregnyl+luget
Zumenon mulle määrättiin lääkkeelliseen PASiin, sen tarkotuksena/tai seurauksena, en ole varma kummin, on vaivuttaa munasarjat uneen ja tukea limakalvon kasvua ja myös raskautta, sikäli jos sellanen ois alkanut. Mutta eihän se näköjään ajatuksen voimalla ala, ja muuta voimaa tuolla PAS-kierrolla ei sitte ollukkaan ku alkiot suli hengiltä. Katkera ämmä täälä tilittää.:stick:
Omanapaista päivittelyä, kiitos kun jaksatte lukea ja kannustaa ihanaiset! Zemppiä punktioiduille, kiva että tulee taas vähän nimiä piinalistaan, Tuutunenki saa vähän jännitysseuraa. Nää on just mielenkiintoisimpia aikoja kuulla kuinka paljon tulee soluja ja alkioita ja miten ne jakautuu ja ja ja.. pidän peukkuja teille Astrea ja Mise! Ja myös pitkäkaavalaisille malttia, uskoa ja toivoa!