Uhkarohkeasti heitin itseni jo plussanneisiin ja aion nyt päättömästi heittäytyä tähän dpo14 saatuun tulokseen.
Mä en itseasiassa tiedä laskettiinko tämä ekaksi? eipä puhunut lääkäri soittaessaan mitään...No täytyykin kysellä kun uuteen suunnittelukäyntiin jousen/pääsen.Ilo, ihan kammottavaa tuommoinen. Laskettiinko toi teillä kuitenkin "viralliseksi" hoitokerraksi lääkitysmokasta huolimatta? Pitkää pinnaa odotteluun, ei varmasti ole helppoa.
Ok, eli mulla on vaan lääkäri joka ei kirjottele sinne mitään. Koska ei siellä tosiaan missään mitään sepustuksia lue...Onnea Lottanainen
ilo2010, se riippuu ihan lääkäristä kirjoittaako tulevasta mitään mutta näät ne sieltä, kun klikkaat sitä päivämäärää kun olet käynyt paikanpäällä, niin siellä on sanelu sen päivän käynnistä. Käyn sieltä aina kattoon verikokeiden tulokset jollen muista niitä ja aina en muista follien kokoa, niin sieltä pitäis löytyä. Olisko joku toimenpiteet kohta, en muista enään mutta voin illalla tarkistaa
Huutelen äkkiä puhelimella taustalta, minä oisin toivonut tuota lääkkeetöntä vaihtoehtoa. Käsittääkseni kyseessä siis IVM-hoito. Munasolut kerätään ilman kypsyttelyä ja lääkkeitä ja siirto tehdään ihan oman kierron mukaan siis. Mulle vaan se hirviölääkäri nauroi, ettei sellaisia julkisella tehdä. Oletko sinä siis yksityisellä hoidossa?!Heh, minäkin olen kerran joutunut piikittämään toisen kaupungin parkkihallissa gonalin ja orgalutranin tunsin itseni ihan narkkariksi kun salaa piikittelin!
Tiedättekös muuten kun lääkärini sanoi kesällä että jos tämä ei onnistu ensimmäisellä yrittämällä, voidaan kokeilla lääkkeettömästi seuraavaan kiertoon? Tarkoittaa mitä? En siis piikittele itseäni vaan tikutan ovista ja sen löydettyä on siirto?