IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voimia kiialle. Harmi ettei onnistunut tällä kertaa.

Mulla on vähän ristiriitaiset tunteet nyt siirron jälkeen. Eli ensimmäinen sulatettu menehtyi. Tämä joka siirrettiin oli nelosluokkainen eli rupujen rupu.. Siirto itsessään meni hyvin ja nopeasti. Mutta mutta voiko noilla nelosluokkaisilla ees onnistua?? Testipäivä mulla on 3.1. Äh. Eilen olin vielä aivan eri fiiliksillä. Nyt tuntuu että olen jo epäonnistunut...

Virvatulia moni päiväinen alkio oli kyseessä? ja nuo luokituksetkin kertoo vain missä vaiheessa alkio on jakautumassa ja miltä se näyttää. Aivan täydellisilläkin alkioilla epäonnistutaan usein, koska vaikka ulkonäöllisesti alkio on ollut juurikin täydellinen, on se silti voinut olla kromosomeiltaan täysin virheellinen. Ja kromosomeiltaan virheelliset (trisomia/down) suurimmaksi osaksi eivät edes kiinnity tai raskaus jatku pitkään.

Eli noista luokituksista ei kannata huolestua, alkio on kuitenkin selvinnyt pakastuksesta&sulatuksesta kohtuun asti, joten ei se aivan rupu ole!

Virvatulia moni päiväinen alkio oli kyseessä? ja nuo luokituksetkin kertoo vain missä vaiheessa alkio on jakautumassa ja miltä se näyttää. Aivan täydellisilläkin alkioilla epäonnistutaan usein, koska vaikka ulkonäöllisesti alkio on ollut juurikin täydellinen, on se silti voinut olla kromosomeiltaan täysin virheellinen. Ja kromosomeiltaan virheelliset (trisomia/down) suurimmaksi osaksi eivät edes kiinnity tai raskaus jatku pitkään.

Eli noista luokituksista ei kannata huolestua, alkio on kuitenkin selvinnyt pakastuksesta&sulatuksesta kohtuun asti, joten ei se aivan rupu ole!
Seitsemän soluinen eli eikös se lasketa kolmipäiväiseksi?
Ja kiitos. Kertokaa nyt joku että on onnistunut nelosluokkaisella alkiolla, niin tulis vähän uskoa.
Ja jos ei oo onnistunut kukaan niin voisko joku vähän valehdella mulle..

Onnea frankie! Ja pahoittelut kiia ja Nempula. Ottakaahan nyt joulu kuitenkin huilin kannalta... ja pahistelkaa ihan hyvällä omalla tunnolla ;)

Me saatiin yksi alkio tänään kyytiin ja toinen meni pakkaseen. Se pakastettu oli aamulla ollut vielä kaksisoluinen, mutta biologi tarkasti siirron jälkeen ja sekin oli jakautunut edelleen. Muuta en luokituksesta edes tajunnut kysellä. Testipäivä on 31.1. ja kaksipäiväinen tosiaan siirrettiin, jos joku listaa päivittää. Taitaa mennä joulun toiselle puolelle mun piinailut...

Tänään kyllä testasin miten pregnyl näkyy, One Step-liuskatestillä. No ei se näkynyt enää (ma pistetty), mikä oli vähän ylläri. Toimiikohan ne testit ollenkaan... Mutta nyt mä aloitan joulun vieton, kyllä tästä sittenkin tuli aika kiva joulumieli, vaikka viikko sitten vedin jo ranteita auki :) Vain ti töitä, muutoin reilu viikko vapaata, ihanaa!!

voimia negoja saaneet, tsemiä piinailijat ja onnea plussaneet!:love:

Mulla oli blastosiirto, joten luokitukset on erilaiset, mutta tää kyytiin tarttunut oli blastoluokitukseltaan CC, eli parashan olis AA eli ei ollut mikään täydellisen näköinen. Mut asia kuten Mandala sanoi, lääkärikin usein sanoi, että kun se parhaimman näköinen on vain ulkoisesti paras, ei voi tietää mikä on ihan oikeasti paras.

Huoh..täällä niin järkky olo että ei paljoa jaksa kirjotella. Seurailen kyllä ja elän hengessä mukana. Tsemiä kaikille!(y)

Lottainen rv6

No täytyy toivoa parasta ja pelätä pahinta. Kyllä kai ne olis sen jättänyt laittamatta jos se ois ollut aivan toivoton.. Ja lääkäri sanoi että on melkein kolmosluokkainen, että tiiä nyt sitten. Koskas sitä piinispunkkua pitää ottaa? Varmaan jouluaattona vois vähän ettei tule mitään kyselyjä. Ei jaksaisi selitellä. Joulupöydässä on vielä kaksi raskaana olevaa, niin varmaan hoksaavat jos kieltäydyn.

No eiköhän tuo tuhru tänään alkane.. eilen olin jo näkevinäni jonkun nano-asteen sävymuutoksen lugemössössä/valkkarissa... Menkkoja enteilevää jomottelua oli jo to iltana. Ihmeen oireettomasti mennyt, sitä huijausta kun ei itselleen ollut viellä kokeillutkaa!!! (mitä löytyy aina vaan uusia tapoja huijata itseään?) Ei kyllä nyt enää ole pystynyt kun hyvin pieniä hetkiä sitä toivonkipinääkään löytämään.. :(

Ja noniin.. Kuten monesti todettu, ei tähän mitään kusitikkurallia tarvita, kun kroppa toimii (eli on toimimatta) kellontarkasti joka v*tun kerta! Eli kunten joka PAS:sissa tuhru on täällä lugejen läpi 2 vrk ennen terstipäivää.. Että punaista joulua vaan!!!

Onpa kurja juttu Domi!
Olen samaa mieltä että kyllä sitä kroppansa tuntee. Negakierrot mulla lähes identtisiä. Sen yhden plussakierron erotin pari päivää ennen testipäivää, kun ne negakierron "oireet" puuttuivat. Voimia!

ööh.. Domi "koskaan en tee yhtään testiä ennen testipäivää" täällä hei! Nyt kun tuo tuhru alkoi niin tarkasti kun ennenkin, niin aattelin tossa asian varmistaa, niin voin sit ketutukseen siivoilun lomalla sidun tai pari nauttia.. Niin testi enkat meinas tulla ja en meinannut saada siihen ees sitä yhtä viivaa!!! Tää nyt jo on maailmankaikkeudelta tosi vitsikästä ajattelin.. siis tietenkään en just tälle erin kussut purkkiin vaan suoraan siihen tikkuun joten en voinut toista tehdä.. sit olin jo et viskaan sen sit helvettiin niin kun nostin/käänsin sitä nii se sit imeytyikin sinne "näyttöön".. ja siis tuota, siihen tuli toinenkin viiva!!!! Mitähän hittoa tää nyt on!!! Meniköhän se vaan siis piloille koko testi kun ei heti imeentynyt ja sit virheellinen tulos??!! Sen kuorenkin kaivoin jo roskista ja tarkistin et teinkö ovis testin tai jotain.. mut siis raskaustesti se oli... vapinaa...

Kyllä se värillinen ihan selkeä on.. ( ei tietenkään yhtä vahva kun kotrolli) ja ilmeistyi kyllä sit "heti" kun se kusi vaan siihen näyttöön imeytyi ja ainut mitä olen koskaan saanut.. joo jää nyt kyllä sidut kaappiin ja odottelen millon pissittäs.. toisaalta se tuhru, et tuskin se sinne ainakaan jää.. :unsure:

Tuhru ei ole vaarallista välttämättä joten eipäs vielä masennuta vaan katsotaan uutta testitulosta! :)
Mikä pp sulla on meneillään? Voisiko olla kiinnittymisestä johtuvaa? Mulla löytyi pöksyistä muutama ruskea tippa oletetun kiinnittymisen aikaan ja olen jälkeenpäin muiden todisteiden valossa päätynyt siihen että oli varmasti kiinnittymiseen liittyvää.

Tsempit!

On jo pp12 ja siis joka pas:sissa alkanut just tähän aikaan , tai ehkä kerran päivää myöhemmin tuhru.. oon joskus ennenkin testannut kun tuhru alkanut mut ennen on kyllä aina ollut paperinvalkeaa. Mutta luulenpa et tuo oli vaan jotenkin susi testi..
Nyt tiiäin mitä joku (en millään muista kuka ) jokin aika sitten tarkoitti sillä kun sanoi, että sitä aina kuvitellut et se eka + saisi vaan pelkää iloa ja riemua aikaan, mutta sitten onkin vaan täysin epävarmuus ja epäusko ja epätietoisuus ja epäusko ja epävarmuus ja ei ole todellinen.. olo! :confused:

Yhteistyössä