Kauhiasti tulee teksitä, ei meinaa pysyy mukana.
Mutta ensteksi tietysti onnittelut
lovelle ja
yrittäjälle. Nautinnollista matkaa ja paljon onnellisia hetkiä!
Oi kun jotenkin haikea (tai en osaa selittää, siis tietysti pikkiriikkisen kade, mutta en nyt sitä tarkoita) olo, ihana kun pääsette niin samaa matkaa "lähtemään" oi kun joskus itse voisi olla tuossa tilanteessa.. Hauskaa kun teillä kummallakin vielä tupla siirto takana..
Ja miten on mahdollista kun joku meni sanomaan että nythän on positiivisia tuulia niin pam!
Ravishing niin pahoillani teidän puolesta, voimia toipumiseen! Ja samoin
Toivo2016 toistan nyt itseäni, mutta on vaan niin kohtuutonta ja väärin! Hyvä että leikkaus onnistui..
MaiMeille kanssa pitkää pinnaa taas odotteluun, ihan
nuo hoitojen keskeytymiset/siirtymiset..
Roxannelle onnea uuteen hoitoon..
Sphinix tsemppiä huomiseen punktioon, toivottavasti saalis suuri!
Kiitos kaikille jotka vastaili minulle tohon estrogeeni ym. kyselyyn.. muistelen kyllä sitäkin joskus kinunneeni, mutta taisi sillon olla vastauus jotain että, kun oma limist hyvä niin ei tarttee.. Turhauttavaa paskaa kun kaikkeen saavastauksen, että "kaikki toimii niin hyvin ja olet niin terve", niin ei tarttee. No v' ttu! Ei vaan tunnu toimivan tuo alkion kiinnittyminen!!! Pitää taas ensi kerran kaikkea pyytää, jos niillä menis hermo mun rankutukseen ja antasvat periks
tai säälistä kun kerran sellaseen rumpaan "laittovat" (ihan kun olisi niiden vika) punktiossa!!!