IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Ääh. Mä en saa unta. Tein ylipitkän työpäivän, nukkunut pari yötä tosi huonosti eli kaaduin umpiväsyneenä ysiltä sänkyyn. Ja silti, yhä hereillä. Mun mielen on jostain puun takaa vallannut toivon sijaan epätoivo ja pelko. Että ei tästäkään tuu kuitenkaan mitään ja mitä jos tällä kertaa ei saada edes yhtä alkiota siirtoon.

Ääääääääääää.
 
Onnea Kettu!

Vilijonkalle tsemppiä uuteen yritykseen! Jokaisen vuoro koittanee joskus, jospa sinun olisi nyt, alkion laadusta huolimatta.

Alan vähitellen tulla hulluksi täällä. Viime kerralla olin jotenkin valmistautunut negaan, vaikka alkio olikin vähän kypsempi. Hirveästi hoidoista riippumatonta stressiä silloin, ja mulla akuutti stressi nostaa muuten todella matalan verenpaineen hetkessä pilviin, ja se tuntuu voinnissa joskus useamman tunnin.Haluan uskoa, että epäonnistuminen johtui siitä. Nyt on ainakin siltä osin sujunut paremmin, tosin kyttään omaa vointiani vähän liiankin kanssa. Olen paljon toiveikkaampi tällä kertaa, joten pettymys tulee varmasti olemaan kahta kauheampi jos ei onnistunutkaan, ja varsinkin kun se tietää lykkäystä tosi pitkälle.:unsure:
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)


Lottainen#9/2011#toinen#toinen putki tukossa/Munasolut ei toimi?# 2.IVF
Sphinx#06/2013 #ensimmäinen yhteinen #selittämätön+endo #1.IVF 12/2015
Pupuska81
#2013 #ensimmäinen lapsi #pco+heikot siittiöt #1.ICSI
Bridge
#2015 yksin#ensimmäinen#ikä ja matala amh# 2.IVF
hannuliini
# 8/11# ensimmäinen # pco/endo #1.IVF
flow^ # 6/13 # ensimmäinen # pco, selittämätön #2.IVF
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön #2.IVF
Lia_
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt/selittämätön #2. ICSI
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana#1.IVF
Mamido
# n 1,5v # toinen # siittiöt #1.ICSI
virvatulia
# ? # toinen # siittiöt + pco #1.ICSI / 3.PAS
Suvipilvi
# 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön #1. IVF
Tammityttö
# kolmas # soluissa vikaa #
SalamaT#? #ensimmäinen #endo/ikä? #2. IVF?
Mari32#ensimmäinen#siittiöt &endo#5.ICSI
Grey83
#2015#ensimmäinen#mies steriloitu aiemman suhteen jälkeen+endometrioosi#1.ICSI 3. PAS
Nenna81#3/2013#tuhoutuneet johtimet#3.(1.yhteinen)#2.IVF 1.PAS
Vilijonkka_ #ensimmäinen# siittiöt ja pco-tyyppiset munasarjat#1. IVF:n 4. PAS
Kettu81
#?#?#?#2.IVF ? PAS
Wawwi
#05/2015#ensimmäinen#alhainen Amh,korkea Fsh#1.IVF
epplu
#8/2011#toinen#?#1.IVF 2.PAS
Reuna #2013#ensimmäinen#pco,ovuloimattomuus ja simpat?#1.IVF
kiia-s #11/2011#ensimmäinen#pcos#1.IVF
Jasmina20
#12/2013#ensimmäinen#siittiöt#1.ICSI 1.PAS
Hilippa #?#?#?#2.ICSI 1.PAS
epätoivoista yritystä#10/07#ensimmäinen#selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä#3.icsi 5.pas (7.siirto)
Kiisuli80
#2015#ensimmäinen#simppojen kulkuyhteys poikki#1.IVF/ICSI
Nempula #11/2015#ensimmäinen#steri#1.IVF
Tiituli #2014#ensimmäinen#selittämättömiä/ikä#1.IVF

Piinailijat::whistle:

grey83 - testipäivä 15.11
Pussipiru - testipäivä 17.11.
Tammityttö - testipäivä 19.11.
epplu - testipäivä 25.11.



Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF
Hipsunpöpsy 1.IVF (tuulimuna)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS


Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos(y)
 
Viimeksi muokattu:
Nyt sen vissiin uskaltaa sanoa ääneen.. Täällä ollaan todellakin raskaana :D
Kävin aamulla verikokeissa ja soitin just tulokset hcg 243, vissiin hyvät lukemat. :D:love:
Jokohan sitä uskaltais siityä tuonne plussanneiden puolelle, toistaseksi oon vaan lueskellu siellä, en oo uskaltanu liittyä...

Hirvittävän paljon tsemppiä kaikille yrityksiin ja voimia jaksaa eteenpäin. :love::love:Suuret halit kaikille ja mie siirryn taka-alalle, toki jatkan edelleen taustalla :love:
 
  • Tykkää
Reactions: SalamaT ja Mandala
Mitäs täällä tapahtuu tänään :)?

Onnea edelleen plussanneille <3!!

Kettu ja Kiisuli, mites teillä oli, moniko pv alkion siirto? Mikä pp testasitte?

Tänne ei mitään uutta.. olo tyystin normaali, ei edes väsytä.. fyysisesti rankkoja harjoituksia takana, ei oo ehtiny miettiä/surra koko asiaa. Onneksi :D.

Tammis ja Pp2
 
Onnea plussista!! Kyllä noilla siirtomäärillä on jo aikakin, nyt tiukkaa tarrautumista vaan!

Minä sain toisen mielipiteeni, rauhoitti kyllä mieltä... Kortisonista lääkäri kertoi tutkimustuloksia, selvää näyttöä kun ei ole ja sivuvaikutuksia ilmeisesti reilusti, niin hän on käyttänyt ns. viimeisinä keinoina. Eikä katsonut endopotilaillekaan välttämättömäksi -puhuttiin, että katsotaan jatkossa herkällä korvalla sitä uudestaan, jos ei tärppiä tule. Kohdun supistelu-asiaan kyllä tarttui, sovittiin että syön Litalginia kiinnittymisen molemmin puolin -siitä kun ei pitäisi olla mitään haittaakaan. Oli samaa mieltä pitkästä kaavasta ja GonalF annoksen nostosta, eikä limakalvosta tarvitse huolestua, kun se on ollut hänen ultratessaan hyvän näköinen. Joten viikko synarelan odottelua ja sitten tositoimiin taas.

Pikkasen vissiin asia pyörii mielessä, kun toissayönä näin unta, että plussasin ekan kerran elämässäni :) Ja viime yönä mulla oli sellainen noin 9kk vauva, jota kannoin sylissä kaupungilla, kunnes vauva ihan selkeästi puhuen sanoi mulle, että häntä väsyttää ja haluaa rattaisiin nukkumaan :D Onks se ens yönä jo teini... :alien:
 
Enhän mitään malttanut, vaan testasin apteekin testillä aamulla, ja ihan selvä nega. Pp7 ja kaksipäiväinen alkio, joten ei kai se vielä mitään tarkoita.

Pakko jakaa äskeinen riemukas luge-kokemukseni: Heitin rämmäleisen pikkuhousunsuojan roskiin, josta pervo pikkukoirani kävi sen salamana dyykkaamassa. Sepä ei kelvannutkaan syötäväksi (kuten kaikki varastettu yleensä), vaan se pieni perverssi hieroi itseään siihen. Sitten olikin turkki täynnä vahariekaleita. Kiva että jollekin on niistä iloa. :sick:
 
Tammis: Mulle siirrettiin 3 päiväinen alkio. Ekan testin taisin tehdä pp 7 ja negatiivinen tuli. Seuraavaks testasin pp 10 ja tuli positiivinen. Ja tänään on sitten pp13 ja sain verikokeista positiivisen, ja nyt uskon oikeasti olevani raskaana :love:

Kovasti kärsivällisyytta ja jarrusukkia toivotan kaikille :love::love::love:
 
^Tarkoitat varmaan follikkeleita. Munasolujen määrää ei voi kai ultralla päätellä, koska osa folleista voi olla tyhjiä. Munasoluista taas kaikki eivät ole välttämättä kypsiä. Hyvä määrä joka tapauksessa! Niitä voi tulla vielä lisääkin. (y)
 
Pussipiru juu aikaisessa olet :)!! Malttia!

Jasmina, peukut punktioon!!

APUA! ! Tajusin et olen jossain mielenhäiriössä ottanu kahtenä päivänä yhden ylimääräisen lugen /vrk. Annos on siis 3x200mg ja jostain selittämättömästä syystä olen laittanut yhden vielä väärään aikaan eli 4x. Voi vi***. Mitä mää ny teen? Annos ei ole siltikää liian iso mut voinko mä nyt pudottaa sen yks kaks takas 3x!??
 
^mä lainasin kerran kirjastosta, blogin nimi oli silloin sama mikä sen kirjankin; keskenmenosaappaat. Tykkäsin.
Samoin, ootteko löytäneet sarjakuvan "maailma mustavalkoinen"?

Tammis ei kai ne luget noin ihania oo että niihä haluu extrana tunkee?:ROFLMAO:
Mä en ainakaan usko et olis haitaks pudottaa takas, mut toki, en oo lääkäri..

Jasmina tsemiä punktioon, toiv. saat hyvän saldon!:love:
 
Joo sanos muuta Lottainen! Siis mikä ihmiseen voi mennä että oikein innolla odottaa seuraavaa kellonaikaan ja jopa hätiköi :D. Ärs. Harmittaa vaan ylipäätään, musta on tullu ihan törkeän hajamielinen mitä en koskaan ennen oo ollu. Siis ei just nyt vaan tässä muutaman vuoden sisään. Että sori jos sekoilen ja en muista kommentoida enkä mitään muutenkaan, pää on tosiaan ihan hattaraa.

Mäkin olen lukenu niitä "keskenmenosaappaita". Kyllähän ne osui ja uppos aika hyvin.

Hoohhoijaa. Ensimmäisen kerran ikinä mulla ei oo mitään hoppua eikä hinkua testata. Ostin lääkeiden kans kaks CB plusmiinustikkua apteekista ihan silläkin uhalla että ne on ollu mun epäonnentestejä ennen. Katsotaan nyt. Niillä pitäs sitten joku typerä aamu jaksaa testata. Josko ihan uhalla odotelis virallista päivää. Säästyis siltä viimekierron masennukselta.
 
Hei kaikille, siirryn hitaasti tuolta inseminaatio-ketjusta tänne. Ollaan miehen kanssa 26-v pariskunta ja yritystä takana toukokuusta 2011. Keväästä asti hoidoissa ja inssit eivät tuota tulosta, ongelmana pääasiassa miehen siittiöt. Nyt siirrytty ivf-jonoon ja ajankohtaiseksi hoidot tulevat keväällä. Nyt sitten ammennan tietoa ivf:stä :) kiva että täällä on suht aktiivista keskustelua aiheesta!
 
  • Tykkää
Reactions: grey83
Mä täällä hermoheikkona odottelen verikokeiden tuloksia... ensviikolla pitäis tulla ja tiistaina yritän niitä jo udella terveyskeskuksesta. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin, että menkat ei ehdi alkaa ennen tulosten tuloa... piikit on jo haettuna valmiiksi :unsure:
 
PP 8, huomenna aamusta ois testiä kehissä. Nyt iltalugeja laittaessa huomasin aavistuksen harmahdusta/rusehdusta pyyhkiessä, epäilen et negaa ( ja ennenkaikkea menkkoja) pukkaa. Koskaan aiemmin ei ole kyllä alkanut lääkkeiden läpi menkat mutta eipä ne kierrot taida olla veljiä keskenään. Eniten riepoo se, että jos menkat alkaa huomenna, niin meidän sovitulla kontrollilla maanantaina on jo kp 4 ja teoreettinen mahdollisuus aloittaa suoraan uusi stimulaatio on varmaan jo historiaa. En tosin teidä olisiko kuitenkin vaadittu jnkl välikierto anyway. Joko otan lusikan kauniiseen käteen, tai sitten soitan huomenna sekavan paniikkipuhelun klinikkaan, johon ollaan siis vaihtamassa tämän ekan mönkään menneen ICSI:n jälkeen (1 tuoresiirto, 3 PAS). Oon käyny siellä klinikassa väliultrissa, kun se on täällä meidän kotipaikkakunnalla, ja lääkäri on kyllä tuttu, mut silti ärsyttää säätää ja vinkua huomenna jotain soittoaikaa asian selvittämiseksi puhelimitse.
 
Kiitos Lottainen tsempeistä! Niitä tosiaan tarvitaan, vasta keskiviikkona punktio, EHKÄ. :rolleyes:Riippuu miten on follien kasvu mennyt, olen kyllä luottavaisin mielin, että nuo 10-12mm kasvaa viikonlopun aikana! :whistle::D
greylle isot onnittelut!:love: Kyllähän tuo on selvä plussa minun mielestä ;)(y)
Toivottavasti me muut perässä!
 

Yhteistyössä