IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Toivottavasti saisit pussipiru jotain näkyviin testeihin, toivon todella! (y)
Tammityttö: onnea piinailuun, ja pitkiä hermoja! :D

Onko kuinka tavallista tai mahdollista ovuloida ennenaikaisesti, ilman että on pistänyt pregnyliä?! Ihan semmonen olo että lähtevät nuo karkuun! :eek:
Ja voi kamala tätä turvotusta! :D
 
Lähtikö jasmina valkkarit liikkeelle vai?
Oon kuullut kyllä et jollain voinut karatakin, mut mulla ainakin alko tänään, kuten viime kierrossakin limailu kun pistosten puolivälissä mennään. Tänään alkaa seuraks jarrujen pisto.

Mikäs pp se Kettu saikaan ekan viivan tikkuun?
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)


Lottainen#9/2011#toinen#toinen putki tukossa/Munasolut ei toimi?# 2.IVF
Sphinx#06/2013 #ensimmäinen yhteinen #selittämätön+endo #1.IVF 12/2015
Pupuska81
#2013 #ensimmäinen lapsi #pco+heikot siittiöt #1.ICSI
Bridge
#2015 yksin#ensimmäinen#ikä ja matala amh# 2.IVF
hannuliini
# 8/11# ensimmäinen # pco/endo #1.IVF
flow^ # 6/13 # ensimmäinen # pco, selittämätön #2.IVF
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön #2.IVF
Lia_
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt/selittämätön #2. ICSI
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana#1.IVF
Mamido
# n 1,5v # toinen # siittiöt #1.ICSI
virvatulia
# ? # toinen # siittiöt + pco #1.ICSI / 3.PAS
Suvipilvi
# 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön #1. IVF
Tammityttö
# kolmas # soluissa vikaa #
SalamaT#? #ensimmäinen #endo/ikä? #2. IVF?
Mari32#ensimmäinen#siittiöt &endo#5.ICSI
Grey83
#2015#ensimmäinen#mies steriloitu aiemman suhteen jälkeen+endometrioosi#1.ICSI 3. PAS
Nenna81#3/2013#tuhoutuneet johtimet#3.(1.yhteinen)#2.IVF 1.PAS
Vilijonkka_ #ensimmäinen# siittiöt ja pco-tyyppiset munasarjat#1. IVF:n 4. PAS
Kettu81
#?#?#?#2.IVF ? PAS
Wawwi
#05/2015#ensimmäinen#alhainen Amh,korkea Fsh#1.IVF
epplu
#8/2011#toinen#?#1.IVF 2.PAS
Reuna #2013#ensimmäinen#pco,ovuloimattomuus ja simpat?#1.IVF
kiia-s #11/2011#ensimmäinen#pcos#1.IVF
Jasmina20
#12/2013#ensimmäinen#siittiöt#1.ICSI 1.PAS
Hilippa #?#?#?#2.ICSI 1.PAS
epätoivoista yritystä#10/07#ensimmäinen#selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä#3.icsi 5.pas (7.siirto)
Kiisuli80
#2015#ensimmäinen#simppojen kulkuyhteys poikki#1.IVF/ICSI
Nempula #11/2015#ensimmäinen#steri#1.IVF
Tiituli #2014#ensimmäinen#selittämättömiä/ikä#1.IVF

Piinailijat::whistle:

grey83 - testipäivä 15.11
Pussipiru - testipäivä 17.11.
Tammityttö - testipäivä 19.11.
epplu - testipäivä 25.11.



Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF
Hipsunpöpsy 1.IVF (tuulimuna)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS


Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos(y)
 
Hahah, ihmettelinkin että miksi valkkarit karkaisi! :D:D Mutta siis ei sitä, ihan kuiva kausi, vaan alaselkä ja vatsa nippailee molemmin puolin, semmoisia ovis tuntemuksia + mahdoton turvotus. Jos johtuisi vaan siitä, että on vaan niin paljon folleja :cautious:
 
Jep. Ei kestänyt mielenmaltti ja menin sohimaan tikkujen kanssa. Ihan puhdas valkoinen jollain halpis herkällä. Ei mitään viivanpaikkaakaan.
Nyt en testaa ku vasta aikaisintaan tiistaina. Luuseri. En tosin usko että tulos muuttuu.

Mies sanoi eilen ettei halua enää yhtäkään hoitoa tai raskautta. Kaikki nää hoidot, menetykset ja muut tässä viimeisen 6v sisällä rassaa parisuhdetta. Mä olen käperrynyt liikaa ongelmiini ja näihin ja mies kokee että jää suhteessa ihan ulos eikä meilä ole enää oikein edes seksielämää. Kyllä mä olen nähnyt tämän jo pitkään, mies ei oikein edes halaa jos en itse änkää viereen. Sittenkin se on sellainen tunnoton. Me ei olla tehty pitkillen mitään yhdessä, elämä on väsynyttä arkea. Mies ei puhu tai sanonu noista koskaan ja siksi tämä ehtii tulehtua. Että näillä pohjilla kiva ottaa nega vastaan. Olen itkenyt koko eilisen ja yön, tunnen itseni niin huonoksi ja vajaaksi ihmiseksi kun en pysty edes parisuhdetta pitämään yllä.
 
Tammis, on vaikeaa samaan aikaan panostaa täysillä parisuhteeseen ja samaan aikaan intensiivisesti elää mukana jokaista hoitokiertoa, pistosta, negatiivista… Varsinkin meillä, kun miehellä on jo lapsia, ja itse yritän saada ensimmäistäni, on tilanne altis "arvojärjestyseroille". Jos jaksat, yritä saada aikaan hyvällä hyvää: sen sijaan että pahoitat mielesi ja loukkaannut miehen palautteesta, yritä päästä kiinni siihen toiveeseen, eli miehesi haluun olla enemmän kanssasi. Helposti neuvottu, vaikeasti toteutettu, mutta toivon teille parasta. Ja plussaa tietenkin(y)
 
Vaikka meillä on projekti vielä ihan alkutekijöissään, niin meidän parisuhteeseen on miehen puolelta tullut jo hieman mua syyllistävä asenne, koska "vika" on mussa... Mä olen onneksi asian kanssa sinut ja mun elämä jatkuu kyllä oikein hyvänä, vaikka jäisin lapsettomaksikin. Miehen jaksamisesta olen enemmän huolissani... Ollaan yritetty työntää nää hoito-kuviot aina pois mielestä jos ei ole klinikkapäivää tms. ja hoitaa parisuhdetta, olla lähekkäin ja tietysti sekstailla niin paljon kun jaksetaan... koska voi tulla tässä hoitojen aikana useammankin päivän taukoja ettei vaan pysty tai edes saa touhuilla mitään.... Yllättäen mies on ollut paljon pitkähermoisempi, vaikka on tullut takapakkia ja huonoa tuuria vastaan... Mä kun haluaisin nyt "suorittaa" nää hoidot mahdollisimman nopeesti vaan alta pois ja oon siks niin malttamaton ja ärtsy...
 
Grey: hyvin on viiva vahvistunut <3

Toivottavasti pussipirun ja tammisksen viivat vielä ilmestyy!!! voimia <3
Kiteytit Grey hyvin myös mun ajatuksia noihin Tammiksen ajatuksiin liittyen..sun miehesi varmaan vaan kärsii koska sinä kärsit..nää on niin hemmetin vaikeita asioita..meidän tilanne toki eri siinä mielessä että teillä jo niitä lapsia on, mulla ei ole, mutta miehellä siis yksi jo lähes täysi-ikäinen lapsi edellisestä liitosta. Keskusteltiin taas eilen pitkästä aikaa aiheesta urakalla.
Mun mies ainakin kokee tilanteen itselleen toivottomaksi, koska mä kärsin kaiken ja koska ei näe "mun" saavan unelmaani, toki hänkin sen haluaa, mutta onhan tämä eri minulle..Hänelle yhteisen lapsen saamisen epäonnistuminen ei ole maailaman loppi. Ja se huolehtii ihan hulluna että mitä tämä kaikki tekee mulle henkisesti ja fyysisesti, kaikki nää mömmöt ja jatkuvat menetykset/pettymykset..ja nämä myöhäsemmän vaiheen keskeytykset/synnytykset on niin jäätäviä kokemuksia, myös puolisolle katsoa vierestä, ja sen jälkeen hoitaa toinen taas kuntoon ja jaloilleen..eli mä ymmärrän mieheni puolen ja huolen kyllä hyvin- ja sen ettei hän haluaisi nähdä enää mun kärsivän yhtään enempää..olen jotenkin "kateellinen" Nempulalle siitä , että sä olet löytänyt "rauhan" siinä asiassa, että jos jäät lapsettomaksi, itse en ole siinä vielä, toivon että olisin..ja samoin toivoo myös mieheni, että mä voisin olla ehjä ja onnellinen vielä joku päivä, jos
/kun sitä lasta ei tule..

Tulipas varmaan taas sekavaa tekstiä, toivottavasti joku ymmärsi..voimia kaikille <3 ja suuret pahoittelut Hipsuhöpsylle vielä..

Jasminalle piti vielä sanoa, että mulla on joka ikinen kerta tollanen olo, että saakeli ne varmaan karkaa sieltä- mutta eipä ne kaikki ainakaan ikinä sieltä ole karanneet vaikka siltä aina tuntunutkin!
 
Puhdas nega tänäänkin, joten eiköhän tämä ollut tässä tältä erää. :cry:
Entistä vaikeammaksi tämän epäonnistumisen tekee se, että sovittiin miehen kanssa että yrittämistä jatketaan vasta häiden jälkeen, jos nyt ei tärppää. Häihin on pitkä aika, enkä millään malttaisi odottaa, kun pakkasessa on tällä kertaa porukkaa. Toisaalta en millään haluaisi taas siirtää häitä, kun päivä on lyöty lukkoon, varausmaksut maksettu, valokuvaajat varattu ym. Sitten taas toisaalta minä en tästä enää nuorene, joten odottaminen on vähintäänkin tyhmää.
Ehkä me pääädytään kokeilemaan ne pakastealkiot loppuun ja juhlitaan häitä sitten vaikka maha pystyssä, mikä ei missään vaiheessa ole ollut toiveissa. Näyttää kuitenkin siltä, ettei tässä elämässä ole kauheasti varaa valita mitä haluaa. Kyllä se lapsen saaminen menee kaiken muun edelle kuitenkin.

Tämä on kyllä väärä paikka kysyä, mutta kysynpä kuitenkin samaan hengenvetoon: onko jollain tietoa siemennestejohtimen tukoksen korjaamisesta? Miehen biopsiassa tosiaan selvisi, että siittiöt jäävät jumiin jonnekin matkalle, mutta siellä jemmassa niitä sitten oli se normaali määrä. Ilmeisesti jokin kohju tmv. kyseessä. Jos sen saisi korjattua, saataisiin vielä se luomuyrittäminenkin käyttöön.
 
Voi hipsunpöpsy... :cry: Ei löydy sanoja... Ja tällaisten uutisten jälkeen pitäisi vielä löytää sitä uskoa, toivoa ja luottamusta onnistumiseen.

Onneksi täältä löytyi iloisiakin uutisia, joten hurjasti onnea kaikille plussanneille ja enkeleitä loppumatkalle! :love:

Täällä möyritään kanssa jossain pohjamudissa. Siirtopäivän uutiset (ei pakastettavaa eikä siirretty alkiokaan ehtinyt blastoksi) toi taas vuosien takaisen tuskan ja epäonnistumiset niin elävästi pintaan. Exän kanssa tahkottiin vuosia hoidoissa ilman plussan plussaa. Ja taashan se tulee todistettua, että omissa soluissa se vika on, kun mikään ei onnistu nytkään. Nyt siis pp5 eikä mistään oireista tietoakaan ja testipäivä 22.11.
 
Pussipiru, vielä kolme päivää viralliseen testiin, kaikki on mahdollista. Ilmeisesti tukos on siis molemminpuolinen, koska muutenhan toiselta puolelta pitäisi olla mahdollista tulla jotakin ulos asti?

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24286769

Tuo katsaus löytyi hakusanalla "obstructed vas deferens".

Kirurgia on varmasti mahdollista, myös Suomessa, ehkä vähän samaan tapaan kuin miehen sterilisaation purku. Ongelma lienee se, että ainakin sterilisaation purku on lopputulokseltaan aika epävarma. Jostain luin aiheesta, että vajaa 30% toimenpiteen läpikäyneistä saa aikaan luomulasta. Lisäksi kirurgian lopputulosta odotellaan n. vuoden verran, ja kun naisen ikä on käsittääkseni yksittänen tärkein asia joka vaikuttaa yleisellä tasolla IVF:n/ICSI:n onnistumiseen, niin voi olla että menee hukkaan kallisarvoista aikaa. Jos ikää on alle 30 niin varmaan voi kokeilla jos IVF tuntuu hankalta.

Me mietittiin eka miehen kans tuota sterilisaation purkua, mut tuntui aivan liian pitkäkestoiselta ja epävarmalta. IVF tuntui hankalalta ajatukselta, mutta nyt kiskon housuja nilkkoihin ja oon valmiiksi haarat ojossa gynen tuolissa ennen kuin lääkäri ehtii alkujorinat saada loppuun:D

Mutta mikäli nämä hoidot karahtaa karille, me ollaan alustavasti sovittu, et käydään laittamassa ne putket yhteen, niin jää ikuiseksi ajaksi ns. luomutoivo, joka mulle olisi henkisesti helpompi, kuin et saa lapsia ikinäikinäikinä ja se on varma.

Tiltuli, siihen tarvitaan vaan yksi alkio:love:
 
Nii. Onhan nää iha pirun vaikeita juttuja aina. Kuitenkin nainen vetää niin paljon lääkkeitä, käy läpi kaiken pelon ja jännityksen ja muun että ainakin itsellä se purkautuu sellaisena mustana möykkynä. Ei meinaa saada hymyä naamalta ja hartiat on lysyssä.

Tiltuli. Nii..näimpä. tosin ei mullakaan tämä ollu 5.pv vielä blasto ja oli muutenki se jonka ei pitänyt selvitä. Se joka näytti paremmalle kuoli seuraavana yönä, tämä selvisi ja selvisi jopa sulatuksesta.
Että juu eihän tähän tarvita ku yks alkio mutta kieltämättä olisi hieman helpompaa olla jotain "takataskussa".

Grey. Musta pahinta on olla tässä entäjos-ehkä-vieläkö- tilassa. Olisi paljon "helpompi " hyväksyä kaikki jos osais itse tehdä päätöksen että ei-enää-koskaan. Mutta saa nähdä. On kyllä kieltämättä aika paskat fiilikset just nyt.

En tiedä. .Katselin jenkkien kuvia näiden siirtojen jälkeen. Kyllä niissä vaan alkoi haamua olla viimestään 5-6 päivää siirrosta. Ja ne ketkä sai vasta tyyliin 8pv blastosiirrosta niin lähes kaikilla oli kemiallinen tai tuli km. No, otanta on tietysti pieni mutta kyllä niitä kuvia löytyy paljon. Tyyliin 5dp6dt (5 päivää jälkeen 6 pv alkion siirron) , niinku pp5. Että aika laiha usko omaan onnistumiseen.
 
Ilmeisesti nyt on pahaa tuulta liikkeellä. Mä oon ollu nyt kaks päivää ku perseelle ammuttu karhu. Mies tekis mieli ampua kuuhun tai vähintään nakata rappusille ja jättää yöksi pihalle.

Maha on välillä kipee, paha olo ja tissit on tosi kipeet, mutta niin oli viimeksi myös. Paitsi tuo pahoinvointi alkoi heti estradotin aloittamisesta. En edes tiiä mikä piinapäivä. Kovasti kuulostaa siltä, että mieliala ennustaa menkkoja tulevaksi.
Milloinhan uskaltais testata. Ehkä tää mielialakin tästä tasoittuu, yleensä oon ku lammas.

Tammis, älä heitä kirvestä kaivoon. Jos vielä ei plussa näy niin se ei meinaa vielä mitään. :)
 
Tänne ei oo paha tuuli puhaltanut ihan niin kovin. Välillä mieli vähän kireellä, mut vähemmän ku sit menkkojen lähellä. Vatsa on kyllä jo melko turpee kun rakkulat kasvaa, saas nähdä mitä ti näkyy ultrassa.
Mä oon just tänä vkl yrittänyt keskittyy enemmän olemassa olevaan perheeseen, etenkin yrittänyt miehelle muistaa osoittaa hellyyttä ihan yhtä lailla kuin itsekin sitä oon kaivannut. Käytiin tänään todella pitkällä metsälenkillä hiki valuen, mieskin totesi että metsäterapiaa.
Toki tää on miehelle myös rankkaa, mut ihan eri tavalla. Tää kaikki kun tapahtuu mun kropalle ja mun kropan vuoksi. Silti oon yrittänyt muistaa kiittää miehen ymmärtämistä ja kun mulla mieli kireellä tai itkettää tai puhun koko ajan esim vatsani tuntemuksista, kiitän välillä että kiitos kun jaksat. Mies suhtautuu tähän juttuun raskaasti, mut kuitenkin kevyemmin kuin minä. Hän on se, joka sanoo, että sit jos ei onnistu niin ei voi mitään. Itse en uskalla ajatella sitä vaihtoehtoa ettei onnistu.
Oon lähipiirille muutenkin sanonut nyt, että näiden hoitojen "tehovaiheen" eli ivf:ien aikana olen melko omanapainen ja pahoitellut etukäteen että aivot ei nyt pysty/suostu käsittelee mitään muuta.
Oon huomannut ainakin yhdestä lähemmästä ystävästä, että hän on aiheeseen jo totaalikyllästynyt. Sinänsä ymmärrän, mut sinänsä harmittaa ettei hän yritä ymmärtää miksi aivoissani ei liiku nyt muuta.
Huoh.
Onneksi on tää palsta ja samassa veneessä soutajia. Täällä saa tarkastella ruumiineritteitä taskulampulla ja analysoida mielentilojaan almanakan kanssa.
Ootte aarteita.
Voimia kaikille omiin tilanteisiin, hyviin ja huonoihin. Sukelletaan aika syvissä vesissä, mut yhdessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala ja flow^
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)


Lottainen#9/2011#toinen#toinen putki tukossa/Munasolut ei toimi?# 2.IVF
Sphinx#06/2013 #ensimmäinen yhteinen #selittämätön+endo #1.IVF 12/2015
Pupuska81
#2013 #ensimmäinen lapsi #pco+heikot siittiöt #1.ICSI
Bridge
#2015 yksin#ensimmäinen#ikä ja matala amh# 2.IVF
hannuliini
# 8/11# ensimmäinen # pco/endo #1.IVF
flow^ # 6/13 # ensimmäinen # pco, selittämätön #2.IVF
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön #2.IVF
Lia_
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt/selittämätön #2. ICSI
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana#1.IVF
Mamido
# n 1,5v # toinen # siittiöt #1.ICSI
virvatulia
# ? # toinen # siittiöt + pco #1.ICSI / 3.PAS
Suvipilvi
# 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön #1. IVF
Tammityttö
# kolmas # soluissa vikaa #
SalamaT#? #ensimmäinen #endo/ikä? #2. IVF?
Mari32#ensimmäinen#siittiöt &endo#5.ICSI
Grey83
#2015#ensimmäinen#mies steriloitu aiemman suhteen jälkeen+endometrioosi#1.ICSI 3. PAS
Nenna81#3/2013#tuhoutuneet johtimet#3.(1.yhteinen)#2.IVF 1.PAS
Vilijonkka_ #ensimmäinen# siittiöt ja pco-tyyppiset munasarjat#1. IVF:n 4. PAS
Kettu81
#?#?#?#2.IVF ? PAS
Wawwi
#05/2015#ensimmäinen#alhainen Amh,korkea Fsh#1.IVF
epplu
#8/2011#toinen#?#1.IVF 2.PAS
Reuna #2013#ensimmäinen#pco,ovuloimattomuus ja simpat?#1.IVF
kiia-s #11/2011#ensimmäinen#pcos#1.IVF
Jasmina20
#12/2013#ensimmäinen#siittiöt#1.ICSI 1.PAS
Hilippa #?#?#?#2.ICSI 1.PAS
epätoivoista yritystä#10/07#ensimmäinen#selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä#3.icsi 5.pas (7.siirto)
Kiisuli80
#2015#ensimmäinen#simppojen kulkuyhteys poikki#1.IVF/ICSI
Nempula #11/2015#ensimmäinen#steri#1.IVF
Tiituli #2014#ensimmäinen#selittämättömiä/ikä#1.IVF

Piinailijat::whistle:

Pussipiru - testipäivä 17.11.
Tammityttö - testipäivä 19.11.
epplu - testipäivä 25.11.



Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF
Hipsunpöpsy 1.IVF (tuulimuna)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS
grey83 1.ICSI 3 PAS


Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos(y)
 
Viimeksi muokattu:
Upea juttu grey!:)
Muokkaa vielä tuolta listalta sut pois piinailijoista.;)

Suoraan kysymykseen toivon suoria vastauksia; mites teillä noi seksihommat on hoidoissa menneet? Onko seksi jäänyt kokonaan esim olojen vuoksi, onko tullut himoja lisää, onko lääkäri kieltänyt jossain kohtaa?
Meillä meni viime kierto, eli eka ivf melko kuivasti, mä kun nappasin kaikista lääkkeistä kaikki mahdolliset inhot oireet ja kivut, ei paljoo hotsittanut.
Nyt tässä kierrossa onkin menopurilla ollut ihan päinvastainen vaikutus meikkiksen libidoon; kipuja on kun rakkulat kasvaa, mut niin kasvaa mieliteotkin.:ROFLMAO::D:barefoot:
 
Lottainen: itse olen huomannut myös, että miten kipeämmäksi alavatsa menee ja turpoaa, niin halut senkun kasvaa :ROFLMAO::D hyvin varovasti oltu peiton alla ;)
Hei onko kellään kokemusta, voidaanko julkisella nukuttaa punktion ajaksi? En pelkää kyseistä toimenpidettä etukäteen mutta minulla on ilmeisesti toinen munasarja aika piilossa suolen takana kun ei tavallisessa ultrassakaan meinaa näkyä mitään ilman että painan vatsaani. o_O Voisin kysäistä huomenna ultrassa :D
 
Mulla nuo lääkkeelliseen kiertojen zumenonit on tehny tosi hyvää limakalvoille, eli ajokelit on ollu hyvät:p

Sen sijaan piinailun ajan en ole uskaltanut sekstailla, ettei kohdun supistelut jotenkin tiputa sitä alkiota.

Stimulaation viimeiset päivät + viikko sen jälkeen en kävellyt suorassa pallomaisen mahan vuoksi et oisin varmaan purrut pään pois jos jotakin ois ehdoteltu.

Meidän "normaali" harrastelutiheys on n. kerran viikossa, kahdessa, miehelle kelpaisi useamminkin :sneaky:
 

Yhteistyössä