IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onnittelut love ja yrittäjä! :love: me muut tullaan perässä.

Tänään on vielä pakastettu 4blastoa, eli 11 huurunenää on odottamassa (y) toivottavasti vaan ei tarvis niitä hetkeen käyttää :)

Kiva että Siida ja Vilijonkka pääsee eteenpäin! :)
 
Yrittäjä J ja love super paljon onnea plussasta!!!

Mut aika sata varmasti saa poistaa piinalistalta...en oo tehnyt kotitestiä mutta verikokeessa kävin. Tuloksen saan vasta huomenna kun ylläri pylläri klinikan puhelinaika oli peruttu. Tein kotitestin viime viikolla vaikka päätin etten testaa ja se oli nega. Ja voin kertoa ettei mitään oireita ole suuntaan tai toiseen. Kyllä tässä kohti 2.icsiä mennään. Tuun huomenna sitten kertomaan tuloksen. Ei kait se auta kuin vielä täö päivä jatkaa lääkkeitä vaikka mielelläni olisin jo tänään ne lopettanut...
 
Ja pääsinkin klinikalle läpi...eli tulos negatiivinen. Joten minut saa poistaa piinalistalta. Palaan palstalle taas kun hoidot jatkuu. Ei tietoa vielä milloin. Nyt on taas mieli matala mutta laitan toivoni seuraavaan tuoresiirtoon. Toivotaan että alkioita tulis tällä kertaa enemmän kuin 3. Paljon tsemppiä kaikille!
 
Mulle voi päivittää: tänään siirretty 6-päiväinen alkio, testipäivä 9.11

Ja hyvin tosiaan meni siirto! Jipii! Siirron tehnyt lääkäri sanoi heti huoneeseen tullessani että sua odottaa täällä kaunis alkio, joka säilyi 100%. Siirto oli helppo, ei mitään kommervenkkejä tällä kertaa kuten viimeksi se ihmeellinen nesteenpoisto kohdusta. Sanoi vielä lähtiessäni että onnea ja rauhaa matkaan, ja voisit laittaa ekan lugen heti tuossa vessassa käydessäsi koska se auttaa vähän niihin kohdun supisteluihin.


Tällä kertaa mulla on tosi rauhallinen fiilis. Vaikka lääkäri kertoi jo varanneen 3.ICSIN meille tammikuulle. Katotaan nyt miten käy. Nyt yritän oikeasti olla stressaamatta ja fiilistelemättä negatiivisesti. (kaunis ajatus; eiköhän ne negafiilikset puske heti huomenna päällensä :ROFLMAO:)
 
Aj ja adelmiina, eikös niin että lähdetään yhtämatkaa plussanneisiin tältä yrittämältä! Rauhallisuuden perään täälläkin huutelen... :D toistaiseksi vielä siinä onnistunut, olihan siirto jo eilen :LOL:

Roxanne, mulle siirrettiin siis 2x5pv. Kiitos tuhannesti kun jaksat listaa päivittää!:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Toive* kaunis ajatus, mitähän ihmeitä vaatii toteutuakseen :D

Mulla jo valumassa negafiiliksen puolelle ku koko ajan supistelee ja menkkajomottelee mahaa! Viime PAS:sissakin supisteli ja epäilin vahvasti sen aiehuttaneen keskenmenon..nyt jos supistelee heti niin tuskimpa edes kiinnittyyn pääsee... plus nää menkkakivut mitä ei oo ollu viä koskaan aiemmin siirtojen jälkeen...
 
AJ! Oi kuinka ihanan kyytiläisen oot saanu!❤ Minä uskon noihin 100%säilyneisiin. Meiän tyttö on sellainen ihanuus. Muut alkiot meillä säilyneet hengissä ja lähteneet toki korjaamaan itseään, mutta se siitä sitten...ei onnellisia loppuja sen enempää. Mulla on niin sellanen olo, että se viimeinen pakkastyyppi on jokin pahnanpohjimmainen rupuska rassukka, josta ei oo mihinkään. Mutta, eihän AJ noin hyvällä alkiolla voi kun plussata! Onnea matkaan

love- Sun viivassa ei oo mitään epäselvää❤ Pysyköön tiukasti matkassa mukana, ja kyllähän se pysyy!!!!!! Onpa nyt hyvät fibat täällä voi mahtavaa ja sama jatkukoon!
 
  • Tykkää
Reactions: AdeliinaJosefiina
Tämän päivän ultrassa ei sydän enään sykkinyt. Ei jaksanut elää noin 9vko pitempään. Tyhjennys viikonloppuna edessä. Pelottaa niin hel***ti. Katsotaan päästäänkö ivf hoitoihin uusiksi. Miten kohtu palautuu ja miten pakaste alkiot lähtee sulaa. Takki tyhjä. Niin paska fiilis.
 
Ravishing...huhhuh mitä uutisia :( Kaikki keskenmenot on kauheita, mutta tuossa vaiheessa se on suorastaan kohtuutonta ja lohdutonta. Se sykkeen näkeminen eka ultrassa luo niin vahvan toivon, että kaikki vois kuitenkin mennä hyvin. Sitten kun se tippuukin yksi kaunis päivä vessanpönttöön, tai todetaan vaan elottomaksi, niinku teiän kohdalla nyt, niin täysin käsittämätöntä se on. Menee päiviä, että sen edes jotenkin pystyy ymmärtämään, että en olekkaan enää raskaana. Reilu kaksi kuukautta odotusta on piiiiiiitkä aika ja sitte sen tajuaminen, että tämä olikin tässä. Multa on kerran tyhjennetty lääkkeillä, mutta alkio oli lakannut kehittymästä jo ennen sykettä. Keväinen km rv10 tuli spontaanisti. Jälkimmäinen oli helpompi. Pakko rehellisyyden nimissä sanoa, että se l lääkkeellinen tyhjennyt sattu aikas paljon. Siihen saa onneksi hyvät kipulääkkeet. Itse en ottanut mitään kivunlievitystä, kun se kovin tuska oli vain hetken ja hellitti kun istukka alkoi tulla ulos. Mutta suosittelen ottamaan kunnon kipulääkkeen. Hyvin se varmasti menee ja sinä siitä selviät❤ Muista itkeä ja antaa kaiken surun tulla. Toipuminen ottaa aikansa ja kun ootte valmiita, niin rohkeasti uutta päin. Oot ajatuksissa!
 
Viimeksi muokattu:
Toiveikas81 kiitos :love: ja oon tosi pahoillani negasta :( riipasee oikein sielua hehkuttaa omasta plussasta, kun muut saa p*skaa niskaan samalla :unsure:

adelmiina_ ei voi taas kun sanoa että jumankekka mikä saalis! :D ja toivottavasti jäävät odottelemaan vielä (y)
AdeliinaJosefiina jeee, onnea ja pitkiä hermoja piinailuun! (y) kuten myös Toive* sulle! :) nyt tuutte sitten tekin perässä plussanneisiin! :love:

Ravishing olen niin pahoillani :cry::cry: en voi kuvitellakkaan mitä oot joutunut kokemaan.. niin paljon lupausta ja odotusta ja kaikki kääntyy väärin päin :( voin vain kuvitella kuinka paljon pelottaa.. kerran oon kaverin kertomana kuullut miltä lääkkeellinen tyhjennys tuntuu, eikä se todellakaan ollut mukavaa.. :( voimia ihan sikana!

Siida kiitokset, toivottavasti pysyykin. On kyllä tän päivää ollut niin pahoja menkkakramppeja et vähän alkaa epäilyttää pysyykö mukana kuinka kauan :unsure:

Yrittäjä J nyt kun kerkeää lukea ihan kunnolla ajatuksen kanssa, niin kuulostaapa aika lopulliselta tuo siirtyminen toiselle puolelle :ROFLMAO:
 
AJ ja Toive ihanaa kun saitte kyytiläisen. Onnea ja tsemppiä piinailuun.
Pahoittelut negasta Toiveikas81.
Ravishing
: olen pahoillani keskenmenosta :cry: niin surullista. Halaus ja rutkasti voimia. Muistan niin kun puolitoista vuotta sitten itselläni todettiin ultrassa kkm rv9. Sitä niin uskoi ja toivoi että alkio kehittyy normaalisti ja kaikki menisi hyvin kun kuitenkin rv 6 ja 7 syke löytyi ja kehitys oli ok. Minulla myös oli lääkkeelliseen tyhjennys, mutta reilun viiden viikon päästä jälkitarkastuksessa huomattiin että kohdussa edelleen raskausmateriaalia ja jouduin kaavintaan. Toivon että sinulla lääkkeelliseen tyhjennys onnistuu ja menee hyvin. Fyysisesti en itse kokenut sitä kovin kipeänä, mutta henkisesti tuntui kyllä raskaalta.
Omaa tilannetta: pääsin eilen illalla sairaalasta. Leikkaus meni hyvin. Vasen munanjohdin, jossa alkio oli, poistettiin. Oikea munanjohdin säilytettiin, koska näytti terveellä, vaikka oikean munasarja toiminta olematon. Toivoin johtimen säilyvän jos ei näytä viottuneelta, koska henkisesti tuntui pahalta ajatukselta molempien piuhojen poisto. Olisivat poistaneet senkin jottei olis kohdunulkoisen riskiä seuraavissa alkion siirroissa. Mulla kun limis ollu siirroissa ohuenlainen niin alkio saattaa etsiä kiinnittymispaikan muualta. Nyt onneks saan olla sairauslomalla tän ja ens viikon ja antaa kehon ja mielen toipua.
 
Toivo2016 Ei oo ollu helppo sinunkaan/teidän taival. Onneksi sait sairaslomaa❤ Miksi tämä onkaan näin vaikeaksi tehty, näinkin luonnollinen asia, kuin äitiys....asia jota ei meinaa ymmärtää, kun seuraa muitten, normaalia perhe-elämää viettävien ihmisten arkea. Ei heillä monella oo hajuakaan siitä, mitä tämä voi olla ja mitä sinä, minä ja me kukanenkin ollaan jouduttu kohtaamaan tämän ruletin keskellä.
 
Ravishing olen todella pahoillani keskenmenosta. Suosittelen ottamaan kaikki kipulääkkeet mitä tarjoavat. Mulla toki varmaan oli kokemus siksi niin kivulias koska alkoi spontaanisti ja viikkoja oli 14. Mutta onneksi ne kivutkin lakkaa jossakin vaiheessa. Anna kaikki suru, pettymys, viha tulla ulos itkuna. Se auttaa ja jos vähäkään tuntuu että tarvit keskusteluapua niin suosittelen. Itse sain purkaa kokemusta psykiatrian sairaanhoitajalle ja se auttoi. Vääryshän tämä on eikä sitä tahdo ymmärtää millään. Vaikka nyt tuntuu että kaikki meni ja pelottaa niin tulet selviämään. Toipumiselle kannattaa antaa aikaa. Kokemus ei koskaan unohdu mutta sen kanssa oppii elämään. Paljon voimia ja haleja!
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.# 2.ICSI/3.PAS
Adelmiina_ #2012 #1.# vähän endoa/tuhoutunut johdin#3.IVF
another # 3/2015 # 2. # PCOS #1.IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#4.IVF/ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI
Hipsunpöpsy#11/11#2.#helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako#2015#1.#siittiöt#2.ICSI
Ilo2010 #06/12#2.#selittämätön#3.IVF
jansku00 #2011#1.#korkea prolaktiini,pco?/simppojen liikkuvuus#1.IVF/ICSI
kalabaliikki #3.#1/15#keskenmenot/ikä?#1.IVF

Karhuemo75 #2013#2.#johtimet tukossa#2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
marrasmai #2015#1#selittämätön#3.ICSI

Mamma vaan #1.yht#matala amh/ikä#1.IVF
MaiMei#07/14 #2.# alhainen AMH, ikä # 2.IVFI/3.PAS
mishala #2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/8.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätön/siittiöt#2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Roxanne # 12/14 #1.# ikä/siittiöt # 5.IVF/ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä# 3.IVF
Siida #?#2.# siittiöt 1.ICSI/8.PAS
Sphinx # 06/13 #1.yht#selittämätön+endo#3.ICSI
Toive*#7/13#1.#johtimet tukossa#2.IVF/1.PAS
Toiveikas81 #2014 #1.#endo,siittiöt #1.ICSI/2.PAS

Toivo2016 #3/13 #1.#pco#3.IVF/2.PAS
Valois #2013#1.#matala amh, kork.fsh(POF-ep.)#2.IVF
Vilijonkka_ #2012 #1.#monta syytä#2.IVF/ICSI/1.PAS



Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Adelmiina_ 5.11 (5pv/25.10)
Toive* 7.11 (2x6pv/25.10)
AdeliinaJosefiina 9.11 (6pv/26.10)

Plussat 2016: :love:
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (kkm)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (kem)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (2x5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Kauhiasti tulee teksitä, ei meinaa pysyy mukana.
Mutta ensteksi tietysti onnittelut lovelle ja yrittäjälle. Nautinnollista matkaa ja paljon onnellisia hetkiä! :love: Oi kun jotenkin haikea (tai en osaa selittää, siis tietysti pikkiriikkisen kade, mutta en nyt sitä tarkoita) olo, ihana kun pääsette niin samaa matkaa "lähtemään" oi kun joskus itse voisi olla tuossa tilanteessa.. Hauskaa kun teillä kummallakin vielä tupla siirto takana..
Ja miten on mahdollista kun joku meni sanomaan että nythän on positiivisia tuulia niin pam! Ravishing niin pahoillani teidän puolesta, voimia toipumiseen! Ja samoin Toivo2016 toistan nyt itseäni, mutta on vaan niin kohtuutonta ja väärin! Hyvä että leikkaus onnistui..
MaiMeille kanssa pitkää pinnaa taas odotteluun, ihan :poop: nuo hoitojen keskeytymiset/siirtymiset..
Roxannelle onnea uuteen hoitoon.. (y)
Sphinix tsemppiä huomiseen punktioon, toivottavasti saalis suuri!
Kiitos kaikille jotka vastaili minulle tohon estrogeeni ym. kyselyyn.. muistelen kyllä sitäkin joskus kinunneeni, mutta taisi sillon olla vastauus jotain että, kun oma limist hyvä niin ei tarttee.. Turhauttavaa paskaa kun kaikkeen saavastauksen, että "kaikki toimii niin hyvin ja olet niin terve", niin ei tarttee. No v' ttu! Ei vaan tunnu toimivan tuo alkion kiinnittyminen!!! Pitää taas ensi kerran kaikkea pyytää, jos niillä menis hermo mun rankutukseen ja antasvat periks :D tai säälistä kun kerran sellaseen rumpaan "laittovat" (ihan kun olisi niiden vika) punktiossa!!!
 
Voi kurjuus, Ravishing :cry: Voimia asian läpikäymiseen ja kun aika on, myös eteenpäin jatkamiseen! Mitä tuohon keskeytykseen tulee, se ei kaikilla ole kivulias. Minä otin minimin kipulääkkeitä ja pärjäsin sillä, vaikka vuoto hurjaa olikin. Omasta pitkittyneestä kkm:stani oppineena neuvoisin kuitenkin, että luota tuntemuksiisi ja vaadi tarvittaessa ultraamista sen onnistumisen varmistamiseksi. Minullahan reilusta tyhjennysvuodosta huolimatta maha kipuili ja lopulta kaiken raskausmateriaalin ulos saaminen vaati monta vaihetta ja viikkoa. Toki toivon, että sinä selviät kerralla - niin kuitenkin useimmiten on.

Sitten hiukan omaa onnea: Sain eilen kyytiin top-luokkaisena sulatuksestakin selvinneen 3-päiväisen, testipäivä 9.11. Ja vaikka plussaa tietysti toivon, oli kiva kuulla, että jos nega tulee, viimeinen huurunenä voidaan siirtää heti seuraavassa kierrossa - lääkkeettömästi kun mennään.

Jos nyt samalla listautuisinkin, kun itsekin tykkään seurata muiden statuksia:
Xienna # 1/14 # 2. # siittiöissä kaikki mahdollinen # 1. IVF 1. PAS
Piinailijoihin: Xienna (3pv/9.11.)
Plussat 2016 heinäkuu Xienna 1.IVF (kkm)
 
Vielä unohdin mainita senkin noista lisäainejutuista, että kaikkien myös kannattaa jodia napsia.. en tiiä varsinaisesti onko suoraan siihen hiusasiaan apua mutta kuitenkin.. Vaikuttaa moneen, mm. lisämunuisen toimintaa joka sit vaikuttaa mm. kilppariin, omaan kortisoli tuotantoon jne.. (jos kilppari lääkitys niin sit muistaakseni ei välttämättä suositella) Siis minulla on luontaistuotekaupasta KELP-levää ja otan tupla annosta välillä..
 
  • Tykkää
Reactions: Siida
Pahoittelut Ravishing :cry: tsemppiä!
Xiennalle onnittelut kyytiläisestä :)

Mä en ymmärrä tätä omaa mieltä, oon taas jo luovuttanu vaikka siirrosta on kaks päivää.. ei mitään tuntemuksia, muutaku et tissit tosi kipeet, mut sekin johtuu pregnylistä. Huvikseen testasin aamulla ni ei näy enää, pistin tosin vaa 2500 9 päivää sitte. Lääkäri sano että loppuviikosta jos punktion oireet palaa tai pahenee, ni vois olettaa et kiinnittyminen on tapahtunu, mutta eipä oo mitään kipuja tms.. onhan nyt jo melkein loppuviikko.. :whistle:

Mites muut piinailijat, toivottavasti ootte rauhallisemmin mielin :)(y)
 
Kiitos kaikille onnitteluista :) :love:

Ihana Domi :love::love: kyllä sinäkin tulet perässä, varmasti. On ollut kurja lukea teidän lääkärin tympeää suhtautumista erilaisiin lääkekokeiluihin. Minä varmaan sinuna kävisin mummun tai papan lääkekaapilla ja pihistäisin heiltä kortisonia :geek: Mulla oli Prednisolan 5mg, joka aloitettiin päivää ennen punktiota. Annostus oli 4 tabl/pv neljän päivän ajan ja sitten tiputus puoleen. Myös disperiini varmuuden varalta.

Ravishing olen niin pahoillani :cry: voimia, paljon voimia.

Piinailijat pitkä pinnaa!! Eläkää nyt luovuttako. AJ mulla oli samanlaisia tuntemuksia siirron jälkeen :)

Kaikille hoidon eri vaiheisiin valtavasti tsemppiä!

Mä lähden nyt käymään siellä verikokeessa. Ovistesti ainakin kirkui. Raskaustestit on loppu.
 
Domi...Mikä vaihe sulla nyt menossa? Mennään me sitte yhtämatkaa tuonne toiselle puolen, jooko!!!! Ja tietysti mielellään otetaan mukaan täältä mahdollisimman moni muukin. Mutta en siis ymmärrä, että miksi sitä ei oteta vakavasti, että sun menkat alkaa liian aikaisin. Kun sille asialle kuitenkin voidaan jotain tehdä, niin miksei tehdä!!!! Äh, että mua harmittaa kun teiän julkinen on niin nihkeä muuttamaan toimintatapojaan. Eihän se alkio ehdi kiinnittyä, eikä kohtu edes oo vastaanottavainen, jos kierto sieltä lähtee käynnistymään kesken piinan.
 

Yhteistyössä