IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

kiia-s ja frankie, Onnea huomiseen testipäivään, tehkää pliis se plussa munkin puolesta :love: Mä oon varmaan huomenna aamusta täällä jo aikasin jännäämässä teidän tuloksia, kun itekkin sit testaan jo ennen kuutta aamulla... täällä tuhru senkun lisääntyy, eli mulla on hanat auki huomenna/ylihuomenna.

Eilen ihmettelin, että miten voi olla mahdollista, että nyt mun fb täyttyy kavereiden ultrakuvista ja mahakuvista... Kivasti sattu just sit tämmönen lisääntymisbuumi tähän kohtaan. Tai sit vaan se oma pettymys nostaa noi muiden päivitykset niin hyvin esille o_O Ei siinä, ikionnellinen olen heidän puolestaan, kun tietää ettei se lisääntyminen ole aina niin helppoa ja itsestäänselvää ...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: frankie
Nempula tutun kuuloista, tuo fb päivittely yms. Siis yhtään liiottelematta samana kesänä kun aloitettiin itse hoidot niin älyttömän moni kaveri ilmoitteli uutisista eri paikoissa, sellaisetkin mitä en olisi voinut koskaan kuvitella. Mietin monta kertaa, että kuvittelenko sen buumin vaan vai mitä hittoa, mutta laskennallisesti yksi siellä toinen täällä oli vaan aiemmin lisääntynyt. Nyt niitä tuli sitten samassa kuussakin pari kolme FB:n perusteella. Töissäkin ainoa toinen nainen oli tietysti sitten raskaana. Olihan se silloin paskaa ajoitusta kun oma katkeruus ja v*tutus vaan lisääntyi, mutta minkäs teet.

Tsemppiä piinailoijoille, toivottavasti vielä tulee lisää plussia tälle vuodelle!

• Tykkää
Reactions: Nempula
Kiitos Nempula onnen toivotuksista toiveet on kyllä matalalla mut mistäts sitä koskaan tietää jos keho yllättäiski :cautious: Harmi että sielä tuli negaa :cry:Normi kierrossa tänään pitäis alkaa vuoto ja viimeksi alkoikin mutta olinkin sillon jo ehtiny lutinukset lopettaa en jaksanu enää toivoa katsotaan miten nyt käy...

Mulla ei oo pitkään aikaan ollu lähipiirissä vauvauutisia nuorin on 1,5vuotias. Ihan hyvä mutta toisaalta haluttais nuuhkutella jotain vauvaa vaikka samalla surettais :confused:

Ja onnea Vilijonkalle mahtava nousu arvoissa (y)Ja tosiaan kannattaa tästä ajasta nauttia!

Kaksi normaalisti jakautunutta alkiota! Kolmaskin oli hedelmöittynyt mutta siinä on nyt kolme tumaa, biologi epäili kahden siittiön olleen yhtä aika asialla. Mutta josko noista kahdesta huomenna saisin toisen kyytiin <3 Ihan uskomatonta.

Vai pitäiskö siirrättää kaksi, jos niitä on 2... Lääkäri sanoi, että jos toinen on vaikka huonompi, se voitaisiin siirtää myös. Mies, jolla on siis jo yhdet kaksoset (kuulemma ihan toivottomat vihoviimeiset kaksi rupualkiota) oli vähän enemmän vastaan, ylläri.

Eiks sirpaleet tuota onnea?? Rusautin ma-iltana Pregnyl-pullon kaulan ihan kappaleiksi... ;)

Onnea Vilijonkka!!

Onnea Salama jakautuvista alkioista! ehkä kannattaa sitä kahden siirtämistä miettiä silloin jos laborantin mielestä se huonompi ei kestäisi pakastus&sulatusta? eihän niistä kaiketi ole veden pitävää todistetta, että kahden siirtäminen auttaisi onnistumiseen muuten mitenkään erityisemmin. Korkeintaan saattaisi olla ongelmia, että jos toinen tippuu niin toinenkin voi tippua pois (tosi pieni todennäköisyys tähän on, mutta todennäköisyys kuitenkin).

• Tykkää
Reactions: SalamaT
ON: Ihan hirmu kiire päivä töissä enkä ehtinyt ennen kertoa... Raskaana ollaan :love:. Hcg oli 480 ja jotain... eli paljon enemmän kun tuplaantunut. Ei vois kuulemma parempi olla.. Nyt siis pääsen siirtymään tuohon toiseen ketjuun, ainakin hetkeksi. Ei ole syytä enempää kontrolloida, varhaisultra matkan vuoksi vasta ekalla viikolla. Jännittää ihan sikana...[/QUOTE]

Oih, onnea Vilijonkka :love:

Lämpimät onnittelut Vilijonkalle ja ilolle! Ihanaa että näitä onnistumisiakin on, sellaista toivoo jokaiselle!
Ja voimia vielä kurjia uutisia saaneille..

Mie taidan mennä aivan samalla aikataululla Salaman kanssa. Mulla on huomenna siirto jos ei mitään ihmeitä tapahdu(siis ettei selviä sulatuksesta tms), mutta aika harvinaista se kaiketi on. Huomenna kello kolme aion olla raskaana ja sitä seuraavat yhdeksän kuukautta:) Lataan itseni täyteen uskoa ja positiivisia ajatuksia, jos se auttaisi onnistumaan. Vähän kyllä harmittaa että joudun yksin käymään reissun kun mies ei pääse töistä, mutta ehkä sieltä löytyy joku hoitaja jonka kättä voin puristaa toimenpiteen ajan..

• Tykkää
Juu huomenaamulla pp14 taas testataan. Toivottavasti kaikilla tulee kaks viivaa! Tänään mennyt töissä jopa useampi tunti, ettei ole ehtinyt asiaa ajatella, mutta muutoin tuntuukin että ajatus ei pysy yhtään kasassa...

Päätä on kivistänyt taas pitkin päivää, vaikkei se ole normaalisti mun vaivana. Ja jano koko ajan?

Onnea frankie :love:
Jos siihen kaksi viivaa piirtyy, niin kyllä olet jo melkosen luotettavasti raskaana. Me saatiin klinikalta mukaan clearblue jolla testattiin. Jos et apteekin testiin luota, niin testaa jollain kalliimmalla :LOL:

Meillä ei niin iloisia uutisia. Negaahan se virallinenkin testi tänään näytti, mutta se nyt oli selvä, kun ei mitään viivoja olla saatu aikaseksi millään testillä. Nyt sitten menee tämä joulukuun kierto hukkaan ja tammikuussa loppiaisen jälkeen on PAS suunnittelukäynti. Emmä tiiä minkätakia sitäkin nyt pitää erikseen suunnitella, rahastuksen takia vissiin ja kai ne ultraa että limakalvot on kunnossa yritystä varten. Lääkkeiden kanssa ei nyt ilmeisesti tarvii hirveesti pelata, vaan laitetaan luomukiertoon ja lutinuksia sit taas avuksi.

Mut vois sit poistaa piinailijoista ja palailen panikoimaan helmikuun alkupuolella :D Siihen asti varmaan täällä kommetoin vähän harvemmin ja otan vähän lomaa koko projektista. Nautin herkuista, viinistä, juustoista, villistä seksistä :ROFLMAO: ja teen muutenkin pahojani....

Tsemppii tytöt, plussia vaan lisää... mäkin meinaan seuraavasta sit plussata. Tää oli tämmönen harjotuskerta, eiks niin ;)

• Tykkää
Virvatulia onnea tulevaan siirtoon! mä en ikinä jaksanut miestä raahata mukana sinne kun se itse siirto on sellanen pikatoimitus kuitenkin, ja mies joutuisi ottamaan tyyliin koko päivän pekkasta tms.

Nempula voi harmi että se oli sittenkin negaa. Ja joo kyllä se kohdun ja munasarjojen tilanne pitää ennen PAS:akin tarkistaa, koska voi hyvinkin olla että joillain naisilla esim limakalvo jää liian ohueksi, ettei alkiota kannata "tuhlata" siihen siirrettäväksi. Ei sitä PAS:a varten kyllä enempää kuin yksi ultra/käynti tarvita ellei just tarvitse tarkistaa sitä limistä tms.

Frankie onnea täälläkin! ei ne viivat tasavahvoiksi heti muutu, siinä voi kestää vielä muutama päivä. Toisaalta sitten taas jollain toisella testillä voi tulla tasavahvat. Riippuu tilanteesta.

• Tykkää

Yhteistyössä