IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Ai vitsi mitä piinaa Mari32 ja Lottainen, tsemppiä!

Vilijonkka, feel you... Kai se on ihan luonnollista tuntea kateutta ym, eikä tietenkään mitään henkilökohtaista. Minä pahiksista pahiksin kohtaan kateuden tunteen jatkuvasti myös mieheni lapsista, vaikeeta! Ja perheneuvolan mukaan ei ollenkaan outoa/uutta/väärää jne.

Mari, kyllä tästä nyt pitäisi ehtiä. Menen huomenna nollaultraan ja saan toivottavasti alkaa pistelyt ihan lähipäivinä. Gonalia lähtee taas, annosta suurennetaan, huomenna sen määrän kuulen. Tarkoitus olis saada vähän useampi folleista mukaan kasvuun. Ekassa lyhyen kaavan hoidossahan löytyi 6.pistospäivänä jo kolme 20-21mm, 2 pienempää ja 2 niin pientä ettei ne ehtineet mukaan. Nyt ultrataan aiemmin varalta niin voi säätää annosta. Jos tää pitkä kaava nyt auttaisi saamaan vähän isomman saaliin. Siis mitään raskautta en odota, mut jos jotain sais tällä kertaa pakkaseen -pessimisti ei pety??

• Tykkää
Reactions: Lottainen
Joo Mari, maanantaina olin ultrassa ja perjantaina menen uudestaan. Ma olin syönyt letroja neljä päivää ja kymppimillisiä folleja oli 8, pienempiäkin muutama. Ultranneen lääkärin mukaan ihan hyvä tilanne, follit lähteneet hitaammin kasvamaan mikä noilla letroilla yritettiinkin saada aikaan. Huomenna sitten nähdään miten Menopur on toiminut, sen aloitin maanantaina.

Tänään muuten pääsen piikittämään itseäni bussin vessassa kuin kunnon narkki ikään :D

Testeistä, just tuon epävarmuuden ja stressin takia en tykkää tehdä niitä yhtään... tosin henkkoht en oo koskaan mitään viivaa testeihin saanut, sekin on yksi syy, en tykkää nähdä niitä blankoja :p Isot halirutistukset kaikille piinailijoille, kyllä ne viivat on vahvistumassa!

• Tykkää
Reactions: Pirunpelto
dimou ja salama tsemiä huomiseen ultraan! toivon että molemmilla hyvät tilanteet.(y)

Sori kun mennyt mulla taas niin omanapailuksi että tajua taas muiden tilanteista mitään.:unsure:

Mikäs on Suvipilven vointi?

Onko Saagalla tai Vilijonkalla mitään siirron jälkeisiä tuntemuksia?

Ääh, en malttanut niin oli pakko hakea lähi siwasta se rfsun puikko.. Eilen sain aika tummaa tuolla pc liuskalla ja nyt en tahdo nähdä mitään tuosta rfsun puikosta:eek: jotain hyvin hailakkaa.. Täytyy vielä tänään ostaa niitä pc liuskoja ennenkun hyväksyn tämän hetkisen tuloksen :oops:

Lottainen sulla on nyt niin jännät paikat, että omanapailu on ehdottomasti ymmärrettävää! Mutta kiitos kysymästä, mulla on kyllä maha todella turvonnut. Jännä etten uskaltanu uskoa sitä raskausoireeksi vielä ennen eilistä. Lopetin eilen Luget ja nyt pelottaa et alkaako vuoto muutaman päivän päästä kun niiden vaikutus lakkaa... Mut jotenki oon yrittäny hyväksyä sen ettei tässä mikään muu auta ku rauhassa odottelu.

Mari, Jasmina ja Lottainen teillä on kyllä nyt kaikilla jännät paikat. Onneks mä en testaillu ite, sillä oisin saanu varmaan sydärin ku jännitän näin paljon jo teidän puolesta. En osaa sanoa testitikkuihin mitään, mut toivon parasta. (y)

Niin paljon pelottaa kyllä nyt, se oli vielä mukamas herkkä 15.. Voiko 24h hävitä kaikki hcg kropasta vai mitä ihmettä.. Nytkun katsoin sitä niin voisin todeta kylmästi negaksi. Ja eilen kuitenkin sain jo tosi tumman viivan :O Varmasti testaan illalla vielä noilla pc liuskoilla ja huomenna aamulla .

Mulla rfsu antoi kerran iltapissasta ihan just ja just nähtävissä olevan viivan vaikka edellisenä päivänä oli ollut ihan selvä viiva. Seuraavana aamuna sain taas väriä siihen. Vaikka tämä 'onni' päättyi kemialliseen sillä kertaa itsellä niin huomasin, että rfsu reagoi tosi helposti pissan vahvuuteen. Ja muutenkin inhoan niitä myös sen pitkän vaikutusajan takia, ei sovi mun luontoon :D
TSemppiä aamuun ja PC:n uittoon!

Mari32, Jasmina20 ja Lottainen todellista piinaa teillä kaikilla, Tsemppiä.

Omaa napaa.... Sain sen odottamani soiton lääkriltä.
Oli sitä mieltä että otetuissa lisäverikokeissa arvot oli niin alhaiset että todennäköisin syy tyhjiin rakkuloihin oli liian pieni annostus lääkityksessä. Just. ei naurata. Hukkaan heitettyä aikaa ja rahaa, sekä turhaa surua tämän takia. :mad:

No nyt tässä sitten odotellaan TAAAAAS, ja vasta ensi vuoden puolella saa soitella. :cry:

Viimeksi muokattu:
No just joo, mitä toimintaa taas, ilo:mad: samaa mieltä että mielestäni vois kyllä painostaa nopeuttaan asia jos tollanen "pikku moka" heille sattui.. Siis tää on muutenkin nii rassaava touhua että tollaset on ihan kaameita juttuja!! Voimia <3

Hyvältähän se sit vaikuttaa Dimou!(y) Salamalle myös onnea huomiseen ultraan!! :)

Jasmina: mulla kävi viimeks just noin et rfsu puhdas nega mutta pc näytti viivaa. Tosin se jäi siis kemialliseksi mutta pointti sama: rfsu:t on peestä!!

Yrittäjä: tuikkaa vaan menemään (y)

Jollekkin muullekin piti kommentoida mutta en enää muista o_O

• Tykkää
Reactions: SalamaT
Ilo2010, onpa kyllä iso moka ja suuret vaikutukset teihin!! Ehkä ne siksi yrittää olla vähän hissunkissun korjaamassa virheitään uudella kierroksella (n)

Mari, lottainen ja Jasmina, isot tsempit! Koittakaa pysyä järjissänne :D Toivon tummenevia viivoja!! Testeissä on eroja niinkuin on tullut todettua!

Tsempit punktioon menijöille ja eri vaiheissa tarpojille, suuria saaliita :)

Omasta navasta sen verran, testaillut en ole ainakaan viikkoon. Tissit kipeät ja kuvottaa pahasti, ruoka ei meinaa millään mennä alas. Ihan hyvä mieli, pelottaa ja jännittää. Ultraan vielä kaksi viikkoa.

• Tykkää
Reactions: Mari32
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja kiitos kaikille tuesta <3 kävin illalla lukemassa oma kannasta, niin lääkäri joka teki punktion, oli kirjottanu että seuraava ivf tehdään lyhyellä kaavalla ja isoilla lääkeannoksilla. Tässä pitkässä kaavassa oli ollut liian pienet hormoniannokset :( paska juttu mutta tästä on nousu vaan ylöspäin (y) tammikuussa sitten seuraavaan koitokseen

Kiitos kaikille tsempeistä. Mutta ei tässä mitkään itkut nyt auta ja kun odottaa vaan.
On kuulemma ihan normaali väli tämä 3kk.

No ruinasin kumminkin lääkereseptit jo valmiiks kun on katto jo täynnä. saa nähdä ilmestyykö omakantaan.
Siitä tulikin kysymys mieleeni JONPA77, et mistä sä pääset lukee et mitkä on suunnitelmat tai tapahtuneet? mä en sieltä löydä muuta tietoa just kun noi reseptit ja sen nään että milloin oon käyny muttei mitään kertomuksia.

Voi ilo onpa hanurista.(n)
Toivon et sulla ja jonpalla saadaan lääkkeet kohilleen seuraavaan yritykseen.

Täällä ollut hedari koko päivän, varmaan kun en oo oikein nukkunut viime yönä. Vatsakrampit on rauhoittuneet onneksi. Nyt on vaan sitä perusnippailua ja turvotusta. Säikäytti kyllä silti niin, et arvatkaa kuka ravaa vähän väliä vessassa tarkistuksella..:alien:

• Tykkää
Reactions: ilo2010
Jaaha, pc nega. Nyt ei kai auta muu kun odottaa maanantaita ja verikokeita onko ollut kemiallinen. Testaan kyllä aamulla vielä mutta tuskin siihen mitään yönaikana ilmestyy. Nyt suoraansanottuna vituttaa ja menen tekemään pannukakun :(

Yhteistyössä