Moi! En ole hetkeen jaksanut kirjautua, lueskellut kyllä kuulumisia välillä... Yrittäjä ja Love, isot onnittelut! Ja oliko vielä joku muukin plussannut? Toivottavasti kaikki menee hyvin. Täällä ei liikaa noita onnistumisia ole viime aikoina ollut.
Maimei, pahoittelut hoidon siirtymisestä, se on aina niin tympeää ja vetää mielen matalaksi. Tämä on yhtä odottamista ja odottamista, ilman tietoa siitä tuleeko toivottua lopputulosta ikinä.
Piinailijoille ja muuten odottelijoille kovasti tsemppiä kaikille tasapuolisesti!
Siida toivottavasti sun ihottuma helpottaa... ja veriarvot olis paremmat. Joku sitä aloe veraa ehdotti ja olitkin kokeillut... se on tyypillisesti sellaista, että voi tuntua pahentavan alkuun. Jos haluut niistä jutella enemmän, laita viestiä.
Kalabaliikillekin piti kommentoida... että mulla oli nyt kolmannessa yrityksessä toi sama lääkearsenaali. Ajatuksena oli saada mun laiskoista munasarjoista enemmän irti. Mulla tulos ei ollut toivottu ja lopulta ei päästy edes punktioon, kun solut karkasi itsekseen. Mutta mun kroppa ei reagoi muutenkaan mihinkään normaalisti, joten tämä on varmasti se poikkeus joka vahvistaa säännön. Onnea matkaan!
Omaa napaa sen verran, että suunnittelu on perjantaina, takaisin sinne parjaamalleni julkiselle, kun ei tälle kropalle kukaan mitään mahda, osaamista tai ei... Onks tää nyt sit 3. vai 4. IVF, kun se 3. aloitettu stimulaatio ei päätynyt punktioon? Mietityttää miten jaksetaan, parisuhde on tosi koetuksella, mutta kun en voi olla menemättä hoitoonkaan. Ja jos ei päästä aloittamaan heti (pitkä kaava), vaan pitää olla yksi normikierto välissä, niin taas uhkaa joulutauko sitten painaa ikävästi päälle. No, elämä on.