IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hyvää lomaa Domi! Hipsunpöpsy kannattaa mennä sinne ultraa nii näkee mikä sielä on tilanne. Mulla ois myös nyt tässä kierrossa eka pas tulossa. Perjantaina kp11 kävin ultrassa ja 15 mm folli oli mut oli jotenki epämuodostunu. näytti niinku pallosta olis otettu pala pois,onko kellää ollu vastaavaa? lääkäri ei kommentoinut asiaa ollenkaan. oon yrittäny tikuttaa ovista 2 kertaa päivässä mut ei oo oikee minkäänlaista viivaa tullu. oisko jotain vinkkejä :unsure:
 
Höhhöö Darni, en ole vielä luomuplussaa täräyttänyt, eilen vasta piti lopettaa ne Primolut N-tabut että saa menkat ajastettua "oikeeseen aikaan" punktioon yms. Eli siis, jos menkat ei ala parin päivän päästä niin testaan. Oispahan muuten aikamoinen tälli jos raskautuisi luomusti tyyliin 2vko ennen ekaa punktiota :rolleyes:

Elikkäs, saan lisäohjeita kun vuoto alkaa, mutta ne piikit odottaa apteekissa vielä. Perhana kun ei ole konetta millä näpyttää, tämä puhelimella räplääminen nakkisormilla on ärsyttävää. Ois hirveesti asiaa mut en saa näpyteltyä :poop:

Mutta täällä ollaan, luen juttujanne mutta vastaaminen on vähän heikkoa :LOL:

Ja rentouttavaa lomaa Domille!
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Hipsunpöpsylle!!
Mulla kävi kerran noin. Zumemonin aikaan vuoto alkoi tyyliin kp10-12 paikkeilla.. Zumet pois ja annettiin vuotaa ulos se pari pv minkä vuosi ja lätkäistiin suoraan vauhdissa estradot laastarit. Niillä limis kasvoi reilussa viikossa sinne n.7mm ja siirto siitä kolmen pv päästä. Raskaus. Kaikki on mahdollista. Se että tehtiin noin joutui monesta syystä. Luultavasti suurimmalla osalla annetaan vuotaa ja aloitetaan homma alusta. Mulla zumet ei koskaan oo toimineet senkään jälkeen.
Peukkuja ja toivottavasti vuoto ei estä siirtoa.
 
Ohhoh. Huomenna verikoe.

Ei yhden yhtä oiretta. Luget valuu ja tissit on pinkeenä.
Tänään taidan tehdä kotona testin, tiedänpähän sitten mitä keskiviikkona tuleva puhelu pitää sisällään, ettei tartte työpaikalla hajota kesken päivän. Jotenkin ei ole odotukset korkealla...

Kysyinkin jo varmaan aiemmin, mutta tietääkö joku, että montako välikierrosta tulee IVF/ICSI-hoitojen väliin? Olisin henkisesti ja mielestäni fyysisestikin jo valmis seuraavaan, mutta se yks välikierto tulee varmasti, sen tietty ymmärrän. Vai tuleeko kaksi?
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Riippuu varmaan missä on hoidoissa. Jos stimulaatio tarvitsee aloittaa kokonaan alusta niin se ei välttämättä ainakaan julkisella onnistu. Esim naikkarilla ilmeisesti pitkäksikin venynyt uuteen hoitoon pääseminen viime syksyllä kuulemma. Kun se 6kk hoitotakuu ei edes koske toista rundia, kuulemma.
Yksityisellä kai riittää yksi välikierto, tiedä tarvitseeko edes sitäkään kaikkialla.
 
Riippuu varmaan missä on hoidoissa. Jos stimulaatio tarvitsee aloittaa kokonaan alusta niin se ei välttämättä ainakaan julkisella onnistu. Esim naikkarilla ilmeisesti pitkäksikin venynyt uuteen hoitoon pääseminen viime syksyllä kuulemma. Kun se 6kk hoitotakuu ei edes koske toista rundia, kuulemma.
Yksityisellä kai riittää yksi välikierto, tiedä tarvitseeko edes sitäkään kaikkialla.
Ei hitto... Me ollaan Naistenklinikalla hoidossa... Ja siis pitää tosiaan aloittaa kaikki alusta, kun 9 talteen saadusta vain yksi hedelmöittyi ja sekin oli vähän huonolaatuinen. Eli ei saatu mitään pakkaseen ja olen epäuskoinen, että tuo raasu olisi selvinnyt hengissä. Tänään illallahan se sitten selviää...

Jotenkin kaikki odottaminen on vaan niin vaikeaa. Kyllä te tiiätte.
 
Voi harmi :( Ja tiedän tosiaan että se odottaminen on yksi paskimmista asioista koko tässä hommassa - koko ajan odottaa jotain tiettyä seuraavaa etappia! mulla siis viime alkukesänä piti olla viimisen huurunenän siirto, mutta kuoli sulatukseen. Siinä sitten hoitsu puhelimessa selosti ja arvioi, että välikierron(/kiertojen) ja kesäloman jälkeen syksyllä varmasti voisi soittaa sinne menkkojen alettua. Mutta myös mainitsi, että kauhean ruuhkaista on ollut ja ekaa rundia varten on tulossa paljon porukkaa jne. Ymmärsin siitä just että eka rundilaiset menee prioriteettina edelle. Ja täältä olen lukenut, että hoitotakuu ei liitty kakkoskierrokseen. Sen kaiken takia itse päädyttiin sitten yksityiselle samantien viime kesänä.

Toivotaan, ettei tilanne olisi niin ruuhkainen nyt tällä hetkellä siellä! Tai no, toivotaan siis erityisesti että ei tarvitsisi toista hoitoa miettiä ollenkaan :)
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Bridge # 5/2015 # ensimmäinen # matala AMH+ikä # 3. IVF
Darni73 # 9/12 # eka yhteinen # simpat # 1.icsi
Domi # 4/ 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 1. PAS
Elika # hoidoissa 2013 # ensimmäinen # selittämätön # 2.ICSI/IVF

epätoivoista yritystä # 10/07 # ensimmäinen # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
# 4/2014 # ensimmäinen # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: # 2015 # ensimmäinen # siittiöt # 1. ICSI
ilo2010
# 2012 # 2. # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Jasmina20
# 12/2013 # ensimmäinen # siittiöt # 1.ICSI 1.PAS
JONPA77
# 2004 # ensimmäinen (2 sijaislasta on) # selittämätön #
1.IVF
Juru27 # 2013 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 # ensimmäinen yhteinen (7-v aijemmasta suhteesta) # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)

kiia-s # 11/2011 # ensimmäinen # pcos # 1.IVF
Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI
Mar80 # 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI

Mari32 # ensimmäinen # siittiöt &endo # 5.ICSI
Misericordia
: # hoidoissa 08/2013 # toinen # selittämätön # 2IVF/1.PAS
Nappeus
# 2014# ? # PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
# 11/2015 # ensimmäinen # steri # 1.IVF/1.PAS
Nennalii
# 2012 # ensimmäinen #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/2.PAS (ei tuore siirtoa)
Nenna81 # 3/2013 # tuhoutuneet johtimet # 3.(1.yhteinen) # 2.IVF 1.PAS
Pirunpelto # 1/2013 # ensimmäinen # oma ikä + simpat # 1.ICSI

Pupuska81 #3/ 2013 # ensimmäinen lapsi # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 # ensimmäinen # azoospermia + endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/2012 # ensimmäinen # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI

Reuna # 2013 # ensimmäinen # pco,ovuloimattomuus ja simpat?# 1.IVF
Rizu
# 1/2016 # toinen # selittämätön/kilpirauhasen vasta aineet # 1. IVF/2.PAS
ronja81
# 2007 # toinen # selittämätön # 3.IVF 3 PAS
Roxanne # 12/2014 # ensimmäinen # ikä/siittiöt # 1.IVF/ICSI

Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/2013 # ensimmäinen yhteinen # selittämätön+endo # 1.IVF 12/2015
Tiituli
# 2014 # ensimmäinen # selittämättömiä/ikä # 2.IVF
Timjami77 # 7/2013 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI73.PAS
Toive* # 7/013 # ensimmäinen # johtimet tukossa # 1.IVF
Tupsuli # 1/2016 # toinen (1.saanut alkunta 3.IVF:n tuoresiirrosta) # selittämätön # 1. PAS (tässä yrityksessä)

virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 4.PAS
Wawwi # 05/2015 # ensimmäinen # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Yrittäjä J # 01/2013 # ensimmäinen yhteinen # endo ja selittämätön # 1.IVF/ICSI 01/2016


"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:
Mamido
: testipv.8.2 (verikoe)(3pv siirretty 25.1)
Sphinx: testipv. 9.2(verikoe) (2pv siirretty 28.1)
Toive* : testipv. 18.2 (verikoe) (siirretty 4.2)
Bridge: testipv. 19.2 (verikoe) (3pv siirretty 5.2)
Nempula: testipv. 22.2 (testi) (3pv siirretty 8.2.)


Plussanneet 2015::love:

Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF (tm)
Hipsunpöpsy 1.IVF (kkm)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS
grey83 1.ICSI 3 PAS
epplu 1.IVF 2.PAS
Toiveikas81 1.ICSI
Joulukuu 2015
Suvipilvi 1.IVF
Lottainen 2.IVF
Mari32 5.ICSI (km)
Vilijonkka_ 1.IVF 4.PAS(tm)
frankie 1.IVF
Domi 2. IVF/ICSI 1. PAS (kem)
dimou 1.IVF

Plussat 2016: :love:
Tammikuu:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS


Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)[/QUOTE]
 
Ultrassa käyty. Mitään syytä vuodolle ei ole ja lääkärin mukaan tuo vuoto ei missään tapauksessa ole normaalia (no shit?) ja on ehdoton sen asian suhteen, että siirtoon ei mennä.
Limakalvossa ei ollut minkäänlaista kolmilehtistä rakennetta, se oli ohut kuin mikä. Sanoi, että on todnäk kasvanut jonkin verran, mutta näkee, että se on jo vaurioitunut.
Paskaa, sanon minä.
Nyt mä valuttelen tässä mitä valuttelen, Zumenonit on nyt lopetettu tältä erää. Primolutit aloitan (en muista koska) ja niidenkin annosta nostettiin, aikaisemman 10mg päivässä (siis primolut nor kerran päivässä aiemmin) nyt primolut en(?) aamulla yksi, illalla kaksi kappaletta, yhteensä 15mg päivässä.
Lääkäri olisi suositellut että kaksi kiertoa mentäis primoilla, että kierto tasaantuis jotenkin mutta kieltäydyin. sanoin että perkeles, mä oon odottanut taas monta kuukautta. Taipui sen verran, että yksi kierto primoilla ja kun siitä alkaa vuoto, lätkäsen 2 Estradotia kahdesti viikossa. Niiden hormonien imeytymismekanismi jotenkin erilainen, meinasi että syy tähän vuotoon voisi olla imeytymishäiriössä, että jos mulla on esim maksa-arvot jotenkin erityisen koholla nyt, kroppa ei vastaanota näitä mömmöjä. Passittaa siis TAAS KERRAN maksa-arvokokeisiin ja paastosokeriin.

Ehkä päästään ennen pääsiäistä vielä siirtoon. Tuskin, sillä mun säkällä se ainokainen kuukahtaa sulatuksessa ja kaikki on turhaa jälleen kerran. Miten ihmisellä_voi_olla_aina_ihan_kaikessa_näin_huono_tuuri??
 
Onnea ja pitkää pinnaa piinailuun nempula(y)

Voi hipsunpöpsy voimia sulle. Kyllä elämä taas hymyilee kun pääsette vauhtiin hoidossa. Niin tuskaiselta tuntuu mutkat matkan varrella ja järjettömältä odottaminen... Tuttua on :poop: fiilis mutta se on voitettavissa:) kai se sitten totta on että hiljaa hyvä tulee, vaikka kaikkihan me rytinällä edetä halutaan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: JONPA77 ja Nempula
Kuten arvasin. Tein Clearbluen testin ja puhdas nega. Mut voinee poistaa piinailijoista.

Itkettää ja puristaa. Pakko tsempata, kun on tuo yksi lapsukainen tuossa huomiota vailla.

Poistun nuolemaan haavojani, toivottavasti olen pian takaisin ja uudella kierroksella...
 
Voi sphinx ja hipsunpöpsy, tsemppihaleja täältä!

Mut voi kans poistaa piinoista. Pe jo alkoi vuoto ja kun negaa testikin niin enpä jaksanu verikokeessa käydä. Klinikalta oottelin tänään lääkärin soittoa ja meni ohi töiden takia. Pitäs miettiä se ainokainen pas miten tehdään. Toivottavasti muille nyt parempaa onnea!!
 
Hipsunpöpsylle. Älä heitä kirvestä kaivoon. Mulla ei oo vikaa missään maksassa eikä muussakaan, zumet ei vaan toimi. Kp 10-12 ultrassa limis jää niillä pariin neljään milliin. Estradot toimii. Niiden annos voidaan nostaa suht isoksikin, sen imeytyminen vastaa enempi luonnollista estrogeenieritystä. Tsemppiä, odottelu ja noi peruuntumiset on pahinta :(
 
Palailen takaisin tälle palstalle. Sain elämäni ensimmäisen plussan marraskuussa ja odotusta kesti viime torstaihin asti. Sain keskenmenon raskausviikolla 14+0. Pikku hiljaa alkaa fyysisesti toipumaan mutta olo on surullinen. Onneksi olen saanut keskusteluapua ja terapian aloitan perjantaina. Nyt jo vähän alkaa tuntumaan että kyllä tästä selviää ja alkaa jo miettimään jatkoa. Meillä on pakkasessa odottamassa kaksi alkiota. Meillä oli siis 1. icsi tuoresiirto josta plussasin. Takana 4 epäonnistunutta inseminaatiota ja yritystä vuodesta 2011. Ilmoittelen päivitystietoja sitten kun tiedän milloin jatketaan hoitoja. Nyt pitäs saada tämä keskenmenovuoto loppumaan ja kuukautiset sitten saisi tulla toivottavasti piakkoin. Kuinka nopeasti teillä joilla on ollut keskenmeno niin kuukautiset ovat alkaneet? Tokihan se on yksilöllisistä itse kullakin. Tsemppiä kaikille piinailijoille. Toivottavasti taas itsekkin pääsen takaisin piinailemaan.
 
Voi kurjuus, Toiveikas, miten surulllista! Paljon voimia sinulle. Toivottavasti vuoto loppuu pian ja pääsette taas pian jatkamaan hoitoja. Myötätuntoinen virtuaalihali myös kaikille negan saaneille.

ON: Tänään mulle tehtiin ihka ensimmäinen punktio. Kokemus ei ollut millään lailla kamala: kipulääkkeet auttoi hyvin eikä tuntunut kuin pientä nipistelyä alavatsassa. Tosi nopsasti oli koko toimenpide ohi, ja nyt tuntuu jo siltä, että huomenna voisi vaikka mennä töihin, jollei mitään takapakkia tule. Mutta ehkäpä silti löhöilen vielä huomisen sohvalla, kun kerrankin on siihen mahdollisuus :)

Saalis oli odotetunlainen: 5 riittävän kokoista munasolua ja sitten toinen mokoma liian pieniä. (n) Nyt saa sitten jännittää oikein urakalla huomista lääkärin soittoa siitä, miten ovat hedelmöittyneet. Ainakin pari olisi tarkoitus icsata, kun siittiöiden liikkuvuus ei ole paras mahdollinen. Yritän jo valmistautua henkisesti pettymyksiin, mutta kunpa sieltä nyt jotain saisi pakkaseen...
 
Alkuun pahoittelut sinulle toiveikas ja ihan hurjasti voimia <3 Mulla oli tänään ultra, johtofolli löytyi, 13mm ja limiskin oli yli 7mm ja näytti hyvältä. Nyt vaan odotellaan hymynaamaa ovisdigiin :) nyt menossa kp 11 ja lekuri veikkas et loppuviikosta/alkuviikosta olis hymynaama odotettavissa. lutinuksen 100mg sain vaihdossa siihen lugesteron 200mg, muuta eivät naikkarilla määrää.
 
Olen pahoillani Toiveikas. Tuo on hyvin kamalaa, tiedän mitä läpikäyt. Anna itsellesi aikaa surra, anna kehon levätä, niin pahalta kuin se ajatus tuntuukin.

Olen itse saanut neljä keskenmenoa, joissa pisimmälle ehtinyt raskaus oli viikolla 12, sen jälkeen menkat tuli muistaakseni noin kuuden viikon kuluttua.
Tässä viimeisimmässä, marraskuussa keskenmenneessä (en oikeasti muista enää edes viikkoja, olisko ollut 9?!) ekat menkat tulivat 34 päivän kuluttua tyhjennyksestä ja itse keskenmenovuoto kesti reilu viikon.

Aina sanotaan, että yhdet menkat pitäisi odottaa, ennenkun yrittää seuraavaa raskautta, mulla tuli taas vähän pitempi pakkotauko tähän kun oli klinikan muutto joulukuussa ja meidän reissu joulukuussa ja tammikuussa kroppa sekoili muuten vaan, viimeisen km:n jälkeen kroppa ollut ihan sekaisin, nytkin olen käyttänyt Zumenonoja, että käsillä olisi pian lääkkeellinen PAS ja nyt yhtäkkiä 10 vrk menkoista aloin vuotamaan juuri kasvateltua limakalvoa itsekseen pois. Eli TAAS odotellaan.

Nämä asiat eivät mene niinkuin strömsössä, mutta mun mielestä olis vähintäänkin kohtuullista, että ne, joilla raskaus alkaa hirveällä työllä, saisivat edes pitää raskauden loppuun saakka ja saisivat synnyttää terveen lapsen.
 
Toiveikas olen pahoillani menetyksestä! Sure rauhassa, ja kun olet valmis niin toivottavasti pääset pian taas hoitoihin ja piinailemaan.

Hipsunpöpsy, no onpa tylsää. Toivottavasti pääset jatkamaan hoitoa pian.

Mamidolle ja Sphinxille
halaukset, ja toivottavasti pääsette pian taas kohti uusia hoitoja!

Täällä keskuteluissa on ollut melko paljon huonoja uutisia. Ja minua kiinnostaisikin tietää miten te hoidatte tätä henkistä hyvinvointia ja miten käsittelette näitä asioita?

Itse olen vielä melko noviisi näissä asioisa, ja ensimmäinen hoitokin tehtiin vasta tammikuussa, ja negatiivisesta testistä on reilu viikko, mutta sen jälkeen tuntuu että en ole päässyt sieltä pohjalta nousemaan. Ainoat asiat mitä pyörii mielessä on: hoidot, lapsettomuus, koko ajan itkettää, haluan äidiksi, ja oman perheen, mitä jos me ei koskaan saadakkaan lasta, kaikki ovat jo usean vuoden sanoneet, että meistä tulee upeat vanhemmat, mutta mitä jos ei tulekkaan, facebook on täynnä lapsiin liittyviä feedejä, välttelen ihmisiä vaikka he eivät edes tiedä mitä käymme läpi, ja unet liittyy lapsiin. Taas viime yönä näin unta, että olinkin tullut luonnollisesti raskaaksi, ja tein positiivisen testin ja voi sitä ilon tunnetta siinä unessa. Huh, kun tulee tunteet pintaan näistä jutuista!:(
 
Hei

Olisin tunkemassa mukaan, jos vain sopii. Voisiko listan ylläpitäjä lisätä minut sinne jonon jatkoksi, en uskalla sotkea itse?

Ankkalinna # 09/2012 # toinen # ? / vähän pco:ta / kohtutulehdus/ ikä? # 1. IVF

Toista lasta toivottu pian 3,5 vuotta. Tahkottu läpi kymmenkunta OI:ta, 4 inssiä. Tuloksena yksi varhainen keskenmeno jossain viikon 7 tietämillä ja pari kemiallista raskautta.

Piikitykset alkaa huomenna torstaina, punktio tulossa viikolla 8 (22.2.->)

Kaikki kunnioitukset teille jotka tässä IVF-linkouksessa olette. Varsinaisesta lapsettomuudesta en tietysti voi puhua koska yksi lapsi minulla on, mutta jotain tästä lisääntymiskyvyttömyyden tuskasta ymmärrän jo itsekin. Eli voimia teille kaikille.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Ankkalinna # 09/2012 # toinen # ? / vähän pco:ta / kohtutulehdus/ ikä? # 1.IVF
Bridge # 5/2015 # ensimmäinen # matala AMH+ikä # 3. IVF
Darni73 # 9/12 # eka yhteinen # simpat # 1.icsi
Domi # 4/ 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 1. PAS
Elika # hoidoissa 2013 # ensimmäinen # selittämätön # 2.ICSI/IVF

epätoivoista yritystä # 10/07 # ensimmäinen # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
# 4/2014 # ensimmäinen # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: # 2015 # ensimmäinen # siittiöt # 1. ICSI
ilo2010
# 2012 # 2. # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Jasmina20
# 12/2013 # ensimmäinen # siittiöt # 1.ICSI 1.PAS
JONPA77
# 2004 # ensimmäinen (2 sijaislasta on) # selittämätön #
1.IVF
Juru27 # 2013 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 # ensimmäinen yhteinen (7-v aijemmasta suhteesta) # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)

kiia-s # 11/2011 # ensimmäinen # pcos # 1.IVF
Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI
Mar80 # 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI

Mari32 # ensimmäinen # siittiöt &endo # 5.ICSI
Misericordia
: # hoidoissa 08/2013 # toinen # selittämätön # 2IVF/1.PAS
Nappeus
# 2014# ? # PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
# 11/2015 # ensimmäinen # steri # 1.IVF/1.PAS
Nennalii
# 2012 # ensimmäinen #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/2.PAS (ei tuore siirtoa)
Nenna81 # 3/2013 # tuhoutuneet johtimet # 3.(1.yhteinen) # 2.IVF 1.PAS
Pirunpelto # 1/2013 # ensimmäinen # oma ikä + simpat # 1.ICSI

Pupuska81 #3/ 2013 # ensimmäinen lapsi # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 # ensimmäinen # azoospermia + endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/2012 # ensimmäinen # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI

Reuna # 2013 # ensimmäinen # pco,ovuloimattomuus ja simpat?# 1.IVF
Rizu
# 1/2016 # toinen # selittämätön/kilpirauhasen vasta aineet # 1. IVF/2.PAS
ronja81
# 2007 # toinen # selittämätön # 3.IVF 3 PAS
Roxanne # 12/2014 # ensimmäinen # ikä/siittiöt # 1.IVF/ICSI

Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/2013 # ensimmäinen yhteinen # selittämätön+endo # 1.IVF 12/2015
Tiituli
# 2014 # ensimmäinen # selittämättömiä/ikä # 2.IVF
Timjami77 # 7/2013 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI73.PAS
Toive* # 7/013 # ensimmäinen # johtimet tukossa # 1.IVF
Tupsuli # 1/2016 # toinen (1.saanut alkunta 3.IVF:n tuoresiirrosta) # selittämätön # 1. PAS (tässä yrityksessä)

virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 4.PAS
Wawwi # 05/2015 # ensimmäinen # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Yrittäjä J # 01/2013 # ensimmäinen yhteinen # endo ja selittämätön # 1.IVF/ICSI 01/2016


"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:
Toive*
: testipv. 18.2 (verikoe) (siirretty 4.2)
Bridge: testipv. 19.2 (verikoe) (3pv siirretty 5.2)
Nempula: testipv. 22.2 (testi) (3pv siirretty 8.2.)


Plussanneet 2015::love:

Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF (tm)
Hipsunpöpsy 1.IVF (kkm)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS
grey83 1.ICSI 3 PAS
epplu 1.IVF 2.PAS
Toiveikas81 1.ICSI (kkm)
Joulukuu 2015
Suvipilvi 1.IVF
Lottainen 2.IVF
Mari32 5.ICSI (km)
Vilijonkka_ 1.IVF 4.PAS(tm)
frankie 1.IVF
Domi 2. IVF/ICSI 1. PAS (kem)
dimou 1.IVF

Plussat 2016: :love:
Tammikuu:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS


Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 

Yhteistyössä